דף הבית » קידום אורגני בגוגל

קידום אורגני

הגיע הזמן שגם העסק שלך יהיה במקום הראשון!

צריך קידום אורגני בגוגל?

הגעת למקום הנכון!

עליה בגולשים מתחילת הקידום

מה זה קידום אורגני SEO

SEO או בשמו המלא Search Engine Optimizatio – זה בעצם בתרגום פשוט אופטימזציה למנועי החיפוש. כלומר גוגל מביא את התוצאות הטובות ביותר למה שהגולש חיפש באותו הרגע, על ידי זה שהוא סורק את כל האינטרנט כל הזמן עם זחלנים מיוחדים שבודקים את כל האתרים ומוציאים מתוכם את האתרים שהכי הרבה רלוונטיים לחיפוש של הגולש.

אם נרצה לעשות קידום אורגני בגוגל, נצטרך פשוט לעמוד בכל הפרמטרים של גוגל.

אז יש לכם כבר עסק. ונניח שגם אחלה אתר, אבל תכלס האתר הזה לא מביא לכם מספיק לקוחות כמו שאתם רוצים? אין לכם מה לדאוג! האתר שלכם פשוט צריך קידום אורגני SEO שיקפיץ אותו למעלה במנועי החיפוש, ויגרום לאתר שלכם להגיע לעמוד הראשון.

קידום אורגני

איך מתחילים לעשות קידום אורגני בגוגל?

דבר ראשון, חשוב לדעת שהרבה לפני שמתחילים לקדם טכני את האתר יש עוד כמה וכמה דברים שחשוב מאוד לעשות קודם.

1) מחקר מילים – בשביל לעשות קידום אורגני בגוגל, צריך לדעת איך הגולש מחפש את מה שיש לנו להציע בכל הווריאציות הקימות.

כלומר באיזה מילים הגולש ישתמש כדי שיקבל באופן אורגני בגוגל את האתר שאותו נרצה לקדם כתגובה לחיפוש שלו. בשביל שזה יקרה, נצטרך לעשות מחקר מילים מקיף על הנושא אותו נרצה לקדם, כדי שלא נפספס אף מילה רלוונטית שדרכה הגולש יכול להגיע אלינו.

2. מחקר מתחרים – שבאים לעשות קידום אורגני SEO, חשוב לראות מי המתחרים שלנו? איך הם פועלים? מה הם עושים נכון? מה הם לא עושים נכון?

וכך לבדוק כל דבר הכי קטן באתרי המתחרים בשביל לדעת איפה הם נמצאים, מה הביא אותם למקום הזה ועוד. על ידי זה יהיה ניתן לעקוף אותם בפער!

3. מחקר תחרות – בשונה ממחקר מתחרים, כשאנחנו רוצים לעשות קידום אורגני בגוגל אנחנו צריכים לראות את התחרות על הביטויים שאותם אנחנו נרצה לקדם, כדי להבין כמה זמן יקח בערך לקדם אורגני את האתר ומה יהיה העלות ממוצעת של הקידום הזה.

קפיצה למקומות הראשונים תוך 3 חודשים

אוקי עד פה הבנו על קידום אתרים בגוגל (:

אבל איך אני מקדם אורגני בגוגל תכלס'?

נתחיל מזה שיש בלי סוף פרמטרים (מאות!) בשביל קידם אורגני טוב, ושיביא תוצאות בשביל שנוכל להופיע במקומות הראשונים בגוגל. פה נביא לכם את הפרמטרים העיקריים ומה שתכלס' הכי משפיע על קידום אורגני במנועי החיפוש של גוגל.

1. תוכן טוב – לא סתם אומרים אצלנו שהתוכן הוא המלך!

הדבר שכנראה כמעט הכי חשוב בקידום אורגני בגוגל זה לכתוב תוכן, וכמה שיותר תוכן טוב באתר זה יותר טוב זה יהיה יותר טוב לקידום שלו. (כמובן גם לפי כוונת משתמש.)

אבל פה גם חשוב מאוד לציין שהתוכן שצריך זה לא תוכן מועתק או שנכתב בצורה גרועה על ידי בוטים שך AI, כי תוכן מהסוג הזה יכול רק לגרום להרבה נזק לאתר שלנו .

2. קישורים – חוץ מקישורים פנימיים שנשים בתוך הדפים באתר שלנו, חשוב מאוד בשביל קידום אורגני SEO לשים גם קישורים מאתרים חיצוניים שמפנים אלינו.

מכיוון שאז בעיני גוגל האתר שלנו אמין יותר, כי יש עוד אתרים שממליצים עלינו. כמובן שאם נביא קישורים לאתר שלנו רק מאתרי זבל לא רק שזה לא יועיל, אלא זה גם יכול להזיק לקידום האורגני של האתר.

3. חווית משתשמש – כיום לגוגל מאוד חשוב שהגולש יהנה מגוגל וישאר כמה שיותר במנוע החיפוש. לכן אתרים שיקפידו על חווית משתמש נוחה, גוגל תדאג לזה שהם יתקדמו יותר מהר במנוע החיפוש ויקודמו טוב בצורה אורגנית.

4. היררכיית אתר – שאנחנו בונים את האתר חשוב מאוד לבנות אותו בצורה נוחה ומסודרת. גם בשביל שגוגל יבין מה הכי חשוב לנו לקדם שם, וגם שיהיה מסודר לגולש בצורה נוחה את כל מה שיש לנו להציע.

