• מחבר:
  • זמן קריאה:זמן קריאה 3 דקות
דף הבית » מאמרים » איך נראה יום בחיי מקדם אתרים?
מה הסדר יום של מקדם אתרים?

איך נראה יום בחיי מקדם אתרים?

כמו בכל תחום עבודה אחר בחיים, גם למקדם אתרים יש סדר יום שלפיו הוא עובד ועושה את הפעולות שהוא צריך לעשות. ולא משנה אם הוא מקדם אתרים פרילנסר או שהוא עובד באיזה חברה שמספקת שירותי קידום אתרים.

מה הסדר יום של מקדם אתרים?

  • שותה כוס קפה

כן כן, כמו כל בן אדם נורמאלי יום טוב מתחיל בקפה טוב. אפשר להתפשר גם על שוקו חם בימים חמים ( :

  • גוגל אנליטיקס

בודקים האם היו כניסות לאתר? האם היה בעיה מסויימת באתר? האם כל העמודים סופרים כניסות כמו שצריך? מה האחוזי נטישה שהיו באתר? מאיפה מקור ההגעה של הגולשים באתר? ודברים כיוצא בהם.

  • גוגל סרצ' קונסול

האם האתר עלה במיקומים? האם יש שגיאות חדשות? האם צריך לשפר טייטלים? על איזה מילים רלוונטיות אפשר לפתוח עוד עמודים? האם יש נפח חיפושים גדול יותר? וכן הלאה.

  • מענה למיילים חשובים

יש מגוון מיילים שצריך לעבור עליהם למשל – בדיקת מעקב קישורים חיצוניים, טיפול בלקוחות קיימים, טיפול בלידים, או כל מיני דברים שקשורים לעולם ה-SEO. ולהתחיל לענות לכולם על הדברים שחשובים לפי הסדר.

  • ללמוד דברים חדשים

עולם הקידום אתרים הוא מאוד דינאמי, ואם לא נלמד ונתעדכן כל הזמן במה שקורה בתחום אנחנו פשוט נשאר מאחור. מה שיגרום לנו להיות פחות טובים ורלוונטיים יחסית לשאר המתחרים שכן מתעדכנים כל הזמן.

  • בדיקת האתר במגוון כלים

יש כיום מגוון כלים חיצוניים שנותנים לך מידע על האתר שלך, וכמובן מידע על אתרי מתחרים שחשוב לנו לעקוב אחריהם. יש מגוון כלים יעודיים לזה כמו Ahrefs או SEMrush שיכולים להביא לך ים מידע שתצטרך. (הכלים האלו בתשלום)

אלו הדברים העיקריים שעושים באופן שוטף ביומי, כמובן שכל מקדם או חברה מתנהגים בצורה קצת שונה.


מה העבודה החודשית שעושה מקדם אתרים?

במהלך החודש אנחנו יוצרים מגוון דוחות שאותם אנחנו שולחים ללקוח, ובמיוחד שמקבלים אתר חדש לקידום.

חלק מהדוחות שאנחנו נייצר ללקוח על קידום אורגני בגוגל הם – דוח אופטימיזציה, דוח מצב האתר, באילו ביטויים האתר התקדם, איפה האתר פחות טוב, אילו קישורים חיצוניים האתר קיבל החודש, אילו עמודים התווספו לאתר, אילו סכמות התווספו לאתר, ועוד.


הסתבכתם במשהו? צריכים עזרה בקידום העסק שלכם? פנו אלינו עכשיו – "מיכאל דיגיטל"