• מחבר:
  • זמן קריאה:זמן קריאה 2 דקות

למה כדאי לבנות אתר תדמית לעסק?

אתר תדמיתי הוא ההזדמנות הטובה ביותר לייצג את בית העסק שלכם כך שהוא יגיע גם ללקוחות שנמצאים מעבר לים, במדינה אחרת או בכל מקום שאליו אין לכם גישה ישירה. היכולת לשווק את עצמכם באופן פסיבי היא הרבה יותר מאשר הזדמנות להגיע לעוד לקוחות אלא אלמנט חשוב ממש בשיווק וביצירת מוניטין.

בעידן הפוסט מודרני, עידן בו לקוחות מחפשים מענה למבוקשם בעיקר בגוגל, ישנה חשיבות בלתי מבוטלת ליכולת להתאים את עצמכם למה שקורה בחוץ. אם אתם רוצים להגיע ללקוחות פוטנציאליים בחו"ל, ללקוחות שאתם עוד לא בתפוצה מולם, ללקוחות משוק שונה לחלוטין מזה שעבדתם איתו עד היום או פשוט למצב את עצמכם במקום מוכר בשוק, ישנה חשיבות בלתי מבוטלת לבניית אתר תדמיתי.

מהו אתר תדמיתי?

אתר תדמיתי כשמו כן הוא – אחראי על יצירת רושם אצל הלקוח. ככזה, הוא שם את הדגש על העיצוב ועל הנוחות של השיטוט בתוכו, כך שכאשר הלקוח מגיע לאתר שלכם מה שנוח לו הוא… מה שהוא מובל לעשות.

משמעות הדבר היא כי אתר תדמיתי שם את הדגש על הנראות והנוחות של הגלישה בו. באופן זה תוכלו להיות הרבה נגישים ללקוחות שלכם, גם לקוחות שאינם יכולים להגיע אליכם ישירות לבית העסק.

אתר תדמיתי מנגיש את האינפורמציה עבור לקוחות משפות וממקומות שונים כך שאתם יכולים לבחור עם אילו לקוחות ברצונכם ליצור אינטראקציה. לא כל אתר תדמיתי מעוצב בדיוק לפי התוכן של האתר הנרחב יותר – במקרים רבים הוא יהיה פשוט מותאם למטרה ספציפית כמו מכירה של מוצר כזה או אחר או לחילופין, יצירת קמפיין שיווקי המיועד להגיע אל הלקוח ואל עמדת מכירה, כך שהלקוח יתעניין באופן ספציפי במוצר כזה או אחר. הבחירה בקמפיין שיווקי היא אידאלית לאתר תדמיתי או לעמוד נחיתה משום שהיא מאפשרת לבעל העסק לבחור את האופן שבו הוא רוצה להוביל את הלקוח שלו.

אתר תדמיתי יכול להיות מעוצב במספר דרכים ובלבד שיתבסס על עקרונות פשוטים ויאפשר ללקוח להתרשם מהמוצרים או לחלופין מהשירותים שמציע בעל העסק. באופן זה, אתר תדמיתי יכול להציע מגוון רחב של אפשרויות מכר או שירותים, כאשר הכלל המכתיב הוא הפשטות והנוחות של הגלישה באתר.

על מה עוד כדאי לשים דגש

על האתר התדמיתי להיות ייצוגי וכזה המציג ומייצג את העקרונות של בית העסק, את הערכים המרכזיים שלו ואת היתרונות שהלקוח מקבל כאשר הוא משתמש בשירותים של בית העסק. לאתר תדמיתי ישנם מספר עקרונות מנחים עליהם חשוב לשמור בעת בחירה באופי האתר ובתכנון שלו, כך שבעבודה עם בונה אתרים מקצועי יהיה לכם הרבה יותר להפוך את האתר שלכם לכזה הפונה ישירות אל קהל היעד שאליו אתם מכוונים מה שיעזור גם לקידום האתר תדמית בגוגל.

הבחירה באתר תדמיתי היא לא רק בחירה שיווקית, לא פחות מכך היא בחירה עסקית שמיועדת למצב את העסק במקום נגיש ללקוחות חדשים.