• מחבר:
  • זמן קריאה:זמן קריאה 3 דקות
דף הבית » מאמרים על קידום אורגני » כמה זמן לוקח לקדם אתר בגוגל?
כמה זמן לוקח לקדם אתר בגוגל?

כמה זמן לוקח לקדם אתר בגוגל?

הרבה שואלים כמה זמן לוקח לקדם אתר בגוגל כדי להביא אותו לתוצאות הראשונות? במאמר הקרוב נדבר על הכל.

אם אתם מחפשים לדעת תשובה מדויקת, אז לא תמצאו פה תשובה לזה מכיוון שאי אפשר לדעת באופן מדויק תוך כמה זמן לוקח לקדם אתר בגוגל. אבל כן אפשר לדעת באופן כללי כמה זמן זה לוקח.

באתרים קלאסיים עם תחרות נורמאלית ונמוכה ניתן יהיה לראות את התוצאות של הקידום האורגני תוך 3 עד 6 חודשים! למילים שהם זנב ארוך וקצת פחות תחרותיים.

לביטויים היותר תחרותיים התוצאות בעמוד הראשון יכולות להגיע תוך 6 ל- 12 חודשים! אם לא יותר…

עכשיו חשוב לדעת מה משפיע על קידום אתרים אורגני בגוגל ולפי זה נוכל לדעת כמה זמן בערך לוקח לקדם אתר בגוגל.


מה הם הפרמטרים שמשפיעים על קידום אתרים?

צריך לזכור ש- SEO זה ריצה למרחקים ארוכים ולוקח קצת זמן עד שנתחיל לראות תוצאות. ואנחנו לא במקום הראשון בגוגל בלחיצת כפתור, אלא צריך לעבוד בשביל זה כמו שצריך.

  • דבר ראשון – אנחנו רוצים לנתח את המתחרים שמופיעים במקום הראשון מה הם עשו באתר שלהם בשביל להגיע לשם, ולעקוף אותם. וכמובן שזה משתנה מתחום לתחום.

(צריך לנתח כמות דפים, תוכן באתר, דומיינים מקשרים, איכות קישורים, חוזק וותק דומיין, וכיוצא בזה.)

  • דבר שני – אנחנו צריכים לעשות מחקר מילים מקיף על התחום אותו נרצה לקדם כדי שנדע איך אנשים מחפשים את מה שיש לנו להציע באתר שלנו.

לפי הדברים האלו אנחנו יכולים לראות כבר בהתחלה על אילו מהמילים שנרצה לקדם יש תחרות גבוהה ויקח יותר זמן עד שנתחיל לראות תוצאות, ואלו מהביטויים יש עליהם פחות תחרות ונוכל לקדם אותם בגוגל בצורה יותר מהירה.

אנחנו צריכים להראות לגוגל לאורך זמן שהאתר שלנו הוא רלוונטי סמכותי ופופולארי בתחום שלו.

בסופו של יום חוץ מהתוכן וקישורים חיצוניים שאנחנו מביאים לאתר, לגוגל חשוב לראות מה הגולשים חושבים עליו ואיך הם מגיבים לו. כי אם הגולשים יגיבו לאתר בצורה לא טובה זה יכול ממש לפגוע לנו בקידום האתר.


דבר שמאוד חשוב לעשות בכל התהליך הזה הוא – תיאום ציפיות עם הלקוח על איזה מילים ומיקומים אנחנו יכולים להתחרות, ועל מה יש לנו תקרת זכוכית שלא נוכל לעקוף את זה בתוצאות.

(יש דבר שנקרא גם קידום שחור – שזה נגד המדיניות של גוגל. אמנם אפשר להתקדם דרך זה יחסית במהירות, אבל ברגע שגוגל עולה על זה אתם מוסרים לגמרי מתוצאות החיפוש. ולכן לא שווה להתעסק עם זה אלא צריך לפעול כמו שצריך כדי שנקבל תוצאות טובות שישארו לאורך זמן.)