• מחבר:
  • זמן קריאה:זמן קריאה 3 דקות
דף הבית » מאמרים » מה עדיף לשים באתר פוסטים או עמודים?
מה עדיף לשים באתר פוסטים או עמודים?

מה עדיף לשים באתר פוסטים או עמודים?

הרבה אנשים היום וביניהם מקדמי אתרים או בעלי עסקים שצריכים קידום לאתר שלהם, מתלבטים תמיד מה הכי עדיף בשביל הקידום אתרים אורגני בגוגל האם לשים את התוכן שאנחנו מעלים בפוסטים או בעמודים בתוך האתר?

אז דבר ראשון נענה על השאלה ונגיד שברמה הסופית מבחינת הקידום של האתר בגוגל אין באמת הבדל האם אנחנו כותבים את התוכן שלנו בפוסט או בעמוד בתוך הוורדפרס!


מה ההבדל בין פוסטים לעמודים?

דבר ראשון: ההבדל הוא באזור הניהול הראשי של וורדפרס האם אתם נכנסים לניהול של עמודים או לניהול של הפוסטים. (כידוע וורדפרס התחילה בתור מערכת ניהול תוכן לבלוגים שאנשים רצו לכתוב או לשתף קוראים.)

דבר שני: ההבדל בין פוסט לעמוד הוא מה הם התנאים הדיפולטיביים שוורדפרס נותנת לנו לעבודה עם עמודים ולעבודה עם פוסטים שזה קצת שונה. ובפוסטים כמובן ניתן גם להגדיר תבנית כללית לכל הפוסטים.


כידוע העמודים באופן דיפולטיבי לא מחולקים לקטגוריות, תתי קטגוריות ותגיות, אלא רק להיררכיה כביכול שאמורה להיות מדף הבית של האתר שלנו לשאר הדפים המפוזרים. (כמובן גם שלא ישארו דפים יתומים מקישורים פנימיים.)

לעומת זאת הפוסטים באופן דיפולטיבי מחולקים בוורדפרס לקטגוריות, תתי קטגוריות ותגיות, שדרך זה בונים את ההיררכיה של הפוסטים ומסדרים אותם נכון.

ועכשיו השאלה היא רק עם מה יותר נוח לכם לעבוד באופן שוטף כאשר אתם מעלים תוכן לאתר שלכם.


לסיכום:

בלוג נועד בדרך כלל להעלות דרך הפוסטים את המאמרים והתוכן שיצרתם בשביל הקידום האורגני של האתר בגוגל או סתם כדי להעשיר את הידע של הקוראים שלכם באתר.

בעוד שעמודים נועדו בעיקר לדברים החשובים והשיווקיים באתר שאתם רוצים לקדם – כמו דף הבית/השירותים שלנו/דף אודות/צור קשר או דפים שמניעים לפעולה וכיוצא בהם.

אבל כמובן אנחנו ממליצים שקודם כל תנסו בעצמכם ותראו את כל האופציות שאפשר לעשות עם פוסטים,

ואת כל האופציות שאפשר לעשות עם עמודים וכמובן איך הם מתנהלים, ומשם תקבלו את ההחלטה שמתאימה לכם ועם מה לכם הכי נוח לעבוד באופן שוטף.