• מחבר:
  • זמן קריאה:זמן קריאה 1 דקות

איך קידום אתרים בארצות הברית יכול לעזור לעסק בישראל?

התחום של קידום אתרים הולך ומתכנס לאט לאט אל קידום מבוסס מיקום. קרי, בעל עסק או בעל מקצוע המעוניינים לקדם את עצמם בתחום שלהם, לא צריכים לעשות זאת אך ורק בהיבט הרחב, ביטויים גדולים ומקיפים בהם משתמשים גולשים בשביל לחפש עסקים, מוצרים ושירותים בתחום שלהם. אלא גם בהיבט לוקאלי ספציפי.

למשל, בעל עסק שעובד באזור מסוים בישראל, יפנה אל חברת קידום אתרים מקצועי שתקדם אותו גם בביטויים כלליים, רחבים אך גם על פי האזור בו הוא פועל או על פי שורה של אזורים וישובים באופן ספציפי. הסיבה היא, גולשים רבים מחפשים היום עסקים ובעלי מקצוע בתחומים שונים גם על פי אזורים.

זה נכון בישראל וזה נכון גם במקומות אחרים. לכן, עסק המבקש לפנות אל קהל גולשים בחו"ל, דוגמא בארה"ב, יצטרך לעשות את זה גם בהיבט הרחב, אך גם בהיבט לוקאלי מקומי. בפרט זה נכון במדינה כמו ארה"ב, מדינה גדולה המחולקת למדינות, אזורים וערים. במדינה בסדר גודל כמו ארה"ב, עם כמות אוכלוסייה של למעלה מ-300 מיליון איש, בעלי מקצוע ועסקים רבים בכל תחום, יש משמעות הן להיבט של קידום אתרים מקצועי והן להיבט של קידום לוקאלי.

למה חשוב שבעל עסק מקצוע ייעזר במומחי קידום אתרים בארה"ב?

הרבה מאוד עסקים ובעלי מקצוע מציעים מוצרים ושירותים לא רק בישראל, על אף שהם פועלים אלא גם במדינות אחרות, דוגמא ארה"ב. על מנת לקדם את עצמם ולקבל חשיפה בפני הקהל האמריקאי, חשוב שתהליך קידום אתרים ייעשה באופן מקצועי, מותאם לשוק האמריקאי.

קידום אתרים בארצות הברית מתבסס על אתרים, רשתות, כלים ואמצעים המותאמים לשוק האמריקאי. מומחים בקידום אתרים בארה"ב, ידעו להכין תוכנית עבודה מותאמת לבית עסק או בעל מקצוע ישראלי המבקש להיכנס לשוק האמריקאי, אך יתרה מזו, הם ידעו להכין עבורם תוכנית מותאמת על פי תחומים אך גם על פי אזורי פעולה. נניח, אם הם מתכוונים לקדם את עצמם באזור ניו יורק, הם יפעלו בצורה אחרת, בעוד שאם הם מבקשים לקדם את עצמם בפלורידה, טקסס או קליפורניה, זה יהיה בצורה אחרת.

חשוב שבעל עסק יבחר מומחים בתהליך קידום אתרים מקצועי בכלל ובפרט קידום אתרים בארה"ב, מאחר ומדובר באנשי מקצוע שיש להם ידע, ניסיון ואת הכלים הרלוונטיים להוציא לפועל תוכנית קידום מתאימה לבעל העסק או בעל המקצוע. הם ידעו לעשות מחקר מילים מתאים, לבנות אתר מותאם לקהל האמריקאי, לפרסם אותו במקומות הנכונים ולבצע שיתופי פעולה עם האנשים המתאימים.

לפני סיום חשוב להבהיר, זה תהליך שיכול לקחת זמן אך בסופו של דבר אין דרך טובה יותר לייצר חשיפה ופרסום, בטח בשוק גדול כמו ארה"ב, מאשר קידום אורגני בכל הפלטפורמות האפשריות, הן באופן כללי והן באופן לוקאלי על פי מדינות וערים. לשם כך, צריך להעסיק איש מקצוע רציני ומנוסה.