דף הבית » בנייה וקידום אתרים

בנייה וקידום אתרים

הגיע הזמן שגם לך יהיה אתר במקום הראשון!

פידבקים מתוצאות

אתרים שהבאתי לעמוד הראשון!

 חוחובה

שמן חוחובה 

שמן חוחובה לפנים

גג עץ 

בניית בית מעץ

קומת גלריה מעץ

תיקון דייסון

תיקון מק

תיקון אייפון

עורך וידאו

עורך סרטונים

אפטריסט

בנייה קלה

בניה קלה למגורים

בניה קלה בחצר

דילול פרווה

מספרת כלבים

תספורת לכלב

בצור ירום

סיפורי צדיקים

הרב יורם אברגל

שירותי משרד

עוזרת מרחוק

שירותי מזכירות

תיקון תכשיטים

טבעת זהב לגבר

תכשיטים בתל אביב

?

 

האתר שלך!?

 

עליה בגולשים מתחילת הקידום

קפיצה למקומות הראשונים

עליה חדה בגולשים

החלטת שאתה צריך אתר חדש? מצויין! אבל זה לא מספיק שתלך לכל אחד שיודע להתעסק קצת עם וורדפרס שיבנה לך את האתר, מכיוון שבשביל בנייה וקידום אתרים בצורה נכונה בגוגל, צריך לבנות את האתר בצורה מסויימת, ולעשות את כל תהליך בניית האתר בצורה נכונה כדי שיועיל להמשך הקידום של האתר בגוגל.

מה צריך לעשות לפני שמתחילים לחשוב על בניה וקידום אתרים?

  1. קניית דומיין ושרת אחסון – אצלנו תמיד זה יהיה על שם הלוקח, כי בסופו של דבר האתר של הלקוח! ואנחנו רק עוזרים לו בהקמת האתר ובהכנת הקידום שלו במנועי החיפוש של גוגל.

2. מחקר מילים – לפני שמתחילים בכלל לעשות בנייה וקידום אתרים באינטרנט צריך דבר ראשון לראות איך אנשים יחפשו את מה שהם צריכים ושהאתר שבנינו וקידמנו בשביל שהאתר יקפוץ להם בתוצאות הראשונות של החיפוש בגוגל.

3. גודל ומשקל תמונות – כן כמו שאתם רואים, סוג התמונות והמשקל שלהם שנעלה לאתר בהחלט יכולות להשפיע על הבנייה והקידום של האתר. ויש כמה כללים שכדאי להקפיד עליהם כמו גודל של תמונה שלא יעלה על 100KB ועוד. וכמובן לשים על כל תמונה תיאור מדוייק!

4. אתר רספונסיבי ומותאם למובייל – כיום אחרי העדכון האחרון שהיה בגוגל, יש דגש על זה שהאתר יהיה מותאם למובייל, מהיר, מאובטח, ועוד. לכן כשבונים אתר שרוצים לקדם אותו אחר כך, חשוב מאוד לבנות את האתר בצורה נכונה.

כיום כל עסק שמכבד את עצמו צריך אתר תדמית, שמסביר על העסק ומה השירותים שיש לעסק להציע. לכן אם כבר חשבתם לבנות אתר ולקדם אותו אורגנית בגוגל, עדיף שתתנו לבעל מקצוע שמבין בקידום ובניית אתרים בשביל שיהיה לכם אתר מושלם!

מה עוד צריך לדעת על בנייה וקידום אתרים

 

  1. תכנון ואסטרטגיה:

   – להתחיל בהגדרת המטרה והיעדים של האתר. לקבע מי קהל היעד, התכונות הרצויות והתוצאות הרצויות. לערוך מחקר שוק מעמיק כדי להבין את צרכי המשתמש, העדפות וניתוח של מתחרים. ליצור תוכנית ואסטרטגיה מקיפה המתארת את המבנה, התוכן, העיצוב והפונקציונליות של האתר.

  1. שם דומיין ואחסון:

   – לבחור שם דומיין רלוונטי, בלתי נשכח אשר מייצג את המותג. לרשום את שם הדומיין אצל רשם מוכר ואמין. לאחר מכן, לבחור ספק אירוח אתרים המציע את האחסון, רוחב פס רחב ותמיכה הטכנית מעולה כדי להבטיח שהאתר יהיה נגיש ומתפקד היטב.

  1. יצירת תוכן:

   – יצירת תוכן איכותי שמעסיק ומעניק ערך לקהל היעד. ליצור טקסט מושך, תמונות, סרטונים ומדיה שתואמים את מטרת האתר ומטרותיו. לבצע שיפור לתוכן, תוך התמקדות במילות מפתח רלוונטיות ואספקת מידע רלוונטי, אינפורמטיבי ומרתק.

  1. להתחיל לקדם את האתר:

   – ליישם אסטרטגיות של קידום אורגני SEO בכדי לשפר את הנראות של האתר בגוגל. לבצע אופטימיזציה למבנה האתר, התוכן, הנתונים וכתובות האתר. לערוך מחקר מילות מפתח כדי לזהות מילות מפתח רלוונטיות ולשלב אותן באופן טבעי בתוכן. לבנות קישורים נכנסים באיכות גבוהה ולהבטיח שהאתר נטען במהירות וידידותי לנייד.

בסופו של דבר, שירותי בנייה וקידום אתרים זה תהליך מתמשך הדורש עבודה לאורך זמן. על ידי התמקדות בתכנון, יצירת תוכן, עיצוב וקידום האתר, חווית משתמש, שיווק מקוון ותחזוקת אתר אפשר ליצור אתר אינטרנט מצליח שמושך את קהל היעד תוך השגת היעדים העסקיים.

שאלות בנוגע לבניית אתרים וקידום באינטרנט

נעשה איזה הפרדה קצרה בין בניית אתרים לקידום אתרים. בניית אתרים זה השלב שבו נבנה את השלד של האתר ונעצב אותו, ורק אחר כך מגיע פעוולות ה- SEO שגורמות לקידום האתר. כמות זמן של בניית אתר מורכבת מכמה עמודים תרצה לשים באתר, ועוד כל מיני פרמטרים. וקידום האתר אחרי שבנינו אותו יכול לקחת חודשים ארוכים בזירה תחרותית! אבל בסוף התוצאה משתלמת!

בוודאי! בסופו של יום האתר הזה אך ורק שלך. אנחנו רק עוזרים לך לגדול (:

בהחלט! אם נבנה את האתר מהתחלה לפי כללי ה- SEO זה ישפיע על הקידום שלו בצורה הרבה יותר טובה בעתיד.