• מחבר:
  • זמן קריאה:זמן קריאה 7 דקות
דף הבית » מאמרים על קידום אורגני » איך להיות מקדם אתרים מקצועי?
איך להיות מקדם אתרים מקצועי?

איך להיות מקדם אתרים מקצועי בגוגל?

אם אתם רוצים להיות מקדמי אתרים מקצועיים בגוגל חשוב שתכירו כמה דברים חשובים בשביל ההצלחה בקידום, ומה היכולות הטכניות שנדרשות מכם כדי להצליח בתפקיד.

מה האחריות של מקדם אתרים מקצועי?

בצורה הפשוטה האחריות של מקדם אתרים מקצועי בגוגל היא לקדם את האתר בצורה אורגנית בגוגל.

ונחלק את זה לכמה שלבים פשוטים שבהם מקדמי אתרים נמדדים:

  • מיקומים – לקדם את האתר בגוגל על הביטויים שבחרנו לקדם.

  • טראפיק – כמה תנועת גולשים נכנסת בעקבות הקידום האורגני שלנו.

  • המרות – שהגולשים שמגיעים לאתר בצורה אורגנית גם המירו ממנו.

ממה מורכב המקצוע של קידום אתרים SEO?

יש שני סוגים עיקריים של מקדמי אתרים. (כמובן שכל סוג צריך ידע מהכל)

  • טכני – מקדמי האתרים האלה בעיקר מתעסקים עם כל הדברים הטכניים באתר מהכפלות תוכן/קנוניקל וכל הבעיות שקורות באתר עצמו, שזה יצריך אותנו להשתמש במערכות כמו וורדפרס, אלמנטור, ווקומרס, וויקס, שופיפיי, וכיוצא בהם. וצריך לדעת בדיוק איך המערכות האלו עובדות בשביל ה- SEO, וכמובן שימוש בכלים חיצוניים כמו סקרימינג פרוג, סרצ' קונסול, אנלטיקס, תג מנג'ר וכו'.

  • תוכן – אלו מקדמים שמתמקדים בכתיבה של התוכן עם מילות מפתח, העיצוב של התוכן באתר בשביל הקידום שלו, העריכה של התוכן ודפי הנחיתה, חווית משתמש טובה, וכל דבר שהגולש רואה וצורך באתר שלנו.

התכונה שחשובה שתהיה לכל מקדם אתרים מקצועי היא להבין שיווק:

מה זה האתר שנרצה לקדם? מה הדברים הכי חשובים לקדם בו? מי קהל היעד שלו? מה מאפיין אותם? מה הם אוהבים? איזה אתרים יכולים לקשר אלינו? וכל מה שקשור להבנה השיווקית של האתר.

וברגע שנבין את כל זה גם התוכן וגם האתר שלנו יהיו יותר רלוונטיים לגולשים ולכן נתקדם בצורה יותר טובה בגוגל.


איך להיות מקדם אתרים מקצועי בגוגל?

  • התרגלות לשינויים – בתחום הקידום אתרים דברים כל הזמן משתנים, ויתכן שתהיו צריכים לעבוד הרבה פעמים על פלטפורמות שאתם לא מכירים ולאט לאט תצטרכו ללמוד אותם.

  • סבלנות – בשונה מקידום ממומן בקידום אורגני זה ריצה למרחקים ארוכים ולא רואים את התוצאות מיד וקחו בחשבון שזה יכול לקחת הרבה זמן במיוחד בביטויים תחרותיים וצריך להיות סבלניים.

  • ניסוי וטעיה – קידום אורגני מורכב הרבה פעמים מניסוי וטעיה וכל הזמן צריך לבדוק מה עובד ומה לא, מכיוון שדברים כל הזמן משתנים וגם אם אתה מקום ראשון אתה יכול למצוא את עצמך יום אחד למטה בגוגל.

  • תיאום ציפיות – חוץ ממה שצריך כמובן להסביר ללקוחות שזה תהליך ארוך שלוקח הרבה זמן, גם המקדם אתרים עצמו צריך להבין את זה ולא להתייאש מהתהליך.

  • מקצוע שקט – בסופו של יום אם אתם עושים את עבודת הקידום שלכם כמו שצריך הלקוחות לא אמורים להטריד אתכם ולא דברים אחרים, כי הדברים אמורים להתקדם באופן ברור ומוסדר.

מה תפקידו של מקדם אתרים SEO לעשות באתר?

  • אופטימיזציה לאתר – לדאוג שגוגל יסרוק ויאנדקס את האתר כמו שצריך.

  • שיפור חווית גלישה – כל מה שיגרום למשתמש להישאר באתר ולגלוש בו יותר זמן.

  • יצירת תוכן – למלאות את האתר בתוכן שעוזר לקידום בגוגל.

  • בניית מיתוג – לייצר אזכורים לאתר מאתרים אחרים וברשתות חברתיות.

  • הגדלת כמות גולשים – לדאוג שיגיעו לאתר כמה שיותר גולשים בצורה אורגנית.

  • הגדלת המרות – לדאוג שהגולשים שנכנסו לאתר יבצעו את ההמרות שהגדרנו.

מה מקדם אתרים SEO עושה ביום עבודה?

  • מחקר מילים – לבדוק איזה מילים אנחנו רוצים לקדם עליהם את האתר שאנחנו רוצים לקדם.

  • מחקר מתחרים – לבדוק מי המתחרים בתחום שלנו ואיך להיות יותר טובים מהם.

  • היררכיה נכונה – לבנות את האתר בצורה נכונה עם סדר ברור.

  • אסטרטגיית תוכן – לשים תכנים שיחזקו את העמודים הראשיים שאותם נרצה לקדם.

  • אופטימיזציה בתוך האתר – כל מה שנוגע לשיפור בתוך האתר. (מהירות, H1, טיייטל, אלט, וכו')

  • אופטימיזציה מחוץ לאתר – לדאוג להביא קישורים מאתרים אחרים וטראפיק מרשתות חברתיות.

לסיכום:

צריכים קידום בגוגל לעסק שלכם? אולי סתם עזרה בקידום אתרים? פנו אלינו עכשיו ונשמח במיכאל דיגיטל לעזור לכם ( :