קידום אתרים לעורכי דין
דף הבית » קידום אתרים לעורכי דין

קידום אתרים לעורכי דין

יש הרבה דברים שחשוב לדעת, מתי שאנחנו רוצים לעשות קידום אתרים לעורכי דין. ואם לא נעשה את הדברים האלו, הסיכוי לקדם את האתר של העורך דין בגוגל נמוכים!

כידוע התחום של עריכת דין הוא תחום מאוד תחרותי, כמעט כמו קידום אתרים. ולכן לפני שניגשים למלאכת קידום אתרי עורכי דין צריך לעשות כמה וכמה פעולות מאוד חשובות.

כל שנה מצטרפים מעל 3,000 עורכי דין לתחום! מבינים עד כמה חשוב לשלוט בגוגל ובזירה הדיגיטלית? כבר ממזמן רוב האנשים נוכחים ברשת הרבה יותר מהמציאות. ולכן ממש חשוב לנצל את השטח פרסום הזה, ולשווק את המשרד בצורה הכי טובה שקיימת, בשביל שהלקוחות לא יגמרו.

לכן גם אם אתה עורך דין אלוףף! בלי נוכחות וקידום בגוגל אתה פשוט שווה הרבה פחות.

קידום אתרים אורגני לעורכי דין
רעיונות למילות מפתח בקידום אתרים לעורכי דין

מה זה אומר בעצם קידום אתרים לעורכי דין

בימינו שעיקר הפעילות עברה לרשתות חברתיות וגוגל, זה פשוט חובה להופיע שם.

תדמיינו שמישהו רוצה לשכור את השירות שלכם, מבצע עליכם חיפוש בגוגל ואתם פשוט לא קיימים.

באמת נראה לכם שאותו אדם ישתכנע שדווקא אתם תהיו העורכי דין שלו?

אני לא חושב… ולכן נוכחות בגוגל היא פשוט קריטית! 

עכשיו אחרי שאתם כבר מופיעים בגוגל. זה לא נראה לכם פיספוס שלא תופיעו בחיפוש לכל מי שצריך ומחפש עורך דין? יש כל כך הרבה אנשים שמחפשים בגוגל כל חודש שירותי עריכת דין, ואם לא תופיעו להם שם בתוצאות זה פשוט זריקת כסף ולקוחות לפח. אז תהיו חכמים, ובואו נכבוש את גוגל ( :

תוצאות אורגניות בקידום אתרים לעורכי דין
דוגמא לתוצאות אורגניות בקידום אתרים לעורכי דין

איך לעשות קידום אורגני בגוגל לעורכי דין?

  • תקציב – בשביל להתחיל לקדם אתר לעורך דין, צריך לדעת שזה בהחלט יכול לעלות כמה וכמה אלפי שקלים לפחות בחודש. מכיוון שזה תחום מאוד תחרותי, וחשוב לדעת שהקידום עולה כסף ולאורך זמן. אך בהחלט שווה את התוצאה! תזכרו שקידום אורגני לעורכי דין זה ריצה למרחקים ארוכים.
  • קידום לוקאלי – חוץ מהקידום האורגני לאתר, מומלץ מאוד לפתוח גוגל לעסק שלי. זה יתן לנו עוד נפח ומרחב בתוצאות החיפוש עם כל מיני פרטים ותמונות, מה שיגרום להעלאת אחוזי ההקלקה וה- CTR.
  • מחקר מילים – אין קידום לעורכי דין מוצלח בגוגל שלא מתחיל עם מחקר מילים נכון ומדוייק. ובמיוחד שאנחנו רוצים לעשות קידום אתרי עורכי דין באינטרנט, אז כל ביטוי ומילה שאנשים מחפשים אנחנו נרצה שהאתר שלנו יופיע שם.  ולכן צריך לעשות את המחקר בצורה מקיפה, בשביל למקסם את התוצאות של הקידום האורגני
  • מחקר מתחרים – כידוע עורכי דין זה תחום עם המון תחרות בגוגל. ולכן תמיד צריך לעקוב ולחקור אחרי המתחרים שנמצאים לפנינו בתוצאות החיפוש. ואז להבין מה הם עשו יותר טוב מאיתנו, מה היתרונות שלהם, מה החסרונות שלהם, ומה אנחנו צריכים לעשות באתר שלנו כדי לעקוף אותם.
  • אופטימיזציה פנימית – כאשר אנחנו מקבלים אתר של עורך דין שצריך קידום, אנחנו מתחילים לנתח את האתר on-site. ולהתחיל לבצע אופטימיזציה לטקסט/H1/ALT/מהירות/אבטחה ועוד…
  • יעדים לקידום – עוד לפני שאנחנו מתחילים לקדם את האתר, אנחנו צריכים לקבוע יעדים שאליהם נכוון בקידום. אם זה הגדלת הטראפיק לאתר, או הרבה לידים. ולפי זה נקבע אסטרטגיה נכונה.
  • אתר מכובד שנראה טוב – מכיוון שלא מדובר פה בסתם אתר פשוט, אלא באתר מכובד של קידום לעורכי דין. האתר צריך להראות טוב סמכותי ואמין, אחרת לא הרווחנו כלום אם אנשים יגיעו לאתר ויברחו ממנו.
  • תוכן מעולה – תוכן, תוכן, ועוד תוכן. רק ככה מתקדמים כמו שצריך ואפשר לעשות קידום לעורכי דין! רק חשוב שהתוכן יהיה אמין, יחודי, ושיביא תועלת לגולש. כי ברגע שנכתוב טקסט ותוכן אך ורק לזחלנים של גוגל, זה יכול לפגוע לנו בקידום.
  • סיפורי הצלחות – קייס סטאדי זה דבר ממש מעולה, שמשכנע אנשים למה כדאי להם לבחור דווקא בכם. וברגע שתשלבו את זה בפרונט באתר בצורה טובה, זה יכול להקפיץ את אחוזי ההמרה באתר שלכם. מה שיגרום ליותר לקוחות במקרה שאנחנו עושים קידום אתרי עורכי דין באינטרנט.
  • קישורים איכותיים – אם נקבל זאת לעולם האמיתי, זה כמו שלקוחות שלכם ממליצים עליכם לחברים שלהם שיקחו אתכם לפרוייקט. ככה בדיוק זה בין אתרים, אם יש אתרים אחרים שממליצים על האתר שלכם ושולחים אליו קישורים, גוגל מבין דרך זה שהאתר שלכם אמין ואיכותי ויקדם אתכם.
  • אינדקסים & פורומים – תמיד טוב לכבוש את תוצאות החיפוש עם עוד אינדקסים שאנחנו רשומים בהם. ואם תוסיפו לעזור בכל מיני פורומים של עורכי דין, אנשים יכירו אתכם יותר. מה שיגרום לעוד טראפיק שהאתר יקבל בנוסף, שזה דבר מעולה מכיוון שיהיה קידום לעורך דין!
  • פעילות ברשתות חברתיות – כמו שאמרנו קודם לכן, היום הציבור נמצא ברובו בגוגל וברשתות חברתיות. ואנחנו רוצים להיות להם תמיד מול העיניים, ופתיחת רשתות חברתיות זה מעולה לזה. ובמיוחד אם אתם מעלים לשם תכנים, מה שיכול להוסיף טראפיק לאתר ויעזור בשביל קידום אתרי עורך דין באינטרנט.
דוגמא לתוצאות גוגל לעסק שלי בקידום אתרים לעורכי דין
תוצאות גוגל לעסק שלי בקידום אתרים לעורכי דין

