• מחבר:
  • זמן קריאה:זמן קריאה 5 דקות
דף הבית » דברים מעניינים » איך לבנות דף נחיתה ממיר – שיביא יותר לידים ולקוחות
איך לבנות דף נחיתה ממיר

בניית דף נחיתה – איך לבנות דף נחיתה ממיר?

לפני שאנחנו מתחילים להגיד את כל הטיפים, על איך לבנות דף נחיתה ממיר שיביא הרבה יותר לקוחות. חשוב שנבין בכלל מה זה עמוד נחיתה, ואיך זה יכול להועיל לך בהמון דברים שאפילו לא חשבת עליהם.

מה זה עמוד / דף נחיתה?

דף נחיתה זה בעצם עמוד אינטרנט, שיכול להיות בנו על וורדפרס/וויקס/רב מסר – או כל מערכת אחרת שאפשר לבנות שם עמודי אינטרנט. בגדול עמודי נחיתה אלו עמודים קצרים בלי הרבה גלילה, (כיום זה קצת השתנה, ותלוי מה מטרת הקמפיין שאותו נרצה לעשות) שיש שם מטרה אחת שהיא הנעה לפעולה. בעמוד הזה אנשים מקבלים מידע על דבר מסויים, ומשאירים שם פרטים. והתפקיד העיקרי בדרך כלל של העמוד הזה הוא לייצר לידים בלבד.


מי צריך עמוד נחיתה?

בגדול מי שצריך עמוד נחיתה אלו בעלי עסקים שרוצים לתת שירות מאוד ספציפי, שאתר אינטרנט לא מספיק לתת לזה את המענה כמו שצריך. לדוגמא – מקדם אתרים פרילנסר שרוצה להגדיל את מאגר הלקוחות והתפוצה שלו, אז הוא מוציא איזה מדריך חינמי על איך לקדם אתר בגוגל, וכל מי שמשאיר פרטים יקבל את זה בחינם.

(בשונה אם הוא יעשה את זה באתר שלו, שם יש הרבה דברים אחרים שמושכים את העיניים כמו האדר/תוכן מעניין, ואז האדם שנכנס לאתר ישכח ולא ישאיר פרטים ואחוז ההמרה ירד.)


איפה כדאי לבנות דף נחיתה?

בגדול יש 2 אופציות איפה לבנות עמוד נחיתה – 1) בתוך אתר אינטרנט קיים 2) במערכת חיצונית

  • למה עדיף לבנות עמוד נחיתה באתר אינטרנט?

1) חיסכון של זמן, והרבה כסף מיותר שילך לפח אם נבנה בעוד מערכות.

2) התנועה לאתר נמדדת באופן אוטומטי על ידי האנלטיקס שכבר מוטמע באתר.

3) ביקור בעוד עמודים בתוך האתר, מה שגורם לחיזוק המותג שלכם.

4) ניהול יותר נוח של הקמפיין דרך המערכת של האתר שלכם שכבר קיים.

  • למה עדיף לבנות עמוד נחיתה במערכת חיצונית?

1) עמודי נחיתה במערכות חיצוניות מאוד גמישים, וניתן לשנות אותם כל הזמן.

2) יש מיקוד רק על מה שנרצה למכור, ממילא אחוזי ההמרות יעלו.

3) ההמרות יהיו הרבה יותר מדוייקות דרך מערכת חיצונית.


על איזה פלטפורמה עדיף לבנות דף נחיתה?

יש כמה דברים חשובים, שנרצה לבדוק במערכת לפני שאנחנו מתחילים לבנות עליה את העמוד:

  • שנוכל לחבר את הדומיין שלנו למערכת, בלי תוספת מילים מיותרות.
  • ממש עיצוב פשוט ונוח לשימוש, בלי צורך לגעת בקוד עצמו.
  • התאמה מלאה ורספונסיביות ל- מובייל, מכיוון שרוב הגולשים היום הם דרך זה.
  • שיהיה נוח להתחבר לשירותים חיצוניים בשביל אוטומציות.

טיפים חשובים לבניית עמוד נחיתה מוצלח!

1) לקוחות ממליצים

ברגע שיש סרטונים של עדויות שהרבה אנשים ממליצים על המוצר שלכם, זה מגדיל בצורה דרסטית את אחוזי ההמרה. כמובן שזה צריך להיות המלצות טובות, אמינות, ושמשכנעות את הגולש שהגיע לעמוד.

2) הנעה לפעולה

גם אם יש לכם מוצר/שירות מושלם, לא מספיק שתכתבו את זה בלבד! אלא צריך לגרום לבן אדם להשאיר פרטים על ידי מילים שמניעות לפעולה, ולתת מגוון אופציות להשארת פרטים כשי שיהיה הכי נוח לגולש.

3) לתת ערך לגולש

ככל שתתנו יותר ערך, ככה הגולשים יבינו שמודבר במוצר טוב, ושיש כאן אדם רציני מאחורי הדף. וזה כמובן יגרום לחיזוק האמינות, ולהגברת אחוזי ההמרה של הדף.

4) מהירות טעינה

הרבה פעמים מעלים עמודי נחיתה שהם מאוד כבדים בתוכן, וזה גורם להאטה רצינית של טעינת העמוד. מה שגורם לזה שעוד לפני שהגולש נכנס לדף ורואה את התוכן, הוא פשוט מתייאש ויוצא תוך כדי.

(עד 2-3 שניות מהירות טעינה של דף זה סבבה, מעבר לזה קצת בעייתי)

5) תוכן מעניין

אל תייבשו את הקוראים שלכם! תביאו להם תוכן מעניין, תמונות/סרטונים/מצגות/טבלאות וכל מה שיעלה את החווית משתמש, ויגרום להם להנות מהעמוד שלכם בצורה הכי טובה שיש.

צריכים עזרה בקידום העסק שלכם? פנו אלינו עכשיו – "מיכאל דיגיטל"