• מחבר:
  • זמן קריאה:זמן קריאה 2 דקות
אתר מותאם למובייל - למה זה ממש חשוב?

הכלים שמשדרגים שיווק בדיגיטל: מ-AI ועד שלל סוגי מערכות ERP 

שיווק דיגיטלי הוא חובה לכל עסק שרוצה להצליח באמת. ליתר דיוק, שיווק דיגיטלי איכותי שהבסיס שלו הוא קידום אורגני של האתר. כדי לייצר את הנוכחות המחמיאה ביותר בתוצאות החיפושים בגוגל, חשוב להשתמש בכלים מתאימים וכאן בעמוד תמצאו פירוט של המערכות העיקריות שמסייעות בהובלת אתר לצמרת הדירוגים הרלוונטיים עבורו.

כלים למחקר מילים מדויק

הבסיס של גיבוש אסטרטגיית SEO (המונח המקצועי לתיאור תהליך קידום אתרים אורגני בגוגל) הוא מחקר מילים: מחקר מעמיק שמטרתו למצוא את הביטויים שהכי כדאי לקדם את האתר עבורם, על בסיס שורה ארוכה של קריטריונים.

כדי שאפשר יהיה לבצע מחקר מדויק, פותחו כלים רבים. ביניהם: WordStream שמצליח לספק תוצאות טובות גם בנישות ספציפיות, Ubersuggest שמצטיין במציאת שלל וריאציות לכל אופציה, SEMrush שבוחן גם את המתחרים של האתר שרוצים לקדם, Ahrefs שמומחים רבים לשיווק דיגיטלי טוענים שהוא הכלי הטוב ביותר וגם Serpstat הוא כלי שכדאי להכיר.

כלים לבדיקת מיקומים

המטרה של תהליך קידום אתר היא כמובן להוביל אותו למיקום גבוה במיוחד בדפי תוצאות החיפושים הרלוונטיים לעסק, בהתאם לתוצאות מחקר מילות המפתח.

לכן, עוד קטגוריה של כלים חיוניים היא אלה שבעזרתם אפשר לבדוק את המיקומים בגוגל. כלים אלה משמשים גם לתכנון אסטרטגיית קידום אורגני, גם למעקב אחרי התקדמות הקידום וגם לצורך השבחתו באופן קבוע. בין הכלים המומלצים בקטגוריה הזו אפשר לציין את Zefo שבודק גם את המתחרים העיקריים, את RankTracker שמוצע ב-3 גרסאות עם תמחורים שונים וגם את Advanced Web Tracking שנחשב לכלי המתקדם ביותר מבחינת בדיקת המיקומים.

כלי AI ליצירת תוכן איכותי

ה-AI שמתחיל לשנות עוד ועוד תחומים בחיינו יכול לסייע, ובעצם כבר מסייע, גם בשיווק הדיגיטלי. יש קשת רחבה מאוד של כלי בינה מלאכותית שאפשר וכדאי להכיר, ובפרט את אלה שנכללים תחת ההגדרה GenAI, כלומר בינה מלאכותית יוצרת. ביניהם: כלים שעוזרים ליצור טקסטים מועילים בהתאם לדרישות של גוגל, כלים שמתרגמים כל רעיון לתמונה מעניינת וגם לצורך יצירת וידאו רלוונטי לאתר אפשר להיעזר בבינה מלאכותית. שימו לב: הכלים האלה משוכללים, אבל עדיין זקוקים להשגחה והכוונה, ולכן השימוש בהם צריך להתבצע באופן מושכל ובזהירות.

מערכת ERP מתקדמת

ERP היא מערכת שכוללת מודולים רבים, עם מכנה משותף משמעותי: כולם נועדו לאפשר את מיצוי המשאבים של העסק או הארגון. השם הוא ראשי תיבות של הביטוי Enterprise Resource Planning, ובין השאר המערכות האלה יודעות לבצע אינטגרציה של נתונים שונים ומאפשרות אוטומציות למשימות משמימות שחוזרות על עצמן.

בהקשר של השבחת השיווק בדיגיטל, באה לידי ביטוי איכות אחרת של מערכת ERP והיא הצגה מדויקת ונוחה להבנה של מידע עדכני. הכוונה היא למידע אודות התנהגות לקוחות, כזה שמתוכו ניתן לגזור תובנות רלוונטיות שישביחו את השיווק. כשאנחנו יודעים מה לקוחות רוצים, מה הם מעדיפים ומה הם מחפשים, אפשר ליצור תוכן מותאם אליהם באופן מושלם וכך להעניק לגולשים חוויית משתמש מצוינת. התועלת היא גם מבחינת הדירוג בגוגל וגם מבחינת המיתוג של העסק ככזה שיודע להתחבר ללקוחות. יש שלל סוגי מערכות ERP וחשוב לבחור את זו המתאימה ביותר לכל עסק.