דף הבית » קידום אתרים בעברית
קידום אתרים בעברית

קידום אתרים בעברית

כיום בישראל קידום אתרים בעברית בעלייה ממש, מכיוון שאנשים התחילו להבין את הפוטנציאל הענק שיש בקידום אורגני בגוגל. ומי שיש לו שכל וקצת תקציב חייב להשקיע בזה, מכיוון שזה מביא המון לקוחות ובחינם! רק צריך לזכור שזה לוקח קצת זמן, וצריך מקדם אתרים טוב.

מה זה אומר קידום אתר בעברית?

כמו בכל העולם, גם בישראל עסקים רוצים להופיע במקומות הראשונים בגוגל. 

בגוגל יש כ- 10 תוצאות אורגניות בכל עמוד, ועוד כעד 6 תוצאות ממומנות ותוצאות לוקאליות.

ודווקא בגלל זה גם אם רמת התחרות קשה, עדיין יהיה אפשר לקדם בארץ כל עסק!

בישראל הדומיין יסתיים בדרך כלל ב- co.il אלא אם כן זה פונה לחו"ל ואז יסתיים ב- com.

יתרונות בקידום אתרים בישראל בעברית

1) פחות תחרות – בישראל יש רק כ- 9 מיליון תושבים, ואותם כמות תוצאות בעמוד הראשון בגוגל. מבינים את האופציה הענקית שיש לעסק ישראלי בעברית להופיע בעמוד הראשון? לכן ממש מומלץ בישראל ובמיוחד אם מקדמים אתר בעברית, להשקיע בקידום האורגני שלו.

2) זול יותר – מכיוון שהשוק קידום אתרים בישראל יותר קטן, ולא כמו בחו"ל שיש מיליוני מתחרים על כל ביטוי. לכן השירות קידום אתרים פה הוא בהחלט יותר זול מאשר בחו"ל.

3) החיפוש הוא בעברית – בכל העולם מחפשים מוצר מסויים במגוון שפות ווריאציות, בשונה מישראל שעיקר החיפושים עבור מוצרים או אתרים פה הם בעברית, מה שמגדיל את החשיפה לאתרים שלכם.

איך מקדמים אתרים בעברית?

  • מחקר מילים – זה שיש לכם אתר בנוי זה ממש אחלה, אבל זה לא מספיק בכלל. תכלס' הגולשים צריכים להגיע לאתר שלכם דרך מה שהם כותבים בגוגל. ולכן צריך לעשות מחקר מילים נכון בשביל תוצאות טובות.
  • שיפור יחסי ההמרה – לא משנה עד כמה האתר מקודם טוב אורגנית, ברגע שהגולש לא השאיר פרטים או ביצע פעולה לא הרווחנו כלום. ולכן צריך יחסי המרה מעולים באתר, וזה גם יגרום שאנחנו נראה יותר אמינים בעיניי גוגל.
  • אתר מותאם – כיום רוב הגולשים בישראל הם דרך המובייל, לכן חשוב שהאתר שלנו יהיה בעברית ורספונסיבי. וכמובן שיראה כמו שצריך גם במובייל או בטאבלט ולא רק בדסקטופ.
  • קישורים חיצוניים – בשביל קידום אתר טוב בגוגל, צריך להביא קישורים חיצוניים שימליצו על האתר שלנו. וזה כמו שבעולם האמיתי אנשים ממליצים עליך.

שאלות נפוצות על קידום אתרים בעברית

אתרים בעברית הם קצת יותר קלים לקידום בארץ, מכיוון שהתחרות יותר נמוכה יחסית לשאר העולם.

המחיר של קידום אתר בעברית משתנה בהתאם לתחרות באותו נישה, וכמובן בין אתר לאתר. לפרטים נוספים והצעת מחיר צור איתנו קשר.

קידום של אתר בעברית יכול לקחת מחודשים בודדים, ועד למעלה משנה. הכל תלוי בתחרות, ובסכום שמשקיעים על הקידום.