• מחבר:
  • זמן קריאה:זמן קריאה 2 דקות
כתיבת ניוזלטר ללקוחות

מספר דרכים למיתוג העסק אונליין ואופליין

קידום אתרים הוא ללא ספק אחד מהדרכים שבהן ניתן למתג את העסק שלכם באופן חכם ומותאם לעידן שבו אנו נמצאים. יחד עם זאת, יש מגוון של דרכים נוספות למתג את העסק גם אונליין וגם אופליין. בכתבה זו נעמוד על כמה מן הדרכים החשובות שאותן, בתור בעלי עסקים, כדאי שתכירו מקרוב.

אתר ממותג שנראה טוב בכל פלטפורמה

בנייה וקידום אתרים הם 2 מהדרכים החשובות ביותר למתג אתכם באונליין. לכן כדאי שגם אם אתם מופיעים ראשונים בתוצאות החיפוש, הלקוחות אשר יגיעו לאתר שלכם יבינו שמדובר בעסק רציני ויתרשמו מהמיתוג שלו. איך עושים זאת? בעזרת מתיחת פנים לאתר והתאמתו המלאה לגלישה במכשירים ניידים ונייחים. במידה ויש לכם את התקציב, כמובן שעדיף לבנות אתם חדש. אם לא, נסו לשפר את העיצוב שלו ואת הנראות וחווית המשתמש.

בניית מוניטין על ידי דחיקת תוצאות שליליות בתוצאות החיפוש

עוד דרך נהדרת למתג את העסק שלכם באונליין היא בעזרת דחיקת תוצאות שליליות אשר עלולות להופיע בגוגל. איך עושים זאת? על ידי דחיפה של כמה שיותר תוצאות חיוביות בעמודים הראשונים בגוגל ובניית מוניטין חיובי בדיגיטל. כך תוכלו למתג את עצמכם או את המותג שלכם באופן חכם ויצירתי כחלק אינטגרלי מפעולות ה- SEO שאתם עושים. מוזמנים לשאול את מקדם האתרים שלכם על כך ולקבל תשובה מעמיקה ופתרונות של ממש.

יצירה של מיתוג חכם בסושיאל

דרך נוספת למתג את העסק שלכם באונליין היא על ידי יצירת נוכחות משמעותית ברשתות החברתיות. ניתן לעשות זאת על ידי עבודה עם משפיענים, שגרירי מותג או בניית קהילה שיוצרת תחושה מיוחדת לחברים בה בפייסבוק, אינסטגרם או טיקטוק. היזהרו מרכישה של עוקבים והעדיפו למתג את העסק שלכם באופן אורגני על ידי יצירת תוכן חיובי והגברת האוטוריטה שלכם בתחום

יצירת לוגו חדש ושפה עיצובית באופליין

יצירת לוגו חדש, בחירה של פונט מתאים וקו עיצובי אשר תואם את ערכי המותג הם מהווים את הבסיס של יצירת מיתוג איכותי באופליין. צרו דפי מכתבים אשר נושאים את שם העסק וממותגים כהלכה, מחברת ממותגת מרשימה וכרטיסי ביקור שמראים שמדובר במקצוענים. יש מגוון של אפליקציות אשר ניתן להיעזר בהם ברשת אולם כמו תמיד רצוי לפנות לבעל מקצוע אשר זוהי עיקר ההתמחות שלו ואשר יעזור לכם במלאכה.

פרסום שילוט חוצות מחמיא למותג שלכם באופליין

גם בעידן שבו כולנו מכורים למסכים, אין כמו שלט חוצות שעליו כולם מדברים. לכן מומלץ לכם לבחור בקרייאטיב טוב ולנסות לפרסם על גבי מקומות אסטרטגיים בעיר שבה אתם נמצאים בכדי לזכות בחשיפה הנכונה ולקבל את המיתוג שמגיע לכם. שימו לב שיש מגוון של דרכים לעשות זאת ולא חייבים לרכוש קיר באיילון. תחנות אוטובוסים או מכוונים עם קופי ועיצוב חכם יכולים לעשות את העבודה.

צריכים מקדם אתרים פרילנסר או קידום אורגני? פנו אלינו עכשיו!