5. אתר מאובטח – מאז העדכונים האחרונים גוגל שמה דגש על זה שהאתר יהיה מאובטח HTTPS. לכן חשוב שגם האתר שלנו יהיה כזה ולא רק HTTP

6. זמני טעינה – היום אין לאנשים סבלנות בכלל לחכות לכלום. ברגע שיקח לאתר המון זמן להטען, רוב הסיכויים שהגולש יעבור לאתר הבא שנטען מהר ונפסיד אותו.

7. כמות דפים באתר – ככל שהאתר שלכם יהיה יותר גדול בכמות דפים ותוכן טוב, זה יעיד על זה שהוא מבין טוב בתחום אותו אתם רוצים לקדם. וגוגל יהיה מעוניין לקדם אותו אורגנית כמו שצריך בשביל שיופיע במקומות הראשונים.

ניתן לבדוק תמיד כמה דפים מאונדקסים יש לכם באתר על ידי פקודת site: שאותה תשימו לפני הדומיין שלכם. 

(לדוגמא site:michael-digital.co.il )

8. ותק של האתר – ככל שהאתר יהיה יותר ותיק זה מראה לגוגל שהוא כאן כדי להשאר. אם האתר נמצא כבר הרבה זמן ועוזר לאנשים בנושא אותו הם מחפשים, יהיה לגוגל אינטרס לקדם אותו אורגני בצורה יותר טובה.

קידום אורגני בגוגל

סיכום על קידום אתרים אורגני בגוגל

אלו המדדים העיקריים שמשפיעים על קידום אורגני SEO בגוגל. כמובן יש עוד מדדים שעוד לא ציינו כאן, אבל אם תעשו את כל מה שכתוב כאן תוך תקופה לא מאוד ארוכה האתר יופיע בכל מיני ביטויים במקומות הראשונים בגוגל.

כמה עולה קידום אורגני בגוגל ?

המחיר של קידום אורגני הוא כלל לא קבוע ובדרך כלל משתנה לפי מגוון פרמטרים ותכלס' כל מקדם אורגני בגוגל יגיד לכם משהו אחר!

המחיר בעבור קידום אורגני בגוגל הוא בערך בין – 2,000 ל- 7,000 ש”ח לחודש בממוצע. 

מה שבעיקר משפיע על המחיר של קידום האתר זה רמת התחרות של התחום. כמובן שהמחיר מושפע גם מהנסיון שיש לאותו מקדם אורגני בגוגל.

קידום אתרים אורגני בגוגל

איך לבחור מקדם אורגני בגוגל?

יש כמה וכמה דרכים לבחור מקדם אורגני בגוגל, ונביא כן את 3 האופציות העיקריות:

  • מקדם בגוגל שעבר קורס או קיבל תעודה. מכיוון שאם לא תקחו אחד כזה, סיכוי סביר שהוא לא באמת יודע לקדם אתרים כמו שצריך והאתר שלכם פשוט ינזק.
  • מקדם אורגני בגוגל עם המלצות. עוד דרך למצוא מקדם אורגני טוב זה פשוט לבקש המלצות על המקדם הזה, ודרך זה תדעו עד כמה הלקוחות מרוצים מאותו המקדם.
  • פשוט לחפש בגוגל. בסופו של דבר מקדם אתרים שלא מופיע בכלל בגוגל צריך לעורר מגוון שאלות, אמנם לא תמיד יש למקדם זמן להשקיע בזה מכיוון שהוא עסוק בלקוחות, אבל עדיין צריך מינימום נוכחות בגוגל.

שאלות נפוצות על קידום אורגני SEO

זה משתנה בהמון פרמטרים. דבר ראשון – באיזה תחום האתר מתעסק ומה התחרות בתחום הזה. דבר שני – מה נקודת הפתיחה של האתר והאם פעם הוא היה מקודם כבר בצורה אורגנית. ודבר שלישי – מה התקציב של הלקוח.

בסופו של יום כל אחד יכול לקדם את האתר שלו לבד. אבל צריך לזה המון זמן השקעה ובדרך כלל לבעל עסק יש פחות זמן וידע מקצועי בשביל לקדם את האתר שלו. לכן מומלץ להביא את הקידום של האתר למקדם אתרים מקצועי שיודע מה הוא עושה.

אם המקדם הוא אחד כזה שעונב על כל השאלות שלך, מעניק לך יחס, מביא לך דוחות נתונים ועדכונים לכל אורך הקידום איפה האתר אוחז, כנראה שזכית ויש לך אחלה מקדם.

לא. בשונה מקידום ממומן, לא משלמים אגורה לגוגל על הקידום אלא רק למשווק שעושה את הקידום האורגני.

קידום אורגני SEO

אם אתה עסק שמעוניין בקידום אורגני, אנחנו בדיוק המקום המושלם בשבילך! אנחנו במיכאל דיגיטל מעניקים שירותי קידום אתרים אורגני, ואת כל המסביב. בוא תקדם את העסק שלך בלי כאבי ראש מיותרים, ורק תדאג לשרת את הלקוחות.  אנחנו כבר נדאג לשאר ( :

לקורס קידום אתרים חינם לחצו כאן

צריכים קידום אתרים בגוגל?

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם‌!

מה היה לנו עד עכשיו?