• מחבר:
  • זמן קריאה:זמן קריאה 2 דקות
מה זה סכמה ואיך יוצרים את זה?

הדרך הטובה ביותר לקידום העסק שלכם באינטרנט

כל עסק זקוק ללקוחות כדי לצמוח. וכדי להשיג לקוחות צריך לנקוט בפעולות לקידום העסק. בעולם הדיגיטלי של המאה ה-21, האפשרויות לקידום עסק שלכם הן מדהימות יותר מאי פעם.

לקבלת מידע על בניית אתרים לקידום העסקים השונים, הנה כמה דרכים יעילות שיעזרו לכם לקדם את העסק שלכם, גם בתקציב מוגבל, ויציעו לכם פלטפורמה אדירה להפצת בשורת המותג שלכם, בכמה אופנים:

  • במנועי החיפוש (כמו גוגל).
  • בערוצי המדיה החברתית (כמו פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, טיק טוק, יוטיוב, לינקדין ופינטרסט).
  • בקהילה המקומית (אירועים, חסויות ועיתונות).

אם אתם רוצים להתבלט מעל למתחרים, נתמקד הפעם בערוץ הפופולרי ביותר לקידום אתרים – בגוגל.

איך מקדמים את העסק בגוגל?

לא קל להשתמש בגוגל כדי לקדם את העסק שלכם. כיוון שגוגל חולשת על יותר מ-90% מנתח השוק, הוא אחת הדרכים הטובות ביותר ללכידת צרכנים המחפשים באופן פעיל פתרונות ברשת.

כמה מהדרכים הטובות ביותר לשימוש בגוגל כדי לחזק את המודעות למותג שלכם, כוללים:

ליצור פרופיל עסקי מאומת

הפרופיל העסקי שלכם בגוגל הוא זה שיאפשר לעסק שלכם להופיע בדירוג גבוה בעמוד תוצאות החיפוש של גוגל. בנוסף, כאשר משתמש יקליד את שם העסק שלכם ואת המיקום שלו – יופיע לוח של תוצאות החיפוש. ככול שגוגל הולכת ומשתפרת מבחינת הענקת תוצאות מיקום מדויקים למשתמשים, כך רישום חינמי זה צריך לעמוד בראש סדר העדיפויות של העסק שלכם. 

המפתח לשימוש יעיל בפרופיל העסקי לקידום העסק שלכם, הוא אימות הבעלות על הרישום שלכם באמצעות חשבון חינמי ב-Google Business. לאחר שתעשו זאת תוכלו לבצע אופטימיזציה של הרישום שתעזור לשפר את הדירוג שלכם בתוצאות החיפוש הכללי והחיפוש הרלוונטי יותר.

גוגל מאפשר לכם לקדם את העסק שלכם 24/7. זאת ועוד, ברישום העסקי שלכם בגוגל תוכלו לפרסם פוסטים ישירות, לפרסם מבצעים אטרקטיביים שיימשכו את תשומת ליבו של קהל הלקוחות בדיוק כשהם מחפשים את המוצר או השירות שאתם מספקים.

לבנות אתר אינטרנט עסקי

אתר אינטרנטי מציע ביטחון שיווקי שאי אפשר כבר בלעדיו. לא משנה עד כמה העסק שלכם מיושן והלקוחות שלכם לא ממש מיודדים עם האינטרנט – האתר שלכם יהווה מקום משיכה של לקוחות קיימים ופוטנציאליים. ואם תהיה לכם נוכחות לא רק בגוגל אלא גם במדיה החברתית, הם יפגשו אתכם, ילחצו על הלינק ויגיעו לאתר שלכם. כמו הרישום העסקי שלכם בגוגל, כך גם בניית אתר עסקי מאפשרת לכם לקדם את העסק שלכם מסביב לשעון.

אתר אינטרנט עסקי משמש למעשה ככלי בפני עצמו לקידום מכירות. האתר מספר את הסיפור שלכם, מה אתם מציעים, איך אפשר לתקשר אתכם, ומה מאפיין את המותג הייחודי שלכם. במקביל, האתר האינטרנטי משתמש בכלי מדידה מקוונים שמספקים לכם נתונים איכותיים שיאפשרו לכם לשפר את הרווחים ולקדם את המכירות שלכם לרמה חדשה.


צריכים קידום אורגני בגוגל או מקדם אתרים פרילנסר? פנו אלינו עכשיו!