• מחבר:
  • זמן קריאה:זמן קריאה 4 דקות

למה כדאי לפרסם גם בפייסבוק כיום

איך תוציאו יותר מהפרסום שלכם – פרסום בפייסבוק לעסקים, מה שלא סיפרו לכם, טיפים שיעיפו לכם את הפוני. עשרת הדברות שיבטיחו לכם את ההצלחה שאתם מחפשים

האם אתה מחפשים דרכים להשיג תוצאות טובות יותר עם הפרסום שלכם בפייסבוק? אם אתם פשוט מקלידים "פרסום בפייסבוק לעסקים" בשאילתת החיפוש, אתם עשויים לגלות באופן לא מפתיע שכמעט כולם טוענים שהם מומחי מדיה חברתית, אז איך תדעו על איזו עצה לסמוך?

בדיגיטוואו, סוכנות המתמחה בקידום עסקים בדיגיטל, אנו מקיימים את מה שאנו מכנים "עשרת הדיברות לקמפיינים מעולים" כדי לחבר טוב יותר את הלקוחות שלנו עם הלקוחות הפוטנציאליים והעוקבים שלהם ולמקסם את הוצאות הפרסום שלהם ככל שניתן.

מגדירים יעדים ברורים

לפני שאתם משקיעים זמן כלשהו בפרסום בפייסבוק לעסקים, עליכם להיות ברורים מאוד בנוגע למה שאתם רוצים להשיג עם מסע הפרסום הממומן שלכם.

הגדרת יעדים מראש תעזור להנחות את הפעולות הבאות בעתיד: סוג המודעות שתפרסמו, התוכן שיופיע בהן ומדדי הביצוע העיקריים שלכם.

איך זה נעשה?

נניח שהמטרה שלכם היא להגדיל את כמות הלקוחות הפוטנציאליים שאוהבים את עמוד הפייסבוק שלכם. לשם כך תצטרכו ליצור מודעה בגודל שונה מזו שתיצרו אם המטרה שלכם הייתה להגדיל את כמות הקליקים באתר. במקרה כזה תבחרו להשתמש במודעות שמניעות לייקים, ובהחלט לא הייתם משתמשים במספר המכירות כמדד להצלחה.

מעמיקים במיקוד בקהלי היעד

המטרה הסופית שלכם עם פרסום בפייסבוק צריכה להיות מיקוד באנשים הנכונים, ועליכם להגיש להם את התוכן הרלוונטי ביותר האפשרי. ככל שתוכלו להפוך את קהל היעד שלכם לממוקד יותר, כך מסעות הפרסום שלכם יהיו יעילים יותר.

על ידי מיקוד בקהלים ספציפיים, אתם יכולים להוזיל את עלויות השיווק משמעותית? בהרבה מקרים מדובר בהבדל של עשרות אחוזים, אתם יכולים לדמיין איך החלטה כזו יכולה להשפיע על היכולות השיווקיות שלכם?

איך זה נעשה?

במקום לכוון למכנה משותף רחב, העמיקו. כשעושים את המעבר הפשוט ממיקוד לאנשים שמתעניינים בתחום כללי כמו טכנולוגיה לדוגמה, לעניין עמוק יותר כמו חדשות בתחום טכנולוגי ספציפי כמו אנרגיה מתחדשת או מחשבים, ההבדל הוא משמעותי.

זה המקום שבו הכלים הממוקדים הייחודיים של פייסבוק יכולים לספק יתרון עצום לעסק שלכם מכיוון שלפייסבוק יש את היכולת להיכנס לעומק עם תחומי עניין ודמוגרפיה, וכשאתם מתמקדים בלייזר בקהל היעד שלכם, סביר להניח שכל השקעה שלכם תניב יותר ולא תתבזבז על אנשים שאינם קשורים למסע הפרסום שלכם כל כך.

עושים אופטימיזציה חכמה

זה לא נדיר להיתפס למספר הלייקים והשיתופים שהעסק שלכם מייצר במדיה החברתית כאשר לייקים ושיתופים אינם מתאימים למטרות שלכם. אנחנו רואים את זה הרבה בקרב בעלי עסקים. עם זאת, הנתונים הללו אינם משקפים במדויק את התמונה המלאה של מה שאתם מנסה להשיג באמצעות אסטרטגיית פרסום בפייסבוק לעסקים שלכם.

לדוגמה, אם היעדים שלכם הם להגדיל את המכירות ואתם מפרסמים בפייסבוק, תוכלו למדוד את הצלחתה של מודעה על ידי חיפוש אחר המודעה שהניבה הכי הרבה קליקים לאתר שלכם.

זה לא נכון!

המדידה הנכונה להצלחה של מודעה צריכה להיות מספר ההמרות (מכירות) שמודעה ספציפית יצרה. אפשר להציב 2 מודעות זו לצד זו ויכולה להיות מודעה שיש לה פחות קליקים מהשנייה, אבל דווקא היא יצרה יותר מכירות. מפתיע? לא בהכרח, אבל בהחלט שימושי, יעיל ושווה בדיקה.

עוקבים אחר העוקבים

מסעות פרסום מוצלחים לא נגמרים בפרסום המודעה. כדי להניב יותר מהקמפיינים שלכם, עליכם לבצע תהליך רימרקטינג. המשמעות של זה היא, שאתם רודפים בצורה חכמה ומתוחכמת אחר מי שנחשף למודעות שלכם ולא ביצע המרה באמצעות מודעה חדשה.