מה הם שלבי העבודה ב- קידום אתרי עורכי דין?

  • כתיבת תכנים – כאשר אנחנו כותבים תכנים על קידום אתרים למשרד עורכי דין, אנחנו מקפידים על שפה גבוהה שמייצגת את המותג מצד אחד, אך מצד שני שפה כזאת שתהיה מובנת גם לקהל הלקוחות שלכם שבא לגלוש באתר כתוצאה מהקידום אורגני לעורך דין שנעשה.
  • אופטימיזציית תוכן – קישורים מתחלקים ל-2 עיקריים, קישורים פנימיים וקישורים חיצוניים. אנחנו נשלב את הכל בצורה הכי נכונה שיש באתר, כדי שיהיה קידום אורגני בגוגל לעורכי דין מושלם!
  • בניית קישורים – תמיד טוב לכבוש את תוצאות החיפוש עם עוד אינדקסים שאנחנו רשומים בהם. ואם תוסיפו לעזור בכל מיני פורומים של עורכי דין, אנשים יכירו אתכם יותר. מה שיגרום לעוד טראפיק שהאתר יקבל בנוסף, שזה דבר מעולה מכיוון שיהיה קידום לעורך דין!

מה היתרון של קידום אורגני בגוגל לעורכי דין?

אם נעשה רק פרסום ממומן בגוגל לעורך דין, כל קליק! לא ליד ולקוח.. כל קליק יעלה לכם עשרות שקלים בכל פעם. וברגע שתפסיקו את הפרסום והתשלום, אתם תעלמו מגוגל כאילו לא הייתם שם מעולם.

בשונה אם נעשה קידום אורגני בגוגל לעורכי דין, שם גם אם תקופה מסויימת לא תשקיעו בקידום. עדיין יהיה לכם נוכחות רשמית בגוגל. ואם כן תשקיעו בקידום, כל הקליקים והלידים יהיו פשוט בחינם!

שאלות נפוצות על קידום אתרי עורכי דין

בין אם לקחתם מקדם אתרים פרילנסר או חברה לקידום אתרים, חשוב שהם ידעו מה עושים. מכיוון שבקידום אתרים לעורכי דין, אנחנו לא מקדמים סתם שטויות, ולא באים לשחק משחקים.

המחיר של קידום אתר עורכי דין משתנה בין אתר לאתר, ולכן צריך לעשות בדיקה יותר מעמיקה. לפרטים נוספים והצעת מחיר צור איתנו קשר עכשיו.

קידום של אתר עורכי דין יכולים לקחת מחודשים בודדים, ועד למעלה משנה. הכל תלוי בתחרות באותו הנישה, ובסכום שמשקיעים על הקידום.

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם‌!