• מחבר:
  • זמן קריאה:זמן קריאה 3 דקות
דף הבית » מאמרים » כמה סוגי אופטימיזציה יש באתר?
כמה סוגי אופטימיזציה יש באתר

כמה סוגי אופטימיזציה יש באתר?

יש בעצם כמה סוגים עיקריים של אופטימיזציה שאנחנו עושים באתרים בשביל הקידום שלהם בצורה נכונה בגוגל, וכדי שיגיעו לצמרת תוצאות החיפוש. בין אם זה קידום שנרצה לעשות לאתרים קטנים או גדולים, ולהלן נביא כמה מהם (:

  • אופטימיזציה טכנית – שזה אומר בעצם זמן טעינת האתר, מהירות אתר, אבטחה, ועוד מגוון ביצועים, ומי שמתעסק בזה אלו פחות אנשי קידום אתרים אורגני/SEO ויותר אנשים שזה המקצוע העיקרי שלהם לשפר את המהירות של האתר ועוד. (מי שעושה את זה אלו אנשי שרתים ומתכנתים בעיקר)

בשנים האחרונות גוגל מאוד החמירה עם אתרים שהמהירות אתר שלהם לא טובה מספיק, או שהאתר לא מאובטח HTTPS ועוד. ואם יש בעל אתר שהציון שלו בעיניי גוגל נמוך וגרוע, אז הוא יצטרך ללכת למי שיכול לסדר לו את המהירות ועוד שלל בעיות אחרות שצצות.


  • אופטימיזצית SEO – שזה בעצם התאמת האתר למנועי החיפוש של גוגל, וזה בעיקר התעסקות במילות המפתח ולשלב אותם בצורה נכונה בטקסט ובמאמרים שלנו באתר ולהביא את זה לידי ביטוי בחיפושים שאנשים מחפשים מצד אחד, ומצד שני להנגיש את זה בצורה הכי טובה שאפשר לגוגל. וכמובן שהמילות מפתח יהיו נוכחים באתר בין אם זה בטייטל, בדיסקריפשן, ב-H1, ובכל השדות הרלוונטיים איפה שגוגל יודע לסרוק ולנתח.

וצריך לזכור שהאופטימיזציה הזאת היא חשובה מאוד, וחשוב שיהיה גם כמובן כל הזמן תוכן טוב ועדכני ולאורך זמן ארוך.


  • אופטימיזציית קישורים פנימייםקישורים פנימיים מדפים מסויימים באתר שלנו שמקשרים לדפים העיקריים שאותם נרצה לקדם בגוגל על ידי זה שנשים באותו אתר דפים אחרים עם טקסט עוגן (Anchor Text) שמקשר אליהם.

  • אופטימיזציית קישורים חיצוניים – והדבר השני זה קישורים חיצוניים שדומיינים אחרים מפנים בקישור דרך טקסט עוגן או תמונה לדף הבית באתר שלנו או לאחד מהדפים האחרים בשביל שנתקדם בתוצאות של גוגל כמה שיותר.

לסיכום:

אנחנו נרצה תמיד לעשות באתר אותו נרצה לקדם את כל סוגי האופטימזציה בשביל שהאתר יתקדם הכי טוב שאפשר במנועי החיפוש של גוגל.(כמובן לא להגזים וליצור אופטימיזצית יתר)