• מחבר:
  • זמן קריאה:זמן קריאה 2 דקות
דף הבית » מאמרים » האם חשוב להשיג קישורים חיצוניים מדומיינים שונים?
קידום ממומן בגוגל

האם חשוב להשיג קישורים חיצוניים מדומיינים שונים?

אם נקביל המלצות קישורים חיצוניים מאתרים אחרים לאתר שלנו, להמלצות על אדם או כל דבר אחר בעולם האמיתי, אז ברור שעדיף לקבל המלצות מכמה אנשים שונים על האדם או הדבר שבחרנו ולא שכל ההמלצות יהיו מאותו אדם. וככה בדיוק שגוגל אוהב להסתכל על קישורים חיצוניים שמעבירים כוח קידום לאתר שלנו.

ולכן אותו דבר בדיוק קורה בקידום אתרים אורגני, אם אני משיג המון קישורים מאותו הדומיין אז האפקט של הקישורים הולך ומתקטן. מהסיבה הפשוטה שגם גוגל מתחיל להבין שאין לאתר שאותו נרצה לקדם מה לחדש לו, כי הוא כבר מכיר את ההמלצות מהדומיין שהעביר כוח לאתר שלי. ולכן השאיפה שלנו להשיג כמה שיותר קישורים מכמה שיותר אתרים שונים באינטרנט.


האם עדיף להוציא קישורים חיצוניים מאתר שרלוונטי לתחום אותו אני רוצה לקדם?

כמובן שעדיף תמיד להוציא קישורים מאתרים שרלוונטים לתחום אותו אנחנו נרצה לקדם, אבל צריך לדעת שזה לא חובה בכלל! ותמיד צריך להעדיף את החוזק והסמכות של הדומיין ממנו נוציא את הקישור לאתר שלנו, על פני אתר שיש לו רלוונטיות לקידום שלנו. וזה מה שחשוב בסופו של יום שכמה שיותר אתרים טובים ימליצו עלינו ויעבירו לנו קישורים עם כוח. כמו אתרי חדשות, אתרי ממשלה, וכיוצא בהם!


חשוב לציין: ובמיוחד בקשר לאתרים חדשים או בעלי עסקים קטנים שצריכים פרסום לאתר שלהם, שחלק חשוב מהקידום האורגני של האתר זה קישורים שיפנו לאתר שלנו מאתרים אחרים וחשוב לא לזלזל בזה!

כמובן צריך לזכור שחוץ מקישורים חיצוניים שזה חשוב להביא לאתר. מה שחשוב לא פחות זה גם הקידום בתוך האתר, שזה מלשלב מילות מפתח בטקסט ועד לכתיבת תוכן שמתעדכן כל הזמן וקישורים פנימיים שזה בעיקר חשוב בשביל הקידום האורגני עוד הרבה לפני שאנחנו נרצה להביא קישורים לאתר שלנו מבחוץ, מכיוון שאם רק נשקיע בדברים מבחוץ ולא גם בתוכן בפנים, זה לא יספיק לגוגל ולכן אנחנו לא נתקדם בתוצאות החיפוש ולא נגיע למקומות הראשונים בחיפוש בגוגל.