• מחבר:
  • זמן קריאה:זמן קריאה 3 דקות
דף הבית » דברים מעניינים » גוגל לעסק שלי / Google My Business 
גוגל לעסק שלי / Google My Business 

גוגל לעסק שלי / Google My Business 

גוגל לעסק של או גוגל מי ביזנס (Google My Business) זה בעצם סוג של נכס של העסק שלכם חוץ מהאתר שכבר קיים לכם שמופיע בתוצאות החיפוש של גוגל ותופס שם נפח גדול, וזה גם הזדמנות אדירה לבעלי עסקים קטנים שצריכים קידום להגיע למקומות הראשונים בחיפוש של גוגל בלי השקעה כספית גדולה והוצאות מיותרות.

תחשבו על זה שאתם נמצאים בכל מקום אפשרי ומחפשים עסק מסוים בגוגל, כל עסק שפתח גוגל לעסק שלי יופיע לכם בתוצאות החיפוש אם הוא עשה את זה בצורה נכונה כי הוא נמצא בסביבה שקרובה לכם, ולכן גוגל תשים אותו ראשון בגוגל כי זה האופציה שהכי טובה בשבילכם באותו הרגע.


לאיזה עסק רלוונטי לפתוח גוגל מיי ביזנס?

גוגל מיי ביזנס מעולה בעיקר לעסקים שיש להם נוכחות פיזית עם חנות בשטח שאפשר להגיע אליה כמו צימר/מסעדה/מספרה/בר/סופר/בית מרקחת וכל דבר שקיים במיקום פיזי.

צריך לזכור שיותר אנשים מקליקים על זה מכיוון שזה נתפס להם כאמין יותר מאתר רגיל, וגם זה מופיע בגוגל מפות.

מי שפותח את זה הוא פשוט אוסף ומרוויח כסף לידים ולקוחות בלי תשלום מיותר, מכיוון שיש אנשים בסביבה שלכם שצריכים את העסק שלכם כרגע ומחפשים אותו ואז אתם תופיעו.

בישראל כיום לאט לאט Google My Business שמבוסס בעצם על המיקום הגאוגרפי שלנו משתפר מאוד עם הזמן, אבל עדיין זה לא מגיע לאותו רמות דיוק בדיוק כמו בשאר העולם.


איך פותחים גוגל מיי ביזנס?

הולכים לגוגל עם המייל שעל שמו העסק שלכם פתוח ורושמים שם Google My Business אחר כך נכנסים לקישור הראשון שהופיע ופשוט נרשמים לפי ההוראות הכתובות. (ניתן לתת גישה אחר כך לחשבונות גוגל אחרים)

גוגל מיי ביזנס
להגיע לעמוד שנראה כך

איך מקדמים את העסק בגוגל מיי ביזנס?

יש כמה וכמה דברים מרכזיים לעשות שדרכם נוכל להתקדם ולתפוס את המקומות הראשונים בגוגל לעסק שלי.

  • למלאות את הדף בתוכן – להכניס את כל הפרטים של העסק שלכם כולל תמונות סרטונים וכל דבר וויזואלי שימחיש טוב את מה שמצפה למי שיגיע ובצורה הכי טובה שיש.

  • מילות מפתח – לעשות מחקר מילים על התחום שלכם ולאחר מכן לשלב בטקסט את מילות המפתח שמצאתם ושקשורות לעסק שלכם כדי שיקודם בצורה יותר טובה.

  • ביקורות גולשים – חשוב מאוד בשביל הקידום שיהיה המלצות מאנשים שכבר ביקרו בעסק שלכם, וזה גם משפיע על לקוחות עתידיים שמתלבטים האם לבוא אליכם ואחרי הביקורות הטובות הם ישתכנעו.

  • לחיצה על מפת מסלול הגעה – ברגע שאנשים לוחצים על המסלול שמראה היכן העסק שלכם ומגיעים לשם זה מראה לגוגל שאתם עסק טוב ורלוונטי ולכן תקודמו. (כמובן שפחות עוזר אם רק לוחצים על המפה בלי להגיע פיזית דרכה.)