• מחבר:
  • זמן קריאה:זמן קריאה 3 דקות
דף הבית » מאמרים » כמה קישורים צריך בשביל להתקדם בגוגל?
כמה קישורים צריך בשביל להתקדם בגוגל?

כמה קישורים צריך בשביל להתקדם בגוגל?

כידוע – אחד מהפרמטרים החשובים בקידום אתרים אורגני זה קישורים חיצוניים מאתרים אחרים שקיימים בגוגל שמפנים לאתר שלנו, ועדיף תמיד שהקישורים יגיעו מאותו התחום שנרצה לקדם.

וכמובן יש עוד הרבה פרמטרים חשובים שמשפיעים על קידום האתר. כמו תוכן טוב, ואופטימיזציה שוטפת!


לאתר ממוצע נצטרך להביא בין 5 ל- 10 קישורים (!) בצורה שוטפת בכל חודש. וזה אמור לעזור לקידום האתר בצורה טובה וטבעית, וכמובן שלא תהיה חשודה בעיניי גוגל. עכשיו זה מאוד תלוי איך האתר עצמו שנרצה לקדם נראה בעצמו. כי בסופו של דבר אם האתר יהיה לא מספיק טוב לגוגל, זה לא משנה כמה לינקים נביא לו עדיין הוא לא יתקדם כמו שצריך. וכן להפך אם האתר יהיה טוב, אבל לא נביא לו מספיק לינקים זה ימנע ממנו מלהתקדם טוב בגוגל. וצריך תמיד להשקיע באתר שנרצה לקדם מכל הכיוונים, ובמיוחד אם נרצה לעשות קידם אתרים לעסקים קטנים ששם כל פעולת קידום חשובה!

בעיקרון אין תשובה פשוטה לשאלה הזאת, מכיוון שזה מאוד תלוי מה רמת התחרות בתחום אותו אנחנו רוצים לקדם וצריך תמיד גם לראות כמה קישורים המתחרים מהתחום שלנו מוציאים מאתרים אחרים שיפנו אליהם.


מה עוד חשוב לדעת על כמה קישורים צריך?

  • חשוב לציין שאנחנו מסתכלים תמיד כמה דומיינים שונים שמפנים יש לאתר, ולא כמה כמות קישורים פנימיים מפנים אלינו. מכיוון שזה לא נחשב לינקים חזקים וגוגל סופר את זה בתור קישור מדומיין אחד.
  • יש תחומים בהם יש לאתר שמקודם קישורים בודדים שמפנים אליו, ויש תחומים שבאתרים מסויימים יש אלפי לינקים מדומיינים שונים שמפנים אליהם. ולכן צריך לשים לב טוב מה עושים אחרים בתחום שלנו, ואף פעם אין דבר קבוע! ולפעמים נצטרך להתאמץ ממש.
  • כמובן שמה שיותר חשוב הרבה יותר מכמות הדומיינים שמפנים לאתר שלנו, זה זה איכות הדומיינים שמפנים אלינו. כי מאוד קל ופשוט להשיג הרבה קישורים שלא יועילו לאתר, ואפילו בכל מיני מקרים הלינקים האלו יגרמו לו נזק!

חשוב לציין: הקישורים צריכים לבוא תמיד באופן טבעי בעיני גוגל. ולכן אנחנו צריכים לגרום לזה שזה יראה ככה, וכדי שגוגל לא תחשיב את האתר שלנו בתור ספאם, וכל הקידום שנרצה לעשות לו יפגע.