• מחבר:
  • זמן קריאה:זמן קריאה 6 דקות
דף הבית » מאמרים » איך לקדם אפליקציות בצורה שמביאה תוצאות
איך לקדם אפליקציות בצורה שמביאה תוצאות

איך לקדם אפליקציות

לפני שאנחנו מסבירים פה איך לקדם אפליקציות בצורה נכונה ומקצועית, חשוב להבין שאפליקציות שמצליחות זה אפליקציות שנותנות מענה טוב לצרכים של הקהל יעד שלכם.

לכן לפני שאתם בכלל רוצים להקים אפליקציה אתם צריכים לשאול את עצמכם האם האפליקציה תיתן לגולש מענה אמיתי ותפתור לו בעיה מסוימת? וגם כמובן האם האפליקציה תשמש בצורה שותפת או לצורך חד פעמי.

האסטרטגית שיווק לאפליקציה צריכה להיות עוד לפני ההשקה שלה, כמו שאנחנו מאפיינים כל מוצר אחר שקיים. ואנחנו צריכים לברר מי הקהל יעד שלנו? וכמובן מי המתחרים שלנו. ולפי זה לבנות אסטרטגית קידום נכונה לאפליקציה.

מה צריך לנתח בקהל היעד של האפליקציה?

  • מה ההרגלי קניות ורכישות שלהם דרך המובייל?

  • במה הם משתמשים יותר במובייל או בסקטופ?

  • רוב הקהל הם משתמשי אפל או אנדרואיד?

  • מה השינוי התנהגות באפל לאומת אנדרואיד?

  • לבדוק באיזה מכשיר הם משתמשים?

  • באיזר עיר ואזור משתמשי האפליקציה גרים?

איך מאפיינים קהל יעד בקידום אפליקציה?

  • צריך לברר איך הגולשים מחפשים את האפליקציה שלנו ומה הם מחפשים בה.

  • מה הם נקודות הכאב שיש לגולשים שהאפליקציה תפתור להם.

  • מה האפליקציה שלי תביא שעדיין זה לא קיים עד היום.

  • איזה דברים האפליקציה תפתור למי שיוריד אותה למובייל.

  • לעשות סיעור מוחות מי ירצה להשתמש באפליקציה הזאת.


איך עושים מחקר מילים בקידום אפליקציות?

בדרך כלל החיפושים באפליקציה הם הרבה יותר קצרים מאשר לדוגמא בחיפוש בגוגל, והם בדרך כלל יהיו גם חיפושים ממוקדים וגם דברים שקשורים לפתרון בעיות וכאב. ואת המילים האלו נצטרך למצוא.

כמובן שכמו במחקר מילים רגיל אנחנו צריכים לחפש את הביטויים שמצד אחד רלוונטיים לכם ויש עליהם חיפושים, ומצד שני התחרות עליהם היא שפויה והגיונית. וכמובן לא לבחור מילים מידי גנריות כי התחרות קשה על זה.

לפי הדברים האלו נוכל לבדוק מה המילים שאנחנו רוצים לקדם, ונשלב אותם בטייטל ובתיאורים של האפליקציה. תזכרו שקרוב ל- 50% מההורדות של האפליקציות נובעות מחיפושים של מילות מפתח בחנות אפליקציות.

לאחר מכן מנוע החיפוש של האפליקציות יאנדקס את האפליקציה, ונתחיל לראות אותה בחנות אחרי שהאלגוריתם דירג אותה. ולכן צריך להשתמש במילות מפתח רלוונטיות וטובות בשביל שהאינדוקס יהיה טוב.


איך עושים מחקר מתחרים בקידום אפליקציה?

  • איזה קטגוריות האפליקציה נמצאת אצלהם?

  • איזה מילות מפתח הם שמו באפליקציה?

  • מה היתרונות והחסרונות שלהם?

  • מה הגולשים חושבים עליהם?

  • מה המחיר של האפליקציה?

צריך להבין שלכל רעיון טוב כנראה שיש עוד כמה שחשבו עליו קודם, ולכן תמיד צריך לחקור את המתחרים ולהיות יותר טובים מהם כדי שהגולשים יבואו אליכם ולא ילכו אליהם.


איך להביא גולשים שיורידו את האפליקציה?

  • קידום אתרים אורגני – ברגע שנעשה קידום אורגני לאתר שהוא בתחום של האפליקציה, אנחנו נביא טראפיק וגולשים לאתר ובתוך האתר נשים את הקישור להורדת האפליקציה וככה גולשים יחשפו לאפליקציה שלנו.

  • קידום ממומן – לפעמים שווה לעשות גם קידום ממומן בגוגל לאפליקציה, מכיוון שזה יביא לנו מורידים פוטנציאלים וקהל יעד טוב. חשוב לזכור שיותר חשוב האיכות של המגיעים מאשר הכמות של המגיעים.

  • מילות מפתח נכונות – אם נשים מילות מפתח נכונות אחרי מחקר מקיף שעשינו. מי שיחפש את האפליקציה שלנו דרך המילת מפתח ששמנו, האלגוריתם של חנות האפליקציות יציג את האפליקציה לגולש.

הסתבכתם? תנו לנו במיכאל דיגיטל לעזור לכם ( :