רימרקטינג מאפשר לכם להיחשף שוב לקהל שאולי לא היה בשל או שעדיין מתלבט לפני שיבצע המרה. אז אל תניחו לקהלים הפוטנציאלים שלכם להתקרר, ודאגו להמשיך להיחשף אליהם עד לרגע שיהיו מוכנים להמיר.

הופכים את המודעה לגיבורת על

המודעה שלכם הופכת לגיבורת על כשהיא עושה את 3 הפעולות הבאות:

  1. מזהה בעיה שקהל היעד שלכם יכול להסכים איתה
  2. מודיעה שאתם יכולים לפתור את הבעיה
  3. נותנת לקהל היעד שלכם מקום ללכת אליו כדי לפתור את הבעיה

הבינו את הבעיות והאתגרים הגדולים שעמם קהל היעד שלכם מתמודד, ומצאו דרכים להכניס זאת לתוכן המודעות שלכם כשאתם מדברים בשפה שלהם. זה בוודאות יקדם את המודעות שלכם להצלחה.

יוצרים גרסאות שונות לאותה המודעה

נצלו את היתרונות של בדיקות A/B כדי לראות מה עובד הכי טוב עבור המודעות שלכם בפייסבוק. להלן חלקי המודעה שאתם צריכים לבדוק:

  • דמוגרפיה ממוקדת
  • וריאציות תמונה
  • וריאציות של הטקסט שלכם
  • וריאציות של הקריאה לפעולה שלכם

זכרו, כדי לקבל תוצאות מדויקות מהבדיקה שלכם, עליכם לבדוק מדגם גדול מספיק. שקלו את התקציב, עלויות המדיה והמיקוד שלכם כדי לקבוע בצורה הטובה ביותר את גודל המדגם האופטימלי עבור העסק שלכם. אגב קראו עוד על מדדים להערכת ביצועי חברת שיווק דיגיטלי שעושה שיווק לעסק שלכם כדי שתראו כמה זה אפקטיבי.

רותמים את היתרונות של דפי נחיתה בהתאמה אישית

לגרום למישהו ללחוץ על המודעה שלכם הוא רק חצי מהקרב. ברגע שמשתמש לוחץ על המודעה הוא צריך לנחות בדף ספציפי לסיבה שלחץ מלכתחילה. דפי נחיתה מעולים משלבים 5 מרכיבים מרכזיים:

  1. טקסט מונחה מטרה
  2. תמונות תואמות
  3. טופס קצר
  4. עיצוב רספונסיבי
  5. קריאה אחת לפעולה

שימו לב שתמונות תואמות מתייחסות לכך שהצבעים והתמונות זהות הן במודעה והן בדף הנחיתה. זה עוזר להרגיע את האדם שלחץ על המודעה שלכם שהוא נחת במקום המיועד.

עוצרים מודעות שלא מניבות תוצאות טובות מספיק

במילים פשוטות, המשיכו להציג רק את המודעה בעלת הביצועים הטובים ביותר. בעוד שבדיקה פירושה זמן וכסף שהעסק שלכם מוציא, ראו שזה שווה את הזמן שלכם. אם תערכו בדיקות ותבינו  שמודעת פרסום פשוט לא טובה מספיק, הפסיקו אותה מיד! וזכרו, המטרה בפרסום היא להשיג את מירב התוצאות במינימום סכום כסף.

מרעננים את המודעות

יש גבול לכמות הפעמים שהקהל שלכם יכול לראות את המודעה שלכם לפני שהוא מתחיל להתעצבן על המותג שלכם. שימו לב לתדירות המודעות שלכם (מספר הפעמים שאדם בודד ראה את המודעה שלכם).

חשוב שתערבבו בין התוכן שאתם מציגים לאותם משתמשים ממוקדים. דרכים נהדרות לשמור על רעננות התוכן שלכם כוללות שילוב של תמונות חדשות או שימוש בטקסט חדש. זה ימנע ממסעות הפרסום שלכם לייאש עם הקהל שלכם אבל עדיין תוכלו להעביר את אותו המסר.

מתעדים את הניצחונות וההפסדים

אם אתה מוצאים משהו שעבד טוב במיוחד, הקפידו לתעד מה זה היה. אם אתם מוצאים משהו שלא עבד טוב במיוחד, הקפידו לתעד גם אותו. יישמו זאת גם בהמשך, במסע הפרסום הבא שלכם.

פלטפורמות חינמיות המאפשרות לכם לאחסן מידע זה באופן מרכזי כוללות את Google docs,  Evernote ו- Trello. על ידי אחסון נתונים אלה באופן מרכזי, ניתן לגשת לשיעורים יקרי ערך אלה באמצעות האינטרנט על מכל מקום ובכל עת. הצוות שלכם וכל משתמש מורשה יוכלו להיעזר בכך.

אל תחסכו ב- 10 התהליכים החיוניים הללו מכיוון שהם קריטיים לחלוטין להצלחת אסטרטגיית הפרסום שלכם בפייסבוק, שם הפרסום הוא הדרך המהירה ביותר להשיג תוצאות עבור העסק שלכם.

בנוסף להגברת המודעות למותג, פרסום בפייסבוק לעסקים יחד עם קידום אורגני בגוגל יעזור לכם גם להגדיל את התנועה לאתר שלכם, להגביר את יצירת הלידים ולהשפיע על יותר המרות.