קידום אתר וורדפרס
דף הבית » קידום אתרים לעסקים קטנים

קידום אתרים לעסקים קטנים

כשעושים קידום אתרים לעסקים קטנים נרצה תמיד להשקיע כל שקל שמשקיעים במקומות הנכונים, מכיוון שלא תמיד יש לבעל העסק המון כסף מיותר וזמין להוציא על הפרסום בגוגל.

מה ההבדל בין קידום אתרים לעסקים קטנים לגדולים?

דבר ראשון נעשה לכם קצת סדר בראש למי שלא מכיר את עולם פרסום העסקים בגוגל, ונעשה הסבר קצר איך עובד כל עולם הקידום בגוגל בין הממומן ובין האורגני.

נתחיל מזה שיש 2 קטגוריות ראשיות בקידום עסקים קטנים באינטרנט.

  • קידום אורגני לעסקים קטנים – אמנם לוקח הרבה יותר זמן עד שרואים תוצאות, אבל לאחר מכן מופיעים במקומות הראשונים בגוגל ומקבלים את הלידים בחינם מבלי צורך לשלם סתם לגוגל.
  • קידום ממומן לעסקים קטנים – כאן התוצאות כבר יהיו מהירות, התשלום יהיה רק לפי הקלקות שלחצו עלינו ויהיה אפשר מיד לראות את התוצאות הטובות של הקמפיין שבנינו. אבל ברגע שנפסיק לשלם לגוגל הקמפיין יעלם מתוצאות החיפוש

מה עדיף תכלס' בשביל קידום אתרים לעסקים קטנים?

אז אם יש לעסק שלכם כבר כרגע בסיס טוב עם לקוחות, ואתם לא לחוצים מידי ללקוחות חדשים או כסף.

יהיה עדיף לכם לעשות קידום אורגני לעסקים קטנים, מכיוון ששם זה השקעה חזקה לטווח הרחוק. אבל אם אתם רוצים קידום בגוגל לעסק קטן ואין לכם הרבה לקוחות כרגע ואתם ממש זקוקים לכסף, אז מומלץ לעשות קידום ממומן ששם התוצאות הן מידיות.

כמובן שהכי טוב ומושלם לקידום עסקים קטנים ובינוניים, זה לשלב בין קידום ממומן ובין קידום אורגני!

מה חשוב לדעת בקידום אורגני לעסקים קטנים בגוגל?

  • הקידום לוקח זמן – בקידום אתרים אורגני הקידום לוקח זמן! ועד שמתחילים לראות את התוצאות בגוגל יכול לעבור כמה וכמה חודשים. אבל אם אתם שואלים אותי, ההשקעה הזאת משתלמת ממש, במיוחד כשקוצרים את הפירות וכל הלידים באים בחינם.
  • לא לעצור באמצע – אחת מהטעויות הנפוצות של בעלי עסקים קטנים שהם עוצרים את תהליך הקידום באמצע. וזה ממש בעייתי ושריפת כסף לפח, מכיוון שעד הפעם הבאה מה שעשינו עכשיו כבר לא בטוח שיועיל לקידום האתר בגוגל, וצטרך להתחיל מחדש.

איך מקדמים אתרים לעסקים קטנים?

  1. גוגל לעסק שלי – דבר ראשון נפתח לעסק גוגל מיי ביזנס, הפתיחה שלו היא בחינם וזה מוסיף לנו נפח גדול בתוצאות החיפוש. מה שעוזר להגדלת הטראפיק באתר.

2. כתיבת תכנים לאתר – אם אתה רוצה להתקדם כמו שצריך בגוגל, דבר ראשון צריך למלאות את האתר בתוכן טוב ואיכותי שמביא ערך לגולשים ולקוראים. ושיהיה בנוי בהיררכיה מסודרת.

3. קישורים חיצוניים – חלק מהקידום הוא לדאוג לקישורים מאתרים אחרים שיפנו לאתר שלנו, וזה כמו שבחיים האמיתיים אנשים ממליצים עליך. כך גם פה גוגל רואה את זה ככה ומקדם לנו תאתר.

אם יש לכם עסק קטן ואתם רוצים לקדם אותו בראש שקט, פנו עכשיו אלינו במיכאל דיגיטל. ( :

שאלות נפוצות על קידום קידום אתרים אורגני לעסקים קטנים

בקידום אתרים קטנים האתר יהיה בדרך כלל בלי אלפי דפים, ככה שיהיה יותר נוח ופשוט לקדם אותו בגוגל.

המחיר של קידום אתרים קטנים משתנה בהתאם לתחרות באותו נישה, וכמובן בין אתר לאתר. לפרטים נוספים והצעת מחיר צור איתנו קשר.

קידום של אתר קטן יכול לקחת מחודשים בודדים, ועד למעלה משנה. הכל תלוי בתחרות, ובסכום שמשקיעים על הקידום.

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם‌!