קידום אתרים למסעדות
דף הבית » קידום אתרים למסעדות

קידום אתרים למסעדות

מתי שאנחנו רוצים לעשות קידום אתרים למסעדות, יש כמה וכמה דברים חשובים שנרצה לשים עליהם דגש, בקידום האורגני של האתר בגוגל.

על פי נתונים שיצאו כ- 50% מהמסעדות נסגרות אחרי שנתיים, וכ-80% מהמסעדות לא שורדות אחרי  5 שנים! מבינים למה אתם צריכים קידום אורגני טוב למסעדה שלכם כדי שיביא יציבות לעסק?

מה זה קידום אתרים למסעדות?

בקידום אתרי מסעדות, אנחנו נרצה שהאתר של המסעדה יופיע במקומות הראשונים בגוגל במגוון ביטויים, על ידי פעולות קידום שנעשה בתוך האתר ומחוצה לו. ( ON SITE & OFF SITE)

היום מכיוון שכולם כבר באינטרנט, ומשם רוב ההזמנות מתבצעות. חבל לפספס את הנתח שוק הזה, מכיוון שזה קהל ענק שגודל מיום ליום. והעסק שלכם חייב להיות בפרונט!

איזה יתרונות יש בקידום אורגני למסעדות

יש כמה יתרונות שנמצאים דווקא בשירותי קידום אתרים למסעדות, ונכתוב פה את העיקריים שבהן:

  • הגדלת הלקוחות במידה ניכרת
  • ההכנסות גדלות בעקבות זה
  • מגבירים המודעות למותג שלכם
  • עוד אפיק ליצירת קשר עם הלקוחות

ולא חסר עוד יתרונות, פשוט אלו כרגע יתנו לכם סיבה מספיק טובה להתחיל לקדם ( :

איך עושים קידום אתרים למסעדות?

  1. גוגל לעסק שלי – אחד מהדברים הראשונים שאנחנו נעשה בקידום המסעדה, זה לפתוח גוגל לעסק שלי. זה אומר שכל אחד שנמצא באזורכם ויחפש את השירות שלכם, אתם תופיעו לו בנוסף לאתר שלכם. וזה אחלה נכס עם הרבה נוכחות בגוגל, מה שמעלה את אחוזי ה- CTR בהקלקות. 

2. ביקורות טובות – בקשו מאנשים שהיו אצלכם במסעדה ונהנו, דקה מזמנם. אפילו שווה לתת להם איזה צ'ופר קטן (: כדי שיתנו לכם ביקורת טובה גם באתר, וגם בגוגל מפות. וזה דבר שמשכנע אנשים להגיע למסעדה שלכם מכיוון שהם רואים שעוד אנשים נהנו.

3. מילות מפתח רלוונטיות – כדי שהגולשים ימצאו אותנו בגוגל, אנחנו צריכים לבדוק איך הם מחפשים אותנו. ואת הביטויים שמצאנו אנחנו נשלב בטקסט ודרך זה נופיע עליהם בגוגל.

4. וויזואליות ותמונות – מכיוון שמדובר באתר של מסעדה, חלק ניכר ממנו יהיה צריך להיות על האוכל במסעדה, או איך המקום נראה. ולכן צריך שיהיה שיא המושקע ומעוצב יפה, כי זה מה שהגולשים רואים בפעם הראשונה שהם נכנסים לאתר של המסעדה.

5. תגית ALT לתמונות – ברגע שנרצה להתקדם בגוגל גם על התמונות ששמנו באתר, אנחנו נצטרך לשים על כל תמונה תגית ALT עם מילות מפתח מתאימות. וכמובן לגוון במילות מפתח בין תמונה לתמונה, כדי שלא יהיה הכפלת תוכן וקנביליזציה בעיניי גוגל.

6. בלוג מושקע – חלק מתהליך הקידום זה לשים תוכן איכותי באתר. ולכן אם מדובר באתר של מסעדה יש מגוון דרכים להשקיע בתוכן. מטיפים לאוכל, ועד המלצות, וכל מה שעולה לכם בראש.

7. קישורים לאתר – ככל שנקבל יותר קישורים חיצוניים מאתרים שיקשרו לאתר שלנו וימליצו עליו, זה יקפיץ את האתר בדירוגים בתוצאות החיפוש של גוגל.

8. פתיחת מדיה חברתית – היום המון גולשים נמצאים ומסתובבים גם ברשתות חברתיות מכל הסוגים, ואם תפתחו ותעלו תוכן מסקרן ומושך, זה יכול להעלות בצורה משמעותית את כמות הלקוחות שלכם. וגם כמובן עוד אפיק ליצירת קשר ופרסום לקהל שלכם.

שאלות נפוצות על קידום אתרים למסעדות

התשלום משתנה בין אתר לאתר, וכמובן עד כמה האתר גדול, וכמה משאבים נצטרך להשקיע. אנו ממליצים לכם ליצור איתנו קשר, ולקבל שיחת התייעצות חינם (:

קידום אתר למסעדה יכול לקחת מחודשים בודדים, ועד למעלה משנה. הכל תלוי בתחרות, וכמובן מה התקציב של בעל העסק.

  1. הגדלת כמות הלקוחות
  2. הכרת המותג שלכם
  3. הגדלת הטראפיק באתר

לסיכום:

לא משנה אם תקחו מקדם אתרים פרילנסר או חברת קידום אתרים כדי שיקדמו לכם את האתר, תדאגו שזה יעשה בצורה הכי טובה ומקצועית שיש. לכל בעיה מוזמנים לפנות אלינו במיכאל דיגיטל ( :

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם‌!