• מחבר:
  • זמן קריאה:זמן קריאה 3 דקות
דף הבית » מאמרים » מה זה רימרקטינג / ריטרגטינג ולמה זה חשוב?
מה זה רימרקטינג / ריטרגטינג ולמה זה חשוב?

מה זה רימרקטינג / ריטרגטינג ולמה זה חשוב?

דבר ראשון בואו נעשה קצת סדר ונסביר בפשטות מה זה רימרקטינג/ריטרגטינג.

רימרקטינג = שיווק מחדש – זה אסיפת מידע על הגולשים שביקרו באתר שלי בשביל לשווק להם דברים במועד מאוחר יותר במגוון מקומות שונים ברחבי הרשת.

ריטרגטינג = מיקוד מחדש – זה אוסף גולשים שכבר שביקרו באתר שלך והיו מעורבים בתכנים שלך על ידי זה ששמו מוצרים בעגלה/כתבו תגובות וכיוצא בזה. והגולשיםה אלו נצבעו על ידי עוגיות (cookie) שזה בעצם קוד שנשתל באתר בתוך התכנים שלך.

זה אומר שאם חשבת לעצמך בעבר שגוגל עוקב אחריך אתה צודק!

נניח נכנסת עכשיו לאתר מסויים בנושא שיפוץ דירה סביר להניח שלאחר מכן תראה מודעות בנושא הזה וזה בדיוק נקרא רימרקטינג / ריטרגטינג.


אחרי שהבנו מה זה רימרקטינג / ריטרגטינג.

עכשיו נוכל להבין למה זה כל כך טוב בשבילנו (:

הקמפיין מאפשר בעצם למפרסם לשים את המודעה/עסק/ מותג שלו כמעט בכל מקום אפשרי שהגולש הפוטנציאלי שלו נמצא ברחבי האינטרנט.

זה טוב גם במיוחד לפרסום עסקים קטנים שרוצים להרחיב את מעגל הלקוחות שלהם דרך פרסום באינטרנט.

וכמובן מציג את העסק/מוצר שלך בצורה מצויינת ובאור חיובי כי הפרסומת (העסק שלך בעצם) נמצאת מול העיניים של הגולש בכל מקום וזה מראה את המותג שלך באור חיובי כיוון שזה בכל מקום וגורם לגולש לחשוב שזה פופולארי ומפורסם.

ועכשיו הגענו לחלק המעניין פה: בשונה מכל שיווק רגיל, בשיווק בשיטת רימרקטינג / ריטרגטינג אנחנו מייצרים קהל ממוקד ואיכותי הרבה יותר מכל פרסום קלאסי, מכיוון שהגולש הפוטנציאלי כבר יצר איתנו מגע בעבר. ולכן הסיכויים שהוא יקנה עכשיו הם הרבה יותר גבוהים מאשר אחד שרק צפה בפרסומת שלנו בפעם הראשונה.


אז איך תכלס עושים רימרקטינג בגוגל או בפייסבוק?

קמפיין רימרקטינג / ריטרגטינג הוא חלק מאוד חשוב ואסטרטגי כמעט בכל קמפיין שרץ באינטרנט בין אם אתה מנסה להגדיל את המכירות האתר, או להכניס מודעות באנשים למותג שלך.

כמובן שהקמפיין מהסוג הזה עוזר לך להגדיל את ה- ROAS \ ROI שלך באחוזים גבוהים.

בשביל ליצור קמפיין רימרקטינג צריך בסך הכל לעשות כ-2 דברים עיקריים:

  • הטמיעו את הפיקסל שקיבלתם בגוגל או בפייסבוק. אל תשכו שבלי הפיקסל הזה לא תצליחו לעקוב אחרי הגולשים שיצרו קשר או ביקרו באתר שלכם ובלי זה אי אפשר להקים את הקמפיין רימרקטינג / ריטרגטינג שלכם.

  • אחרי שהטמעתם את הפיקסל אתם צריכים ליצור קהל מותאם אישית – והפיקסל שהטמענו יסדר לנו רשימת אנשים שביקרו באתר שלנו וכיוצא בזה . כמובן שאנחנו נצטרך לייצר קהל שמתאים בדיוק להגדרות הקמפיין שקבענו.


לסיכום:

אנחנו במיכאל דיגיטל ממליצים מאוד לעשות קמפיין מסוג רימרקטינג שיכול לקדם את העסק שלכם בצורה מדהימה.