• מחבר:
  • זמן קריאה:זמן קריאה 4 דקות
דף הבית » דברים מעניינים » איך כותבים תוכן שיווקי – כל הסודות נחשפים!
איך כותבים תוכן שיווקי

כתיבה שיווקית – איך כותבים תוכן שיווקי?

כתיבה שיווקית זה תחום ענק, ויש בלי סוף מה ללמוד שם. פה נתרכז על איך כותבים תוכן שיווקי בצורה טובה, שיגרום לאנשים להנות מהתוכן שלכם ולצרוך אותו עוד ועוד.

כתיבה שיווקית יכולה לעזור לכם בכל הנכסים הדיגטליים שלכם, ונלמד פה דברים שכבר עכשיו תוכלו ליישם אצלכם!


מה זה כתיבה שיווקית?

כתיבה שיווקית נוגעת בכל העולם הדיגיטלי של היום, בין אם אתם מעלים פוסט לפייסבוק, או כותבים תוכן SEO לאתר, וגם אפילו אם תרצו סתם לשים מודעה ברחוב. בדרך כלל אתם תצטרכו לשלב בכתיבה הזאת גם משהו שהוא קצת שיווקי, כדי לשכנע את האנשים שקוראים את התוכן.

הרבה בעלי עסקים טועים וחושבים – שאם סתם נכתוב על המוצר שאותו נרצה למכור שהוא טוב, אנשים פשוט ירוצו לקנות אותו. וזה ממש לא הולך ככה. ( :


מי צריך תוכן שיווקי?

בגדול – כל בעל עסק או פרילנסר, שרוצים לייצר יותר תוצאות מהשיווק הדיגיטלי שלהם, יצטרכו כתיבה שיווקית טובה. כי כמו שאמרנו קודם לכן זה לא מספיק רק לכתוב שהמוצר/עסק שלנו הוא הכי טוב שיש.


איפה כותבים כתיבה שיווקית בדרך כלל?

1) מודעות בגוגל – כשעושים פרסום ממומן בגוגל, אנחנו נרצה שהמודעות שלנו יהיו כתובות בצורה מדוייקת וחדה, כדי שיגרמו לעליית אחוזי ההקלקה. וכמובן לשלב את זה עם מילות המפתח.

2) תוכן בתוך האתר – חוץ ממה שאנחנו צריכים להתאים את האתר ל- SEO, אנחנו נרצה לשלב גם תוכן שיווקי באתר כדי שיהיה מותאם לקוראים, ואז הם יתרשמו מהכתיבה שלנו כמו שצריך וזה יעזור לנו.

3) פוסטים בפייסבוק / אינסטגרם – הפוסטים שאנחנו כותבים בפייסבוק צריכים להיות לא פחות ממושלמים! כדי שזה יביא לכם לידים, ועוד לקוחות חדשים שלא הכירו אתכם עד היום.

4) דפי נחיתה -.מהכפתורי הנעה לפעולה, ועד לתוכן עצמו, אתם חייבים לוודאות שהוא כתוב בצורה שיווקית וטובה. אחרת זה יכול לגרום לאחוזי ההמרה שלכם לצלול כלפי מטה. ) :


איך כותבים תוכן שיווקי?

  • תועלות – איזה תועלת יצא לקורא מזה?

המוצר עצמו לא מעניין אף אחד. מה שמעניין תכלס זה מה יצא ללקוח מזה? איך זה ישפר לו את החיים? איך הוא ירגיש אם יהיה לו את המוצר? תזכרו תמיד לא לדבר על המוצר עצמו, אלא על התועלת שיצא ממנו.

  • רגש – לגעת ברגש של הקורא!

רק שמתעורר רגש מסויים בני אדם בדרך כלל פועלים. למשל אם כואב להם, אז הם יוצאים מאזור הנוחות שלהם. ואם תצליחו לגעת לאנשים ברגש ובכאב של האנשים, הם יפעלו לפי מה שכתבתם כי אתם פותרים להם את הבעיה.

  • סיפורים – פשוט לספר סיפור!

אם אנחנו רוצים לגרום לאנשים להזדהות איתנו, אנחנו פשוט צריכים לספר את הסיפור שלנו ואיך הצלחנו. וזה דבר יחודי שלא ניתן להעתקה, וזה בכלל לא מרגיש כמו מכירה של משהו. אלא רק הקשבה והזדהות.


טיפים קצרים לכתיבה שיווקית:

  • השתמשו במילים שיוצרות דחף.
  • תניעו את הגולש הפוטנציאלי לפעולה.
  • להתמקד במה שנרצה שיקרה ולא להתפזר.
  • כתיבה ידידותית ונוחה לקריאה לכולם.
  • להשתמש בכותרות מושכות ומעניינות.
  • לשים נתונים מדוייקים ומספרים.
  • תשתמשו בוויזואל מעניין בתוך התוכן.
  • תשלבו סרטונים עם ערך בתוך התוכן.

צריכים עזרה בקידום העסק שלכם? פנו אלינו עכשיו – "מיכאל דיגיטל"