• מחבר:
  • זמן קריאה:זמן קריאה 2 דקות

למה כדאי לקדם אתרי וורדפרס

אנחנו חיים בזמנים שבהם האינטרנט עמוס באתרים שמתחרים על תשומת הלב, בכל התחומים. מסיבה זו, חשוב יותר מתמיד לבלוט וכמה שיותר. בין סוגי האתרים השונים קיימים אתרי וורדפרס, מערכת ניהול אתרים פופולארית המאפשרת בנייה קלה ואינטואיטיבית של אתרים. העניין הוא שזה לא מספיק להחזיר אתר – קידום אתרי וורדפרס הוא קריטי בדיוק כמו קידום אתרים מכל סוג אחר.

מדובר במינוף הנוכחות הדיגיטלית של האתר שלך, בהגעה לקהל היעד שלך וביצירת הנישה שלך אונליין. קידום אתר הוורדפרס שלך אינו רק אופציה קיימת; זוהי חובה לכל מי שרוצה להשיג הצלחה ברחבי הרשת ולהפוך את עצמו למותג לכל דבר.

קידום האתר יביא לך יתרונות רבים

איך שלא נביט על כך, השקעה בתהליכי קידום אתרי וורדפרס פותחת שפע של יתרונות שישפיעו משמעותית על ההצלחה שלך ברשת.

  • אתר גלוי יותר – אסטרטגיות קידום שונות יהפכו את האתר לגלוי יותר בפני המשתמשים השונים של הרשת, בעיקר אלו המחפשים תוכן הקשור בנישה שלך. ככל שהאתר בולט יותר, כך מגיעה אליו תנועה רבה יותר המשפיעה לטובה אף יותר על הבולטות שלו. כך, נוצר מעגל שממנו אפשר רק להרוויח.
  • דירוג טוב יותר בגוגל – באמצעות אופטימיזציה וקידום, האתר שלך יטפס מעלה בדירוגים בדפי תוצאות מנועי החיפוש של גוגל, מה שמעלה את הסיכוי שגולשים ולקוחות פוטנציאליים יגיעו אליו. זה קריטי, שכן דירוגים גבוהים יותר קשורים לאמינות בעיני המשתמשים.
  • זהות מותג – הזכרנו קודם את בניית המותג, כיצד קידום האתר קשור לזה? ובכן, ככל שהאתר ידורג גבוה יותר בגוגל, ככל שהוא ייחשף ליותר עיניים, ככל שהוא מוכר יותר; כך הוא מקבל זהות מסוימת בעיניי קהל היעד. כך, לא רק שיגיעו מבקרים חדשים, אלא שתתפתח ממש קהילה סביבו. כיום, זהות מותג חזקה יכולה לעשות את כל ההבדל בין הצלחה וכישלון.

אז איך עושים את זה?

אסטרטגיות קידום אתרי וורדפרס מורכבות בעיקר מצעדים שונים שנועדו להבליט את האתר. למשל, שימוש במילות מפתח מדויקות לאתר ולתוכן, יסייעו להקל על מנוע החיפוש להבין במה האתר עוסק ולהציג אותו לגולשים הנכונים. בנוסף, שיפור מתמיד של מהירות האתר והתאמתו למכשירים ניידים למשל, תבליט גם היא את האתר בעיניי מנוע החיפוש ואף תספק חוויית משתמש טובה יותר, כך שלקוחות פוטנציאליים יוכלו לבקר באתר מכל מקום ובכל זמן.

להזניק את העסק קדימה

קידום אתרי וורדפרס חייב להיות אחת השאיפות שלך בעסק, שכן זוהי אחת הדרכים החשובות ביותר לקדם אותו. כיום, עסק שלא פעיל מספיק אונליין, משול ללא קיים. זה הזמן למצוא מקדם אתרים מקצועי שיבחן את האתר, יבנה אסטרטגיית קידום נכונה ומדויקת שתזניק את האתר והעסק שלך קדימה, לגבהים שעדיין לא הכרת.