דף הבית » מקדם אתרים מקצועי

מקדם אתרים מקצועי בגוגל

הגיע הזמן שגם האתר שלך יהיה במקום הראשון!

פידבקים מתוצאות

עליה חדה בגולשים

> לתוצאות קידום מטורפות <

> לעמוד של לקוחות ממליצים <

> ליצירת קשר בצורה מהירה <

איך תדעו אם העסק שלכם צריך מקדם אתרים מקצועי?

אם השקעת ממש ויש לך אתר אינטרנט, אבל הוא לא באמת מביא לך לקוחות כנראה שזה הזמן שאתה זקוק למקדם אתרים בגוגל. מקדם אתרים בגוגל יקח לך את האתר ויגרום לו להופיע במקומות הראשונים בגוגל, על מגוון רחב של ביטויים שקשורים לנושא שהאתר שלך עוסק בו ככה שכמות הלקוחות שלך יגדלו.

מקדם אתרים מקצועי

האם מומלץ לקחת מקדם אתרים מקצועי בגוגל או חברה לקידום אתרים?

כאשר אתה משלם לחברת קידום אתרים אתה לא משלם רק על עלויות הקידום בלבד, אלא על כל ההוצאות שכוללות המשרד. מתחזוקת עובדים, משרד, ארנונה, גז, מים, חשמל, אינטרנט, מיסים, ביטוח לאומי, וכל מה שעולה להחזיק עסק. בשונה ממקדם אתרים שעובד מהבית שלא עולה לו כמעט כלום, וכל ההוצאות הולכות נטו לקידום האורגני של האתר בגוגל.

מה הופך מקדם בגוגל לתותח?

הדברים שהופכים מקדם אתרים פשוט למקדם אתרים מומחה זה- 1) ניסיון 2) למידה אין סופית

בסופו של דבר התחום של שירותי קידום אתרים מקצועי הוא מאוד דינאמי ומשתנה, ואם כל הזמן המקדם אתרים לא יהיה עם יד על הדופק ויבדוק איזה עדכונים היו ומה התחדש, הוא פשוט לא יהיה מקצועי וחבל!

מה עושה מקדם אתרים מומלץ לגוגל?

יש כמה דברים חשובים שמקדם אתרים באינטרנט עושה כל הזמן במהלך היום עבודה שלו ואלו הם:

  • מחקר מילים – לפני כל ביצועי התהליך של קידום אתרים מקצועי, אנחנו דבר ראשון נרצה לדעת מה הם הביטויים שאנשים מחפשים את השירות שלנו בגוגל כדי שנוכל להופיע על הביטויים האלו.
  • מחקר מתחרים – אחרי שבחרנו את הביטויים שנרצה שהאתר שלנו יופיע עליהם, אנחנו נרצה לראות מהי רמת התחרות באותו התחום וכמובן מי הם המתחרים הישירים שלנו עם האתר שלהם בגוגל.
  • אופטימיזציה פנימית – אחרי שהכל מוכן מבחינת איזה מילים אנחנו רוצים לקדם, אנחנו נצטרך לשלב אותם ברחבי האתר עם כל ביטוי לדף יעודי לו, ולהתחיל להתאים את האתר לגוגל.
  • אופטימיזציה חיצונית – ברגע שהאתר מוכן כבר לסריקה של גוגל והוא מושלם מבחינת אופטימיזציה פנימית, אנחנו נתחיל לעשות לו אופטימיזציה חיצונית שכוללת קישורים חיצוניים, הזכרה ברשתות חברתיות, כתבות ממומנות ועוד….
מקדם בגוגל

האם עדיף מקדם אתרים תותח אורגני או ממומן?

זה מאוד פשוט – אם אתם רוצים תוצאות כאן ועכשיו בלי לחכות, קידום ממומן זה הדבר שמתאים לכם! החיסרון העיקרי בו שאתם תצטרכו לשלם כסף על קליק שילחצו על האתר שלכם וברגע שתפסיקו לשלם האתר שלכם פשוט יעלם מגוגל. אבל אם אתם רוצים לבנות מותג , קידום אורגני זה מה שמתאים לכם! קידום אורגני זה תהליך ארוך, אבל בסופו אם המקדם אתרים האורגני יעשה את העבודה טוב אתם תקבלו הרבה לקוחות שיכנסו אליכם לאתר ובחינם. גם אם תפסיקו את הקידום האורגני (שזה לא דבר מומלץ בכלל) עדיין האתר שלכם יופיע בגוגל. אמנם לא במקומות הראשונים, אבל עדיין הוא יהיה קיים קצת יותר למטה בתוצאות החיפוש.

