• מחבר:
  • זמן קריאה:זמן קריאה 3 דקות
דף הבית » מאמרים » האם לשלב שנה נוכחית בטייטל?
קידום אתרים לעסקים קטנים

האם כדאי לשלב שנה נוכחית בטייטל?

דבר ראשון נסביר פה בקצרה ממש מה זה אומר טייטל (Title) או מטא טייטל (Meta Title) ואיך זה עוזר לנו בכללי בקידום האורגני וגם בתור בעלי עסקים קטנים שצריכים פרסום בשביל לקדם את האתר שלהם בגוגל.

בכל חיפוש בגוגל אנחנו רואים בתוצאות החיפוש את המטא טייטל שזה הכותרת של המאמר, ואת המטא דיסקריפשן שזה התיאור של המאמר. וזה הדבר הראשון שהגולש רואה כשהופענו לו בתוצאות החיפוש, אז מצד אחד חשוב לרשום טייטל שהוא מושך ויגרום לגולש ללחוץ עליו ולא על הטייטלים של המתחרים. ומצד שני חשוב לכלול בטייטל את המילים שנרצה לקדם, ומומלץ להכניס לשם בין 60 ל- 70 תווים.

כמובן שאנחנו לא נרצה לכתוב דברים לא אמיתיים בטייטל בשביל למשוך את הגולשים למאמר, כי אז זה רק יגרום לאפקט הפוך כי ברגע שהגולשים יכנסו למאמר ויראו שזה לא היה נכון מה שהיה רשום בכותרת הם יצאו מיד ולא נרוויח מזה כלום.


האם חשוב באמת לרשום את השנה בטייטל של המאמר?

אז הרבה שואלים האם כדאי לשלב את השנה הנוכחית בטייטל של העמוד או בתקציר של המאמר בתוצאות החיפוש בגוגל, ומה כמובן המשמעות של זה בשביל הקידום האורגני. ונעשה עכשיו קצת סדר בדברים!

אנחנו כן ממליצים לשים את השנה הנוכחית בכותרת או בתיאור של הדף, ובמיוחד מתי שמדובר בנושאים שהם אקטואליים וההקטואליות שלהם מאוד חשובה כל הזמן, ויש כמה וכמה סיבות לזה וכמובן הדגשים שחשוב לדעת.

  • ברגע שהשנה תהיה רשומה בטייטל זה יגרום ליותר אנשים להקליק על המודעה, מכיוון שזה יראה כאילו המאמר מעודכן ומתעדכן כל הזמן. (כמובן שחשוב מאוד לזכור ולעדכן כל שנה מחדש את התאריך, אחרת זה רק יכול לגרום לאנשים לא להיכנס למאמר שלכם מכיוון שזה יראה להם ישן ולא אקטואלי לעכשיו.)

  • מכיוון שרשמתם בכותרת המאמר את השנה של העמוד, אתם תצטרכו כל הזמן לערוך את התוכן כדי שיהיה מותאם לשנה הזאת. וככל שתעדכנו כל הזמן את התוכן ותביאו תוכן טוב מקורי ומעודכן ככה תתקדמו יותר בתוצאות החיפוש של גוגל עד שתכבשו את המקומות הראשונים.

כמובן שגם אם יש נושאים שלא צריכים עדכון תוכן כל הזמן וכל שנה והם כן רלוונטיים לגולש להרבה זמן, אז גם בהם מומלץ וצריך מידי פעם לרענן את התוכן כי אם לא תעדכנו בכלל האתר יהפוך לישן בעיניי גוגל ופחות רלוונטי, והוא פחות יציג אותו לגולשים בתוצאות החיפוש.


מה חשוב לזכור אם נשים בכותרת המאמר את השנה?

צריך לזכור בכל תחילת שנה לשנות את השנה בטייטל, ולעדכן בכל כותרות העמודים הרלוונטיים את השנה שהשתנתה, וכמובן גם חשוב וצריך לזכור ולעדכן את השנה הנוכחית בתוכן אם זה מופיע שם.

(מומלץ תמיד לשים תזכורת לכל תחילת שנה שלא נשכח לעדכן!)