• מחבר:
  • זמן קריאה:זמן קריאה 4 דקות
דף הבית » מאמרים » איך לבחור כותבי / יוצרי תוכן בצורה מקצועית?
איך לבחור כותבי / יוצרי תוכן?

איך לבחור כותבי / יוצרי תוכן בצורה מקצועית?

אם אתם מתעסקים בשיווק דיגיטלי או בנושאים שקשורים לזה, כנראה שאתם תצטרכו כותבי שייצרו תוכן והרבה ממנו. מכיוון שזה חלק מהעבודה השוטפת שלכם שאתם תצטרכו לעשות ביום יום.


בשביל מה צריך כותבי תוכן?

היום תוכן נמצא בכל מקום אפשרי, ורק דרכו ניתן להתקדם כמו שצריך. למשל:

  • תוכן תדמיתי לאתר
  • תוכן שיווקי לאתר
  • כתיבת פוסטים לבלוג
  • כתיבת מאמרי אורח
  • כתיבת דפי נחיתה
  • מודעות ממונות בגוגל
  • מודעות ממומנות בפייסבוק
  • פוסטים אורגנים בפייסבוק
  • ניוזלטר מושקע ללקוחות

ואלו רק דוגמא למה צריך תוכן והרבה ממנו, בכל מה שקשור לשיווק דיגיטלי וקידום אתרים.

ברוב המקרים ולמרות כל הרצון הטוב, אתם לא תצליחו לייצר את כל התוכן הזה בעצמכם מכיוון שיש לכם מחסור בזמן / חוסר ידע בכתיבה נכונה, או מכל סיבה אחרת שלא תהיה.

ואז באה השאלה שכולם שואלים: איך מייצרים כל כך הרבה תוכן ועדיין שומרים על איכות?

לכן בדיוק במקרים האלו אנחנו נפנה לכותבי תוכן פרילנסרים, או חברות לכתיבת תוכן שיכתבו בעבורנו.


איך צריך לעבוד מול ספקי / כותבי תוכן?

הכל מתחיל בבניית אסטרטגייה ותכנית מסודרת מה המטרה של התוכן, ולאיפה הוא כמובן מיועד.

מומלץ שהכותב תוכן יעשה שאלוני אפיון מדוייקים לכל לקוח, מכיוון שדרך זה הלקוח יהיה הכי מרוצה שיש. כי הסיכוי שיהיה טעויות בתוכן הן נמוכות ממש אם הכל מסודר ומסוכם מראש.

(השאלוני אפיון צריכים לכלול בעיקר – למי מיועד התוכן? מהי שפת המותג? מי הקהל יעד? איפה התוכן עתיד להתפרסם? מה מטרת התוכן? מה אסור לכתוב? ודברים כיוצא בהם, תזכרו שכמה שיותר מידע זה יותר טוב.)


עם איזה כותבי תוכן אנחנו נרצה לעבוד?

  • כותב עם רקע בתחום עליו הוא כותב
  • בדקו עבודות כתיבה קודמות שהוא עשה
  • וודאו שהוא מייצר תמיד תוכן מקורי
  • תבדקו עד כמה הוא עומד בזמנים
  • תהיו קשובים לשאלות שהוא שואל
  • בדקו שיש לכם חיבור טוב לכותב
  • בדקו בעצמכם את התוכן האם הוא מקורי
  • תחמיאו לכותב אם עשה עבודה טובה

מה לעשות אחרי שקיבלנו את התוכן?

1) בדקו שאין שגיאות כתיב

2) בדקו את הלוגיקה במאמר

3) בדקו האם המאמר מעניין

4) אם זה בשביל קידום אורגני שבצו בתוכן מילות מפתח

5) תוסיפו לתוכן הנעה לפעולה

6) סדרו כותרות וכותרות משנה

7) תוסיפו רווחים ובולטים שיהיה נוח לקריאה


מה המחיר של כתיבת תוכן?

המחירים של כותבי תוכן נעים בדרך כלל בין 8 אגורות למילה, לבין למעלה משקל על כל מילה! הכל תלוי בסוג תוכן ולמה הוא נועד, וכמובן עד כמה הוא צריך להיות מקצועי בשביל הגולשים.

תזכרו שמחיר זה לא הכל, מכיוון שיש כאלה שיקחו לכם מחיר זול אבל העבודה שלהם תעלה לכם ביוקר!


הסתבכתם במשהו? צריכים עזרה בקידום העסק שלכם? פנו אלינו עכשיו – "מיכאל דיגיטל"