• מחבר:
  • זמן קריאה:זמן קריאה 3 דקות
דף הבית » דברים מעניינים » מה זה Webflow – ולמה הוא נועד?
Webflow מה זה

מה זה Webflow?

– נכתב בשיתוף seomentor –

מה זה Webflow? Webflow הוא כלי לעיצוב אתרים שצבר תאוצה בשנים האחרונות. זהו לבנות אתרים על ידי גרירה ושחרור בלי שום צורך בידע בקידוד. הכלי שימש אנשי מקצוע רבים ליצירת אתרים משלהם.

Webflow מציעה שלוש תוכניות שונות – Starter, Pro ו-Business – המשתנות בתכונות, במחיר וביכולת הרחבה. Webflow מציעה גם ניסיון חינם כדי להתחיל עם הכלי לפני ביצוע רכישה.

תוכנית Starter היא מושלמת לאנשים שרק מתחילים עם הפרויקט שלהם או שיש להם תקציב קטן לעיצוב האתר שלהם. תוכנית ה-Pro כוללת את כל התכונות שמציעה תוכנית Starter בתוספת תכונות מתקדמות יותר כמו אירוח ותעודות SSL תמורת 5$ נוספים לחודש. התוכנית העסקית כוללת הכל משתי התוכניות האחרות בתוספת דפים ללא הגבלה, דומיינים מותאמים אישית ותמיכה טלפונית 24/7 תמורת $25 לחודש.

תקופת הניסיון החינמית כוללת את כל התכונות המוצעות בשלושתם

ממשק הגרירה והשחרור של Webflow מאפשר למשתמשים להתאים בקלות את האתר שלהם עם אלמנטים ותבניות שונות. תהליך זה אינו דורש שום כישורי קידוד, מה שהופך את תהליך יצירת האתר להרבה יותר פשוט מאשר בכלים אחרים. הממשק מאפשר גם התאמה אישית קלה של פריסת האתר, הצבעים, הגופנים ועוד.

החיסרון של Webflow הוא שהוא מציע פחות תכונות מאשר כמה כלי עיצוב אחרים בשוק. כמו כן, אין לו הרבה תבניות זמינות למי שלא רוצה להתחיל מאפס בעיצוב האתר שלו.


האם אפשר לעשות SEO לאתרי Webflow?

SEO אפשרי עבור אתרי Webflow. אפשר לבצע אופטימיזציה של אתר Webflow עם טכניקות SEO.

ניתן לבצע אופטימיזציה של אתר Webflow באמצעות טכניקות מעולם קידום אתרים. טכניקות ה-SEO זהות לאלו המשמשות עבור אתרים אחרים, כולל מילות מפתח, תיאורי מטא ותגיות כותרת, אופטימיזציה של תוכן ומבנה האתר.

Webflow הוא כלי לעיצוב אתרים המאפשר ליצור אתרים רספונסיביים ללא כל קידוד. יש לו תכונות SEO מובנות, אבל הן לא חזקות כמו אלה של Wix או Squarespace.


מה השוני בין Webflow לבין WordPress?

Webflow הוא כלי לעיצוב אתרים המציע ממשק ויזואלי, תכונות גרירה ושחרור ויכולת לערוך קוד. יש לו גם CMS מובנה ושירות אירוח.

וורדפרס היא פלטפורמת קוד פתוח המאפשרת למשתמשים ליצור אתרים. מערכת ה-CMS ניתנת להתאמה אישית וקלה לשימוש למתחילים.

ההבדל העיקרי בין Webflow ל-Wordpress הוא ש- Webflow הוא יותר כלי לעיצוב אתרים מאשר מערכת ניהול תוכן (CMS) כמו וורדפרס. זה מאפשר למשתמשים לבנות אתר משלהם מבלי שיהיה להם כל ידע טכני בקידוד או שפות תכנות כמו HTML ו-CSS.

מצד שני, וורדפרס היא פלטפורמת קוד פתוח המאפשרת למשתמשים ליצור אתרים בעזרת מערכת ה-CMS הניתנת להתאמה אישית שיכולה לשמש גם למתחילים.

לסיכום:

Webflow הוא לא רק בונה אתרים, הוא מציע גם תכונות רבות אחרות כמו אירוח, רישום שמות דומיין ושירותי אבטחה. החברה הוקמה על ידי שני יזמים בעלי ניסיון בעיצוב ותכנות אתרים.

גוגל מקדמת את Webflow כבונה אתרים מעולה, במיוחד למי שחדש בעולם עיצוב ופיתוח אתרים.

למנועי חיפוש (SEO) שהיא דרישה לפתרונות המומלצים של גוגל.


הסתבכתם במשהו? צריכים עזרה בקידום העסק שלכם? פנו אלינו עכשיו – "מיכאל דיגיטל"