• מחבר:
  • זמן קריאה:זמן קריאה 2 דקות
דף הבית » מאמרים » האם אפשר לקדם אתר בלי קישורים?
האם אפשר לקדם אתר בלי קישורים

האם אפשר לקדם אתר בלי קישורים?

התשובה היא כן! אפשר לקדם אתר בלי קישורים.

אז איך לקדם אתר בלי קישורים והאם זה שווה את זה?

כידוע, קישורים חיצוניים שמפנים לאתר שלנו הם הגורם השלישי הכי חשוב בקידום אתרים בגוגל. אז בהחלט יהיה קשה להגיע לתוצאות רצויות באתר בלי קישורים.

אז אם החלטתם שאתם רוצים לקדם אתר בלי קישורים שמפנים לאתר שלכם מאתרים אחרים זה בסדר.

לא משנה מה הסיבה שהגעתם להחלטה הזאת האם זה בגלל שאתם עסק קטן שצריך פרסום ואין לכם תקציב לקנות קישורים או מכל סיבה אחרת, אתם צריכים לדעת שברגע שלא תביאו קישורים לאתר שלכם אתם עושים רק 70 אחוז מפעילות קידום האתר, ומפספסים 30 אחוז של הקישורים!

יוצא מזה שיכלתם להתקדם הרבה יותר בגוגל ובעיקר בתחומים שיש בהם תחרות גדולה, ויש הרבה תחומים כאלה! ועל מנת להתקדם שם וכדי להיות יותר טובים מהמתחרים ולתפוס את המקום הראשון בתוצאות החיפוש אתם תצטרכו קישורים כדי להיות ב-100 אחוז טובים יותר מהמתחרים שלכם.


אם לא יהיה לי קישורים זה יכול לפגוע בקידום האורגני של האתר?

מבחינה טכנית אם לא תשים קישורים חיצוניים זה לא יכול לפגוע בקידום האורגני של האתר. אבל אם לא תתעסקו בקישורים ותשקיעו בעיקר בתוכן, באופטימיזציה, בחווית משתמש, במהירות אתר ועוד, אתם תוכלו גם להתקדם באופן יפה וטוב בגוגל.

כמובן מתי שלא תעשו קישורים, אתם תגיעו לתקרת זכוכית שלכם די מהר אם תעבדו נכון והאתר כבר לא יוכל להתקדם יותר ממה שהוא נמצא כיום. ולכן צריך שיהיה קישורים כדי שלא יהיה סוף לקידום וכדי שהקישורים יגדילו לכם את הטראפיק באתר.

ואם אתם באמת מעוניינים להתקדם כמו שצריך בגוגל ולכבוש את המקומות הראשונים, כן חשוב מאוד להשקיע בקישורים ואפילו לשלם על זה כסף. מכיוון שזה נכס עתידי שלכם שיכול להיות שווה הרבה כסף.


לסיכום:

אנחנו ממליצים מאוד לעשות קישורים חיצוניים לאתר. אבל תכלס' אם אין לכם כוח להתעסק בקישורים ובכל מה שנוגע לזה מסביב , אתם פשוט לא צריכים! יש הרבה חברות גדולות וטובות שיעשו במקומכם את העבודה הזאת.