• מחבר:
  • זמן קריאה:זמן קריאה 3 דקות
דף הבית » מאמרים » איך לקדם את האתר שלכם כבר מעכשיו ובחינם?
איך לקדם את האתר מעכשיו?

איך לקדם את האתר מעכשיו?

יש כמה וכמה פעולות חשובות שאתם יכולים לעשות כבר מעכשיו באתר שלכם בחינם, וכתוצאה מכך האתר שלכם יתחיל לאט לאט לעלות בדירוגים בתוצאות החיפוש של גוגל. נביא פה עכשיו במאמר את עיקרי הדברים.

1) תשנו את הכותרת והתיאור של העמוד

דבר ראשון תתחילו בלשנות את הכותרת והתיאור בעמוד אותו תרצו שיתקדם, ותכינסו לשם גם מילות מפתח לפי המחקר שעשיתם, וגם הנעה לפעולה שתגרום לגולשים להקליק דווקא על המודעה שלכם ולא על המתחרים.

למשל אם אתם רוצים להתקדם על הביטוי "מקדם אתרים פרילנסר" חשוב שהביטוי הזה יופי גם בכותרת וגם בתיאור של העמוד הזה. ככה אנחנו מביאים גם לגולש וגם לגוגל את ההרגשה שהם מגיעים לעמוד שהם באמת חיפשו.

2) להוסיף תוכן איכותי לאתר

שאנחנו מדברים על להוסיף תוכן לאתר, אתם צריכים להבין שעמודים עם מספר דפים בודדים פשוט לא יכולים להתקדם בגוגל טכני (ברוב המוחץ של המקרים), גם אם תהיה למשל עורך וידאו הכי מקצועי שיש בתחום. לכן גוגל מצפה מאתר בכל תחום שלא יהיה, שהוא יקיף את הנושא שאליו הוא קשור כמה שיותר, עד שהאתר הזה יהיה סוג של אוטוריטה בתחומו ותמיד יביא תוכן טוב ואקטואלי.

כמובן שצריך להסתכל על כל ביטוי בפני עצמו, ולהבין מה היתה כוונת המשתמש באותו הרגע. האם הוא רצה לראות תמונות? סרטונים? תוכן ויזואלי? אינפוגרפיקות? או אולי רק תוכן כתוב בלבד? (פשוט סתכלו מה גוגל מציג כתגובה לחיפושים האלו במנוע חיפוש שלו.

3) טעינה מהירה של האתר שלכם

היום אנחנו נמצאים בדור שפשוט אין לו סבלנות לחכות עד שהאתר שלכם יטען. ואם הגולש יצטרך לחכות מידי הרבה זמן, הוא פשוט יעזוב את האתר שלכם וילך למתחרים. ניתן להגדיל את מהירות האתר על ידי כיווץ תמונות, אחסון אתר בשרת מהיר וקרוב לקהל היעד, להשתמש בקוד פתוח בבניית האתר ולא קוד סגור.

4) תבדקו שיש פנים מאחורי האתר שלכם

שגוגל מציג את האתר שלכם בתוצאות החיפוש חשוב לו לדעת שיש מישהו אמיתי שעומד מאחורי התוכן הזה, ולא שהאתר הוא למשל איזה אתר תמיכה כלשהו או שנועד לייצר לידים. איך אפשר לעשות את זה? תדאגו שיהיה כתוב מתחת לכל מאמר מי כתב אותו, שימו תמונה שלכם, תדאגו שאתר מהתחום הזה יקשר אליכם, להופיע ברשתות חברתיות עם השם שלכם.


אלו המיתוסים שנוגעים באיך לקדם את האתר מעכשיו

  • זה שיש לכם הרבה גולשים באתר, לא בהכרח שזה יקדם אתכם בגוגל.
  • זה שיש לכם הרבה עמודים באתר, לא בהכרח שגוגל מכיר את כל העמודים.
  • זה שאתם מקדמים ממומן את האתר שלכם, לא בהכרח מקדם אתכם אורגני בגוגל.
  • זה שיש לדבר מסויים הרבה חיפושים, לא אומר שהוא מידי תחרותי.

הסתבכתם במשהו? צריכים עזרה בקידום העסק שלכם? פנו אלינו עכשיו – "מיכאל דיגיטל"