• מחבר:
  • זמן קריאה:זמן קריאה 4 דקות
דף הבית » מאמרים על קידום אורגני » מה זה YMYL – והאם זה משפיע על קידום אתרים?
מה זה YMYL

מה זה YMYL – והאם זה משפיע על קידום אתרים?

YMYL או בשמו המלא Your Money Your Life (החיים שלך או הכסף שלך) – זה בעצם דבר שנוצר אחרי העדכון של גוגל ב- 2018, אז גוגל התחיל להתייחס ביותר רצינות לאתרים שנוגעים בכסף שלך, או שקשורים לחיים שלך.

דוגמא לאתרים שנוגעים בכסף שלך – אלו אתרים של הלוואות, קניות מוצרים, בנקים, וכל דבר שנוגע לתשלום.

דוגמא לאתרים שנוגעים בחיים שלך – אלו אתרים של רופאים, עורכי דין, הריונות, לידות, ניתוחים, וכל סוגי הטיפולים הרפואיים שאתה צריך במהלך החיים שלך.

מה המטרה של YMYL?

המטרה של YMYL – הוא כדי ליצור סדר באתרים, שיכולים להיות קצת בעיתיים מבחינת השפעה על החיים שלנו.

למשל אדם שמתעניין בהשקעות, וקרא איזה מאמר לא נכון באיזשהו אתר לא ידוע, והמאמר הזה רק גרם לו נזק. ובדיוק בגלל המקרים האלו גוגל ממש רוצה להמנע מזה ולא לקדם אורגנית אתרים כאלו, בשביל חווית משתמש יותר טובה לגולשים. ולכן גוגל לא רוצה בתחומים מסויימים שיכולים להשפיע על החיים שלנו, לשים אתרים שאנשים שלא מקצועים בתחום כתבו את זה.


איך גוגל יכולה לדעת אלו אתרים הם סמכותיים?

גוגל מפעיל בוטים שסורקים במיוחד את האתרים האלו שהזכרנו לעיל, ובודקים שם האם האדם שכתב את זה הוא סמכותי. למשל האם הוא רופא? יש לו תעודות כלשהם? אנשים מכירים אותו? הוא קיים במציאות? וכו'.

כמובן שגוגל גם סורק מונחים מקצועיים באותו התחום, ורק אנשים שבאמת מבינים בזה ישימו את זה באתר.


איך אפשר להיות אתר סמכותי YMYL?

  • תראו מי אתם

אל תתביישו לחשוף את עצמכם! ברגע שתשימו את השם של מחבר המאמר וגם תמונה שלו, וקצת רקע עליו זה יחזק את האמון שלו בעיני גוגל, מכיוון שהזחלנים של גוגל יראו שמדובר באדם אמיתי ולא בחרטא.

  • תראו מה המומחיות שלכם

תראו מה אתם יודעים לעשות וכמה למדתם את זה, ברגע שתעשו את זה אתם תהפכו להיות יותר סמכותיים. כמובן שגם עדיף לשלב את זה עם חיזוקים עליכם מרחבי הרשת.

  • תביאו מקורות לתוכן

גם אדם שיודע בלי סוף דברים, עדיין הוא לא יודע הכל! ולכן תביאו מידי פעם מקורות מאתרים אחרים, או מאנשי מקצוע מוכרים מאותו התחום. (תאמינו לי שזה לא יוריד מהערך שלכם, אלא זה רק יעלה)

טיפ:

גם לאתרים שלא נוגעים לכסף או לחיים שלך, חשוב לשלב שם בתוכן מי אתם ומה המומחיות שלכם!

צריכים עזרה בקידום העסק שלכם? פנו אלינו עכשיו – "מיכאל דיגיטל"