דף הבית » קידום אתרים בירושלים
קידום אתרים בירושלים

קידום אתרים בירושלים!

גם בירושלים האתר יהיה במקום הראשון!

פידבקים מתוצאות

אתרים שהבאתי לעמוד הראשון!

 חוחובה

שמן חוחובה 

שמן חוחובה לפנים

גג עץ 

בניית בית מעץ

קומת גלריה מעץ

תיקון דייסון

תיקון מק

תיקון אייפון

עורך וידאו

עורך סרטונים

אפטריסט

בנייה קלה

בניה קלה למגורים

בניה קלה בחצר

דילול פרווה

מספרת כלבים

תספורת לכלב

בצור ירום

סיפורי צדיקים

הרב יורם אברגל

שירותי משרד

עוזרת מרחוק

שירותי מזכירות

תיקון תכשיטים

טבעת זהב לגבר

תכשיטים בתל אביב

?

 

האתר שלך!?

 

עליה חדה בגולשים

מקומות ראשונים תוך 3 חודשים

קידום אתרים בירושלים מה זה אומר בכלל?

SEO – או בלי קיצורים (Search Engine Optimization) זה בלשוננו אופטימיזציה במנועי החיפוש, כלומר שאתה מחפש בגוגל משהו, אז הדבר שהכי יהיה רלוונטי עבורך יופיע באותו הרגע. וזה מה שאנחנו צריכים לנצל עבור העסק שלנו.

PPC – או בשמו המלא (Pay Per Click) זה בלשוננו תשלום לפי קליק, כלומר שמישהו מחפש משהו בגוגל, אז הדבר שיקפוץ לו תהיה מודעה ממומנת של מה שנרצה לפרסם עבור העסק שלנו.

להיות מקדם אתרים בירושלים זה מקצוע בפני עצמו לכל דבר ועניין. חוץ מהצורך התמידי בעדכון ולמידה של כל הדברים המתחדשים בתחום מידי חודש, צריך גם להכיר טוב את העסק אותו נרצה לקדם בשביל שנוכל להגיע לתוצאות מקסימאליות. 

למקדמי אתרים בירושלים וסתם באופן כללי, חשוב מאוד והכרחי להכיר טוב את הלקוחות שהם רוצים לקדם. ולהיות בעלי הבנה עמוקה במה העסק אותו הם מקדמים שונה ומובדל מהמתחרים שלו, בשביל לעקוף את המתחרים בתוצאות החיפוש של גוגל. בלי להבין את הדברים הבסיסיים האלו, הסיכוי שהתהליך של קידום האתר יכשל הוא די גדול.

מה חשוב לדעת לפני שמתחילים לעשות קידום אתרים בירושלים?

הדבר שחשוב מאוד לדעת לפני שמתחילים לעשות קידום אתרים בירושלים, זה שההבנה שקידום נכון שיביא תוצאות זה קידום שממשיך כל הזמן ולא נעצר כל רגע. בעולם הקידום באינטרנט ובגוגל אי אפשר לנוח סתם ולתת לגוגל לעשות לבד את העבודה, מכיוון שהקידום והשיווק הם תמידיים. המתחרים שלכם נמצאים שם בחוץ, והתחרות נמשכת כל הזמן. בכל רגע נתון אתם יכולים למצוא את עצמכם מופיעים רק בתחתית התוצאות של גוגל, אם לא תמשיכו את הקידום כל הזמן. 

קידום אתרים בירושלים בצורה נכונה ואפקטיבית, נעשה לאחר ביצוע מחקר מעמיק עם הלקוח לאיסוף מידע רלוונטי לקידום האתר. אחרי הבדיקה צריך כמובן לבדוק את המתחרים – כולל בדיקת נפח תחרות ומחקר מילים מדוייק! 

ככל שהמקדם אתרים יבין את הסוג והאופי של העסק, מהנקודות החזקות של העסק, דרך החולשות שלו ועד כמה הוא מוביל ביחס למתחרים. ככה קידום האתר יהיה יותר ממוקד ומועיל . וכמובן התוצאה של העליות במיקומים בגוגל תגיע מהר יותר.

איך מקדמים אתרים בירושלים?

