• מחבר:
  • זמן קריאה:זמן קריאה 4 דקות
דף הבית » מאמרים » מה זה תוצאה אפס בגוגל ואיך מגיעים לשם?
מה זה תוצאה אפס בגוגל ואיך מגיעים לשם?

מה זה תוצאה אפס בגוגל ואיך מגיעים לשם?

תוצאה אפס בגוגל או באנגלית Result zero זה מצב שבו אנחנו מוצאים את התשובה למה ששאלנו מבלי הצורך להכנס בכלל לאתר מסויים, וממש בתוך התוצאות של גוגל אנחנו רואים את התשובה על השאילתה שרשמנו, וזה מופיע היום כמעט בכל תוצאה אפשרית במנוע החיפוש של גוגל.

אפשר לראות בצורה ברורה שזה הכיוון והמגמה שאליה גוגל פונה לאחרונה, וזה יכול להועיל בקידום עסקים בצורה טובה.


מה היתרונות בתוצאה 0 בגוגל?

  • העלאת אחוזי ה STR – ברגע שהאתר שלכם יופי במקום הראשון בעמוד בגוגל דרך תוצאה 0 זה יגרום להרבה אנשים להקליק דווקא על הקישור שלכם, גם כי זה מושך את העיניים וגם כי הגולשים מקבלים גישה לתוכן האיכותי שלכם עוד לפני שהם לחצו על הקישור.
  • גורם לסקרנות – החכמה בתוצאה 0 בגוגל היא מצד אחד לייצר תוכן שיעניין את הגולש ומצד שני לא לכתוב הכל כדי לגרום לו להכנס למאמר, ובהחלט אנחנו רוצים להגיע למצב הזה כדי שהגולש יכנס דווקא אלינו לאתר.

דוגמאות לתוצאות אפס בגוגל:

תוצאה 0 בגוגל
דוגמא לתוצאה 0 בכתב

תוצאות אפס בגוגל
דוגמא לגרף תוצאות

תוצאה אפס
דוגמא לתוצאות משחקים

תוצאה 0
דוגמא לתוצאה של מזג אוויר

המטרה שלנו תמיד להופיע בתוצאה 0 בגוגל כמובן אם זה קיים בתחום שלנו, מכיוון שאם מישהו אחר מהתחום שנרצה לקדם יופיע על תוצאה 0 בגוגל, גם אם נהיה מדורגים במקום גבוה בתוצאות החיפוש עדיין לא נקבל מספיק טראפיק וכניסות מכיוון שכולם יכנסו רק לתוצאות אפס.

איך אפשר להגיע לתוצאה אפס בגוגל?

  • אתר סמכותי בתחום – האתר שלכם חייב להיות הכי סמכותי רלוונטי ואמין בעיניי גוגל בתחום שלכם, כדי שאתם תופיעו בתוצאה הזאת בהנחה והיא קיימת בשאילתות שמחפשים אתכם.
  • תשובה מפורטת – שהדף הספציפי באתר שלכם שקשור לשאילתה של הגולש יהיה חייב להכיל תשובה מפורטת מסודרת ונכונה לשאלה שהאדם חיפש בגוגל.

חשוב לדעת:

גם אם הצלחתם להגיע עם האתר שלכם לתוצאה אפס בגוגל חשוב להבין שזה לא מבטיח שתשארו שם לאורך זמן, ויכול להיות שהמתחרים יעקפו אתכם בדיוק כמו קידום אורגני רגיל ולכן חשוב לעקוב אחרי זה ולהשתפר כל הזמן.