• מחבר:
  • זמן קריאה:זמן קריאה 5 דקות
דף הבית » דברים מעניינים » איך להשיג לקוחות חדשים? – כמה טיפים שחובה להכיר!
איך להשיג לקוחות?

איך להשיג לקוחות?

איך אפשר להשיג לקוחות חדשים? זו השאלה שבלי סוף בלי סוף עצמאים או בעלי חברות מנסים למצוא לזה תשובה. קיבצנו לכם כאן את כל השיטות האפשריות, שדרכן ניתן להשיג לקוחות חדשים לעסק שלכם.


אז איך תכלס' אפשר להשיג לקוחות?

  • קידום אורגני

קידום אורגני זה בעצם לגרום לאתר שלכם להופיע בעמוד הראשון בתוצאות החיפוש, לחיפושים שהם רלוונטיים וקשורים אליכם וככה לקוחות חדשים ימצאו אתכם ויגיעו אליכם.

למשל להופיע בעמוד הראשון על הביטוי – "מקדם אתרים פרילנסר" או "קידום אתרים בירושלים"

בשביל שזה יקרה כמו שצריך דבר ראשון צריך להשקיע ולפתוח אתר טוב, להוסיף לו המון תוכן איכותי וכמובן תוכן SEO, לגרום לחווית משתמש נוחה, להביא קישורים חיצוניים טובים, ולהשקיע באתר באופן כללי במה שצריך.

חשוב לזכור שתהליך הקידום האורגני הוא איטי, אך קטלני! ( :

  • קידום ממומן

בדומה לקידום האורגני בגוגל, יש דבר שנקרא גם קידום ממומן, בו אתם תופיעו בגוגל ראשונים על התוצאות שבחרתם להופיע. היתרון בזה שתקבלו תוצאות מידיות, והחסרון בזה הוא שכל קליק על המודעה שלכם תעלה לכם כסף גם אם הגולש לא הפך ללקוח שלכם. (יש תחומים שזה מעולה להם, והכי טוב לשלב קידום אורגני עם ממומן.)

  • פרסום בפייסבוק

עוד דרך נחמדה להשיג לקוחות היא דרך פרסום ממומן בפייסבוק. (הקידום האורגני די מת שם מבחינת חשיפה) שם אפשר לטרגט את הקהל, ליצור מודעות וקופי כמו שצריך, ולהתחיל לקבל לקוחות. (פחות מתאים למי שצריך את השירות כאן ועכשיו, כמו למשל מנעולן.)

  • ניוזלטר / רשימת תפוצה

לנהל רשימת מיילים של לקוחות פוטנציאלים ולשלוח להם תוכן טוב או מבצעים, או אפילו רשימת תפוצה של לקוחות ישנים שלכם בשביל חידוש הקשר. ואם מנהלים את זה נכון, זה יכול להיות מושלם מכיוון שזה נכס לכל דבר.

  • המלצות

הדבר היחיד שתוכלו לעשות פה זה פשוט לתת שירות טוב ללקוחות שלכם, ודרך זה הם פשוט ימליצו עליכם הלאה לחברים שלהם, ודרך זה מאגר הלקוחות שלכם יגדל באופן משמעותי. וזה בין הלידים ההכי טובים שיש.

  • הרצאות

אם אין לכם בעיה לדבר מול קהל ואין לכם פחד במה, דרך מצויינת להשיג לקוחות היא פשוט להתחיל למסור הרצאות ולהראות מצגות. ככה יותר אנשים מכירים אתכם, מה שיגרום להגברת הלקוחות שלכם.

  • נטוורקינג

בכל תחום יש כנסים מקצועיים שמתקיימים אחת לכמה זמן, וזה דרך מצויינת לגרום לזה שיכירו אתכם ומה אתם יודעים לעשות. מומלץ ללכת גם לכנסים בנושאי תחומים שמשלמים אתכם, ככה זה יהיה דרך טובה ליצור שיתופי פעולה.

  • הרשמה לאינדקסים מובילים

יש מגוון אינדקסים מקצועיים בכל תחום אפשרי, חפשו אותם קצת ופשוט תכניסו את העסק שלכם לשם. זה יכול בהחלט להביא לכם כמה וכמה לקוחות חדשים מידי חודש.

  • פרסום מאמרי אורח

תפנו לאתר בתחום שלכם או תחום שקשור קצת אליכם, ותנסו לקבל אפשרות לכתוב מאמר אורח באתר. ככה גם בעל האתר יקבל עוד תוכן איכותי באתר, וגם הגולשים שם יכירו אתכם.

  • לפנות ללקוחות פוטנציאלים

אם נתקלתם באיזה קבוצת ווצאפ או פייסבוק מישהו שמתעניין בתחום שלכם וצריך עזרה, אל תהססו לפנות אליו בפרטי או להתקשר אליו, ופשוט להציע את השירותים שלכם. זה יכול לעבוד מדהים!


עוד טיפים להשיג לקוחות

כידוע לקוחות לא גדלים על העצים, ולכן חשוב שתשאלו את עצמכם כמה שאלות רלוונטיות.

1) מי הקהל שלכם?

לכל עסק כמעט היום, לא כל האנשים מתאימים לשירות שהוא מביא. לכן צריך לבדוק טוב את קהל היעד ולפי זה להתחיל לחפש את הלקוחות. האם הקהל הוא צעיר? האם יש לו ילדים? האם הוא אוהב ספורט? ועוד.

2) היכן הקהל שלכם נמצא?

אחרי שחקרנו בדקנו ומצאנו מי בדיוק הקהל יעד שלי, עכשיו צריך למצוא איפה הם נמצאים כדי להגיע אליהם. האם הם נמצאים בגוגל? רשתות חברתיות? לינקאדין? מגזינים מקומיים? ולפי זה נייצר תכנית מדוייקת איך לפרסם את עצמנו.

3) מה הבידול שלכם?

הבידול שלכם מייצר לכם יתרון משמעותי על פני המתחרים שלכם באותו התחום. תזכרו שלא קל למצוא בידול טוב וצריך להבין גם מה זה נקרא בידול, מכיוון ש-"הכי טוב" "הכי זול" וכו' זה דברים שכל עסק יכול להגיד עליו.


הסתבכתם במשהו? צריכים עזרה בקידום העסק שלכם? פנו אלינו עכשיו – "מיכאל דיגיטל"