  • מחקר מילים מדוייק – כל תהליך קידום אתרים כולל קידום אתרים בירושלים, מתחיל עם מחקר מילים מקיף ונכון, שבו נדע איך אנשים מחפשים את האתר שלנו בגוגל.
  • מחקר מתחרים נכון – אחרי שבחרנו איזה מילים אנחנו נרצה לקדם, נתחיל לראות מה רמת התחרות על המילים האלו, ואיזה מתחרים עולים בתוצאות החיפוש הראשונות.
  • היררכית אתר טובה – פה אנחנו כבר מסדרים את האתר לפי מילות המפתח שמצאנו. גם כדי שיהיה מסודר לגוגל כמו שצריך, וגם שיהיה נוח לגולשים לשהות באתר.
  • אופטימיזציה לאתר – אחרי שכל האתר כבר נראה מסודר ויפה, אנחנו מתחילים לעשות לו אופטימיזציה שכוללת – תוכן SEO, טייטלים מושכים, H1, תגיות ALT, ועוד…
  • קישורים איכותיים – בשביל שגוגל יחשיב אתר לאיכותי, חשוב להביא קישורים מאתרים אחרים שימליצו עליו. וזה דומה בדיוק להמלצות מהעולם האמיתי, שממליצים לחברים על דברים טובים ואיכותיים.

על איזה מערכת הכי כדאי לעשות קידום אתרים בירושלים?

המערכת שהכי מומלצת לקדם עליה את האתר כיום היא וורדפרס, וורדפרס זה מערכת שבנויה על קוד פתוח, ויש בה תוספים מעולים כמו יוסט וכו' שממש עוזרים לקידום האתר.

כמובן שמערכות בקוד סגור כמו וויקס וכו', גם ניתן לקדם אותם בירושלים כמו שצריך.

מה נדרש ממקדם אתרים בירושלים?

  • חיבור בין הלקוח למקדם – בלי שיהיה חיבור מושלם בין המקדם אתרים בירושלים ללקוחות, גם אם המקדם יהיה ממש טוב עדיין יכול להיות הרבה תקלות באמצע. מכיוון שחוץ מהקידום עצמו יש עוד הרבה דברים שהם מעבר לזה.
  • בעל קורס/תעודה – כיום יש המון שרלטנים בתחום השיווק הדיגיטלי וקידום אתרים, מה שגורם להמון בעלי עסקים לקחת מקדמים שלא באמת יודעים את העבודה וליפול בפח. לכן חשוב לקחת מקדם אתרים בירושלים עם תעודה, או אחד שעבר קורס ויודע מה הוא עושה בכל תהליך הקידום.
  • מקדם שגר בירושלים – שאנחנו עושים קידום אתרים בירושלים חשוב לקחת מקדם שמכיר את השפה הירושלמית, ונמצא תמיד באזור כדי לתת שירות. תכלס' אין כמו לפגוש את המקדם פנים מול פנים, ולשבת איתו על כל מה שהאתר באמת צריך.

קידום אתרים לעסקים בירושלים בעזרת גוגל לעסק שלי

אחד מהדברים הבסיסיים שכל בעל עסק חייב לעשות לעסק שלו דבר ראשון , ובמיוחד אם הוא רוצה קידום מקומי לעסק שלו – לדוגמא קידום אתרים בירושלים. הוא יהיה חייב לפתוח גוגל לעסק שלי (Google My Business) שהפתיחה של זה היא בחינם! וזה יכול להזרים עוד מבול של לקוחות פוטנציאלים שיהיו בקרבת העסק. וזה פשוט בזבוז וזריקת כסף לפח אם בעל עסק לא ינצל את הגוגל לעסק שלי לטובת העסק שלו.

לסיכום:

אם יש לך עסק ואתה רוצה לעשות קידום אתרים בירושלים, או כל דבר שקשור לקידום העסק שלך. אתה מוזמן לבוא אלינו לפגישת הכרות ולחסוך המון כאבי ראש מיותרים בהמשך.

מקדם אתרים בירושלים

הכותל המערבי

קידום אתרים אורגני בירושלים

הר הבית

קידום אתרים ממומן בירושלים

סמטאות העיר העתיקה

שאלות בקשר לקידום אתרים בירושלים

תכלס' אין הרבה הבדל היום איפה החברת קידום אתרים שלך נמצאת. מאז גל הקורונה שתקף פה את המדינה כמעט כל החברות עברו למודל היברדי ולעבודה מהבית. אבל אין תחליף לזה שאתה יודע היכן החברה שמקדמת אותך נמצאת ובמיוחד מתי שהיא חברת קידום אתרים בירושלים שקרובה אליך ולא מסתירה כלום.

חברת מיכאל דיגיטל מביאה מגוון שרותים לעסק שלך. מקידום אורגני דרך קידום ממומן ועד קידום ברשתות חברתיות כולל פרסום ביוטיוב.

אחחח ירושלים רק השם גורם לנו לאושר. מהאוויר המושלם ועד לאווירה המדהימה שנמצאת פה בכל מקום. זה כמובן עוזר לנו לחשוב בראש צלול איך להתמקד בקידום עסקים קטנים שצריכים עזרה בלגדול. 

משרדי החברה נמצאים ממש באזור הכניסה לעיר בירושלים

רחוב פנחס קהתי 5

טלפון: 0503392144

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם‌!