• מחבר:
  • זמן קריאה:זמן קריאה 2 דקות
דף הבית » מאמרים » איך להופיע בחינם במקומות הראשונים בגוגל?
איך להופיע בחינם במקומות הראשונים בגוגל

איך להופיע בחינם במקומות הראשונים בגוגל?

אז קודם כל צריך לדעת שזה לא עד כדי כך מסובך להופיע בחינם בגוגל בעמוד הראשון גם אם לא נשלם לקידום אורגני או ממומן, ויש כמה וכמה דרכים לעשות את זה בצורה נכונה וטובה.

כמובן נביא פה עכשיו במאמר את חלקם באופן מסודר (:


עזוב דיבורים, מה תכלס' צריך לעשות בשביל להופיע בחינם בגוגל?

  • לייצר סרטון ביוטיוב – מחפשים בגוגל נושא מסויים שמעניין אותנו. אם מופיע מיד בתוצאות החיפוש סרטונים מיוטיוב, יש סיכוי טוב מאוד שאם תעשו סרטון יותר טוב ממה שקיים כרגע, גוגל תשים את הסרטון שלכם ראשון. כמובן שגם אם בתוצאות החיפוש גוגל לא מביא סרטונים, עדיין הסרטון שלנו יוכל להופיע שם אבל זה יהיה יותר קשה. בדרך כלל החיפושים שמופיע שם סרטונים מיוטיוב זה יהיה חיפושים שמחפשים מידע, שאלות, ודברים ווזואליים. וזה טוב במיוחד למי שיש לו עסק קטן שצריך קידום בזול.
  • לפתוח אתר בתחום לא תחרותי – ככל שהחיפוש של המילות מפתח יהיה פחות פופואלרי ובלי תחרות, ואנחנו נתמקד בזה ונעשה באתר מילים ממוקדות עם זנב ארוך. הסיכוי שהאתר יתקדם בגוגל הוא גבוה מאוד גם אם לא תעשו שום פעולה מיוחדת מלבד להעלות כל הזמן תכנים טובים לאתר. ובמיוחד אם יש לאתר הזה וותק וכוח!
  • לפתוח גוגל לעסק שלי – או בשמו באנגלית  Google My Business. זה דבר שכל בעל עסק חייב לעשות וזה בחינם! ברגע שנפתח את זה ונשים שם מילות מפתח נכונות וביקורות טובות על העסק, אז כל מי שיהיה בקרבת העסק שלנו זה יופיע לו במקומות הראשונים בתוצאות החיפוש.

לסיכום:

יש מספיק דרכים להתקדם בגוגל גם בקידום אורגני וגם בקידום ממומן בלי לשלם, אבל אם אתם רוצים לעשות קידום מקצועי דרך אנשי מקצוע שמבינים בזה, ויחסכו לכם זמן מיותר וכאבי ראש. אתם מוזמנים לפנות אלינו (: