דף הבית » מקדם אתרים פרילנסר

מקדם אתרים פרילנסר

הגיע הזמן שגם האתר שלך יהיה במקום הראשון!

פידבקים מתוצאות

אתרים שהבאתי לעמוד הראשון!

 חוחובה

שמן חוחובה 

שמן חוחובה לפנים

גג עץ 

בניית בית מעץ

קומת גלריה מעץ

תיקון מק

תיקון אפל ווטש

תיקון אייפון

עורך וידאו

עורך סרטונים

אפטריסט

בנייה קלה

בניה קלה למגורים

בניה קלה בחצר

דילול פרווה

מספרת כלבים

תספורת לכלב

תיקון שובבים

סיפורי צדיקים

הרב יורם אברגל

שירותי משרד

עוזרת מרחוק

שירותי מזכירות

תיקון תכשיטים

טבעת זהב לגבר

תכשיטים בתל אביב

?

 

האתר שלך!?

 

עליה בגולשים מתחילת הקידום

קפיצה למקומות הראשונים

עליה חדה בגולשים

למה עדיף לעבוד עם מקדם אתרים פרילנסר
ולא עם חברת קידום אתרים?

יש כמה וכמה פלוסים רציניים במקרה ורוצים לעבוד עם מקדם אתרים פרילנסר מומחה, ולא עם חברת פרסום רגילה כדי לקדם את האתר בגוגל. נביא פה עכשיו כמה מהיתרונות הבולטים:

פרילנסר מקדם אתרים

יתרונות מרכזיים בעבודה עם פרילנסר קידום אורגני:

  1. מחיר – ברגע שעובדים עם חברת קידום אתרים ולא עם פרילנסר לקידום אתרים, המחיר אוטומטי יהיה הרבה יותר גבוה. עוד לפני שאנחנו מדברים בכלל על הקידום עצמו, מכיוון שברגע שלוקחים חברה רשמית יש עוד המון הוצאות מעבר לקידום עצמו כמו שכירות, ארנונה, מים, חשמל, מיסים, עובדים ועוד. כל זה עוד לפני שהזכרנו בכלל את השכר של המנכ"ל והצוות הניהולי! 

בשונה מפרילנסר לקידום אתרים שבדרך כלל עובד מהבית, וחוסך המון הוצאות מיותרות. ברגע שעובדים עם חברה, אמורים לשלם חוץ מהקידום עצמו על עוד דברים שמסביב לזה שנגבים ברטיינר.

2. קשר אישי  – ברגע שעובדים עם פרילנסר מקדם אתרים, עובדים בדרך כלל מול אדם אחד בלבד. שברוב הפעמים יהיה מקושר לאתר הרבה יותר מאשר אם עובדים בחברה מול אנשי מכירות למיניהם. וכן, בדרך כלל הפרילנסר יהיה ממש נחמד (:

3. זמינות – פרילנסר לקידום אתרים ברוב הפעמים יהיה זמין לכל שאלה או בקשה שיהיה, גם אם זה לא תמיד יהיה בשעות העבודה הקבועות. מכיוון שהוא עצמאי אז הוא זמין יותר בזמנים מסויימים כמו סופי שבוע ובערבים.

לקוחות מרוצים

איך לבחור מקדם אתרים פרילנסר?

1) לבדוק שהפרילנסר אמין

כיום השוק של שירותי קידום אתרים מוצף בשרלטנים, מכיוון שזה לוקח זמן, ויש סביב התחום הזה חוסר ידע של הבעלי עסקים. לכן יש אנשים שמנצלים את זה ועושקים בעלי עסקים (!) לכן חשוב לברר פרטים על הפרילנסר מראש.

2) לבדוק את האתר של המקדם אתרים פרילנסר

בדרך כלל האתר של הפרילנסר יהיה מדורג בעמוד הראשון בגוגל בכמה ביטויים, וזה יכול להעיד על איכות הקידום שלו. 

או לפחות שיהיה לפרילנסר אתר מסודר ונורמאלי, ובמיוחד על השם מותג שלו.

כמובן שזה לא מחייב כי יכול להיות שהוא עסוק בקידום האורגני של הלקוחות הקיימים שלו. ( :

3) לסגור חוזה מראש

תמיד צריך לקבוע עם הפרילנסר מראש איזה מילים מקדמים, ומה תהליך הקידום. כדי למנוע בעיות עתידיות של חוסר מידע ותיאום ציפיות לא נכון בין הפרילנסר ללקוח. 

למי יכול להתאים מקדם אתרים פרילנסר?

  • עסק שצריך קידום

הרבה פעמים לעבוד מול חברה גדולה זה פחות נוח, ובמיוחד לבעלי עסקים קטנים. לכן פרילנסר במקרה הזה יכול להיות מושלם לקידום של האתר בגוגל. וכמובן העלויות יותר זולות. ( :

  • חברת דיגיטל שצריכה עזרה

לפעמים חברות קידום אתרים נתקלים בעומס, וקושי לנהל את כל הלקוחות. ולפנות לפרילנסר שיתן חיזוק ועזרה לחברה, יכול להיות פתרון מצויין גם עבור הפרילנסר וגם בעבור החברה.

  • יעוץ מקצועי למי שצריך

מכיוון שהפרילנסר עובד עם כל סוגי החברות והלקוחות, הוא צובר נסיון רב בתחום. וכל מי שצריך עזרה בין אם זה חברות קידום אתרים או סתם בעלי עסקים, הוא בהחלט יוכל לעזור להם.

מקדם אתרים פרילנסר

מה נדרש ממקדם אתרים פרילנסר?

  • הבנה בקידום אתרים אורגני

בתחום ה- SEO חשוב שהמקדם יבין את כל התהליך איך גוגל עובד, מה השינויים באלגוריתם, וכל שאר העדכונים שקורים מכיוון שזה דברים שקריטיים לקידום האורגני של האתר בגוגל.

  • בעל תעודה / נסיון

עוד דבר שחשוב לבדוק זה האם יש לפרילנסר ניסיון בתחום, או אפילו תעודה ממקום לימודים מקצועי. כי בלי הדברים האלו, יש סיכוי שהוא לא יודע בדיוק לעשות את העבודה כמו שצריך.

שאלות נפוצות על פרילנסר לקידום אתרים אורגני

לא בהכרח! יש מקרים שבהם חברת קידום אתרים תדרוש מחיר זול כמו הפרילנסר או פחות ממנו. וזה צריך להדליק נורה אדומה! מכיוון שכמו שהזכרנו פה קודם לחברה יש הוצאות הרבה יותר גדולות מאשר קידום של פרילנסר, וזה אומר שכל הכסף שהשקעתם לא באמת ילך לקידום. בשונה מפרילנסר שכל הכסף שתביאו לו גם אם זה יהיה קצת יקר, בסופו של דבר זה ישתלם לכם כי כל הכסף ילך לקידום יותר איכותי שבסופו של דבר יעזור לאתר.

לגמרי לא! אין הבדל בזמן הקידום בין פרילנסר לחברת קידום אתרים. מה שכן משנה זה איכות הקידום! ואם פרילנסר ישקיע בקידום טוב הוא יכול להביא תוצאות יותר מהירות מחברה רגילה.

בשונה מהרבה אחרים, אצלי הלקוח הוא מעל הכל. יש לי מוסר עבודה גבוה וכמובן אני לא יכול לנוח עד שאני מגיע להישגים שאני רוצה!  אז תנסה, מקסימום תצליח (:

לסיכום:

אם רוצים לקדם את העסק או האתר בגוגל, ובמיוחד אם האתר צריך קידום איכותי ואמין, עבודה מול מקדם אתרים פרילנסר בהחלט יכולה להיות הפתרון הטוב ביותר בשבילך!

למי שעדיין לא הבין מה זה פרילנסר, מוזמן ללחוץ כאן להסבר.

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם‌!

מה היה לנו עד עכשיו?