• מחבר:
  • זמן קריאה:זמן קריאה 2 דקות
דף הבית » מאמרים » מה זה RTM? ולמה אתם חייבים להשתמש בזה?
מיכאל דיגיטל

מה זה RTM? ולמה אתם חייבים להשתמש בזה?

"שיווק בזמן אמת" או בשמו המקורי RTM – Real Time Marketing זה מצב שבו אנחנו לוקחים טרנד מסוים שרץ עכשיו ברחבי האינטרנט, והופכים אותו למהלך שיווקי שיהיה לטובת העסק שלנו.

בשנים האחרונות יותר ויותר מותגים גדולים בארץ ובעולם משתמשים בשיווק בזמן אמת. גם בשביל לחזק את הקשר עם לקוחות קיימים וגם בשביל להשיג לקוחות חדשים פוטנציאלים. המטרה העיקרית בפרסום זה היא בשביל שתהיה מעורבות גולשים בפוסט בשביל חשיפה גדולה של המותג, וגם בשביל שאנשים ישתפו אות את הפוסט הלאה לחברים שלהם.

RTM זה לא דבר שאנחנו יכולים לתכנן אותו מכיוון שאף אחד לא יודע מה יקרה בעתיד ועל מה כולם ידברו, ולכן ההצלחה של קמפיין תלויה ביצירתיות שלנו והמהירות שלנו, ואסור להתעכב עם העלאת הקמפיין יותר מידי מכיוון שאם אנשים כבר ראו דברים בסגנון הזה ממתחרים שכבר יצרו את זה לפנינו, הקמפיין יכול ליפול מכיוון שזה כבר ימאס ולא יעניין את הגולשים והצופים.


יתרונות בולטים ב- RTM שיווק בזמן אמת

  • מה שמייחד את שיווק בזמן אמת זה שהוא מבריק. וגורם להגברת המודעות למותג שלך בצורה מהירה ובלי הוצאות פרסום מיותרות.
  • מותג שמשתמש ב- Real Time Marketing הופך אותו לטרנדי, עכשווי, וכמובן מעניין! וגורם לאנשים להתעניין בו.
  • לא חייבים לקחת קופירייטר בשביל פאנצ'ים, ה- RTM מביא לנו דברים מגניבים שאנשים מתעניינים בהם ובחינם!

ממה כן צריך להיזהר כשמשתמשים בשיווק בזמן אמת RTM?

אם עושים את השיווק בזמן אמת בצורה לא נכונה צריך להיזהר מזכויות יוצרים, או לחילופין לגרום לפרובוקציות על ידי זה שנצחק על קהילה מסוימת, או לעקוץ אנשים בצורה לא ראויה. זה יכול לגרום יותר נזק למותג מאשר תועלת, ולכן צריך חברת קידום מקצועית שיודעת מה היא עושה בשביל לקדם את העסק שלך ב- RTM.


לסיכום:

אנחנו במיכאל דיגיטל ממליצים לכל אחד שיכול להשתמש ב- RTM שיעשה את זה, מכיוון שזה פשוט עובד. ובמיוחד אם רוצים לקדם עסקים קטנים אשר יש להם תקציבים קטנים, ולא תקציבי ענק לפרסום ברחבי האינטרנט.