• מחבר:
  • זמן קריאה:זמן קריאה 3 דקות
דף הבית » מאמרים » האם יש הבדל בין SEO לקידום אתרים אורגני?
קידום אתרים אורגני

האם יש הבדל בין – SEO לקידום אתרים אורגני ? 

מתי שאנחנו מדברים תמיד על קידום אתרים אורגני SEO או באנגלית פשוטה – Search Engine Optimization ובעברית תקינה "מיטוב למנועי החיפוש" אנחנו מדברים על עולם שנשען בדרך כלל על 2 רגליים עיקריות.

  • מה שקורה בתוך האתר– (on page / on site) שזה יהיה בדרך כלל את כמות התוכן שיש לנו באתר, מילות המפתח שאנחנו מטמיעים באתר, שימוש נכון בכותרות H1/H2, נגישות האתר למנועי החיפוש, האם האתר מותאם למובייל, האם הוא נטען מהר, האם הוא מאובטח ועוד ועוד…

  • מה שקורה מחוץ לאתר- (off page / off site) שזה בדרך כלל קישורים חיצוניים שמפנים לאתר שלנו מאתרים אחרים, שזה פחות מההשפעה הישירה שאנחנו עושים באתר ויותר השפעה חיצונית שגורמת ועוזרת לגוגל להבין למה אנחנו טובים ועד כמה אנחנו נתפסים כמותג בתחום שלנו.

ובלי שילוב של הדברים האלו האתר פשוט לא יכול להתקדם אורגני בגוגל, לכן חשוב תמיד לעשות שילוב של כל מה שכתבנו פה כדי שהקידום יהיה באופן מקצועי ויעיל ואז תוכל לראות את האתר שלך לאט לאט מתחיל לקבל דירוגים ולהופיע בתוצאות הראשונות בחיפוש של גוגל.


בשונה מהארץ שאם נניח בעל עסק קטן שצריך פרסום פונה אליכם כדי לקדם את האתר שלו בצורה אורגנית, אז עושים לו את כל פעולות הקידום מבתוך האתר ועד מחוץ לאתר. בקידום אתרים בארצות הברית לדוגמא שם רוב אנשי ה- SEO יתמקדו רק מה שקורה בתוך האתר. כי זה באמת SEO אמיתי מבחינת גוגל, ויש לנו השפעה עליו. בשונה ממה שקורה מחוץ לאתר ששם כביכול אתרים אחרים יקשרו אלינו כי אנחנו שמים תוכן טוב.


לסיכום:

מבחינת גוגל יש הבדל בין קידום אתרים ל- SEO! קידום אתרים זה כל מה שנעשה מחוץ לאתר ולא קשור בכלל למקדמים. בעוד ש- SEO זה כל מה שקורה בתוך האתר, ויש למקדמים השפעה על זה.

אבל אצלנו כשמישהו מבקש קידום אתרים אורגני SEO, אנחנו נעניק לו את כל שרותי הקידום מ- on page ועד – off page.