• מחבר:
  • זמן קריאה:זמן קריאה 4 דקות
דף הבית » מאמרים על קידום אורגני » כתיבת תוכן SEO – איך כותבים תוכן SEO ?
כתיבת תוכן SEO - איך לכתוב תוכן SEO?

כתיבת תוכן SEO

לחלק מהאנשים ובעלי האתרים, כתיבת תוכן SEO נשמע כמו דבר שהולך להרוס את האתר. מכיוון שזה נראה שהולך להדחף לאתר המון תוכן שיהרוס את הנראות של האתר הן בעיניי בעל האתר, והן בעיניי הגולשים.

כיום תוכן SEO זה דווקא דבר שיכול להרים לכם את האתר ולא להוריד אותו. (כמובן אם עושים את זה נכון.)

מה זה אומר בכלל כתיבת תוכן SEO?

תוכן SEO זה בעצם כתיבת תוכן עם מטרה, שהמטרה של זה היא לקדם את העמוד בגוגל על ביטוי מסויים.

מאז ומתמיד מקדמי אתרים הבינו שבשביל להתקדם בגוגל על מילה מסויימת, הם יצטרכו לדחוף את המילה הזאת הרבה פעמים בדף. מה שיצר עומס וצפיפות מילות מפתח, שזה דבר שגוגל רואה בתור קידום שחור.

וזה רק גורם לנזק באתר, והספמה של גוגל. מכיוון שזה תכנים שלא באמת עוזרים לגולשים, אלא לבוטים של גוגל.


איך כותבים תוכן SEO

1) נושא מעניין – צריך לבחור תוכן כתיבה לנושא שמעניין את *קהל היעד שלכם* כי אליו זה מיועד!

2) כתיבה מושכת – הדרך להתקדם בגוגל היא דווקא אם נשים תוכן שימשוך את הגולשים להשאר באתר שלנו, וזה נעשה על די תוכן שמעניין אותם. ולא רק תוכן בשביל הזחלנים של גוגל.

3) עיצוב מסודר של הטקסט – ברגע שכל הטקסט יהיה מסודר ונוח לקריאה על ידי בולטים, פסקאות, כותרות משנה ועוד. יהיה נוח לגולשים לקרוא אותו, מה שאומר שהם ישארו יותר זמן באתר שלנו וזה מעולה.

4) תוכן מקורי – חשוב לכתוב תמיד תוכן מקורי ל- SEO ולא חלילה מועתק, מכיוון שזה יכול לפגוע לכם באתר.

5) מילות מפתח – פה מגיע השלב שהרבה מקדמי אתרים נופלים בו, מכיוון שהם תוקעים את מילות המפתח לאורך כל הטקסט ובמקומות לא רלוונטיים, מה שרק גורם נזק לאתר.

איפה בכל זאת צריך לשים את המילות מפתח?

  • כותרת הדף (H1)
  • כותרות משנה (H2)
  • בגוף המאמר (לא בהגזמה)
  • בתמונות (ALT)
  • בטייטל (Meta Title)
  • בדיסקריפשן (Meta Description)

צריך לכתוב את התוכן באופן הגיוני טכני וכיף, ולא רק בשביל המילות מפתח!

אין נוסחה של אחוז צפיפות מילות המפתח, פשוט תלכו עם ההגיון כמה פעמים צריך להכניס אותה.

כמובן שעדיף לשלב מילים דומות למילות מפתח, שחוץ ממה שזה יהיה נעים לעיניים של הגולש, גוגל אוהב את זה גם. וניתן למצוא את זה בגוגל ב- LSI.


לסיכום:

תשקיעו בתוכן באתר שיראה טוב דבר ראשון בעיניי הגולשים שלכם, ורק אחר כך לגוגל!

הסתבכתם? אנחנו במיכאל דיגיטל כאן כדי לעזור! ( :