מה זה אומר מקדם אתרים מקצועי תותח?

מקדם אתרים מקצועי זה אחד שיקח את האתר שלכם, ופשוט תוך תקופה יעיף אותו גבוה בגוגל עד שתכבשו את כל המקומות הראשונים בביטויים שבחרתם. אמנם זה לוקח זמן, אבל אין ספק שזה שווה את זה ויעידו כל מי שעושה את זה עד היום, שחוץ ממה שמשלמים למקדם כל הלידים שבאים מהאתר הם בחינם. 

האם כל אחד יכול לחפש מקדם לאתר בגוגל?

אין ספק שכל בן אדם יכול להיות מקדם אתרים בגוגל, כמו שכל בן אדם יכול להיות רופא אם הוא רוצה. הנקודה היא שזה מקצוע בפני עצמו, ומי שלא בקיא בזה טוב הקידום שלו יהיה פחות מומלץ ומקצועי. תזכרו שזול בסוף עולה ביוקר, ויהיה שווה לכם לשלם קצת יותר למקדם אתרים מקצועי כדי שיביא לכם תוצאות טובות.

מי נחשב מקדם בגוגל תותח?

מקדם אתרים תותח זה מקדם אתרים שלא נבהל מעדכונים של גוגל, וגם אם נניח היה איזה עדכון בגוגל שהוריד את האתר בתוצאות החיפוש, עדיין הוא שולט במצב ומגלה מה היתה התקלה שגרמה לזה לקרות וכמובן לתקן אותה. בסופו של דבר מה שהופך מקדם אתרים רגיל למקדם אתרים תותח ומומלץ זה עד כמה הוא מכיר את התחום טוב, ועד כמה הוא לומד את התחום המשתנה הזה כל פעם מחדש.

מקדם אתרים תותח

האם מקדם אתרים תותח צריך תעודה?

תעודה לא באמת תעזור אם המקדם אתרים SEO לא יודע את העבודה כמו שצריך. מה שחשוב זה כמה אתרים הוא קידם? לאיזה תוצאות הגיעו האתרים שהוא קידם? האם הוא מבין עניין? איך הוא יודע לטפל בבעיות פתאומיות? אלו דברים שדרכם ניתן למדוד האם המקדם אתרים טוב באמת או לא. כמובן שאם בנוסף לכל הדברים האלו יש למקדם אתרים גם תעודה על זה שהוא מקדם אתרים מוסמך זה עדיף.

כך תדעו לבחור מקדם בגוגל אתרים פשוט

יש 2 דרכים שבהם ניצן למצוא מקדם אתרים מומלץ: 1) בגוגל – כן בדיוק בגוגל, מקדם אתרים שהגעתם עליו דרך גוגל כמו שהגעתם לעמוד הזה, ככל הנראה הוא מקדם אתרים שיודע את העבודה שלו מכיוון שהוא הגיע לתוצאות הראשונות בגוגל. 2) פה לאוזן – שאלו חברים משפחה או קולגות האם הם מכירים מקדם אתרים מקצועי ומומלץ שיודע לעשות את עבודת קידום האתר בגוגל כמו שבאמת צריך.

מה המחיר של מקדם אתרים מקצועי בגוגל

המחיר של מקדם אתרים מקצועי משתנה בדרך כלל בין אתר לאתר וזה תלוי מה רמת התחרות באותו התחום, עד כמה האתר גדול, על כמה ביטויים נרצה להתקדם ועוד. בגדול העלות של מקדם אתרים היא בין 2,000 ש"ח לבין 4,500 ש"ח, בפחות מזה שימו לב טוב שלא עוקצים אתכם. מכיוון שלא כל הכסף הולך למקדם, יש כותבי תוכן קישורים חיצוניים עוד….

שאלות נפוצות על מקדם בגוגל

המחיר של קידום אתרים מקצועי בגוגל משתנה מאתר לאתר, ובאיזה נישה בדיוק עושים את הקידום. לפרטים נוספים ושיחת אפיון חינם פנו אלינו עכשיו.

מה שהופך מקדם אתרים למקצועי זה עד כמה נסיון יש לו בתחום, ועד כמה הוא משקיע כמו שצריך בלימוד דברים חדשים ובלקוחות שלו.

דבר ראשון אם הגעתם לראות את ההודעה הזאת זה אומר שאני יודע לקדם ( : ועכשיו ברצינות, מקדם אתרים מומלץ זה אחד שיש לו תיק עבודות להראות או לפחות כמה לקוחות שממליצים עליו.