דף הבית » קידום אתרים לצלמים
קידום אתרים לצלמים

קידום אתרים לצלמים

צילום זה תחום שמתאפיין בעיקר בתמונות / ויזואליות / סרטונים ועוד. מה שאומר שמי שעושה קידום אתרים לצלמים, חשוב שידע מה הוא עושה ושיתכנן אסטרגיית קידום טובה.

פידבקים מתוצאות

עליה חדה בגולשים

מה ממש חשוב לדעת בקידום אתרים לצלמים?

מכיוון שצלמים אוהבים לשים באתר שלהם תמונות או סרטונים, באיכות מאוד גבוהה. זה קצת בעייתי מבחינת קידום אורגני, מכיוון שזה ממש גורם להאטת האתר ומהירות טעינה סופר איטית.

אז בין אם אתם מקדמי אתרים פרילנסרים, או חברת קידום אתרים חשוב שתשימו לב למשקל של התמונות, כי זה יכול להיות גורם ממש מכריע בקידום של האתרי צילום.

איך מקדמים אתרים לצלמים?

  • אופטימיזציה לתמונות – אם כל אתר אנחנו משתדלים לר לעבור את ה- 100KB באתרי צילום נוכל לחרוג מזה קצת, וכמובן לא לעקוף את ה- 200 KB. והתמונות שהן ממש כבדות פשוט נעשה להן כיווץ, או על ידי תוסף יעודי או באופן ידני. (מומלץ כבר מראש להעלות במשקל נמוך)
  • תגית ALT לכל תמונה – בשביל שהאתר יתקדם גם בגוגל תמונות (שזה ממש חשוב אגב באתרי צילום) נשים לכל תמונה תגית ALT עם מילת מפתח שונה, כדי שלא יהיה קניבליזם עם המילות מפתח.
  • אופטימיזציה לסרטונים – אם אתם מעלים סרטונים לאתר שלכם בכל מיני דרכים, ולא דרך הטמעת סרטון מיוטיוב זה ממש גרוע! מכיוון שזה סופר מאיט את האתר. ולכן חשוב להטמיע סרטונים מבחוץ.
  • הוספת טקסט ומלל לכל עמוד – זה שאתם מראים את התמונות שצילמתם זה נהדר, אבל גוגל רוצה לראות תוכן! לכן חשוב לשלב בכל עמוד מלבד התמונות גם תוכן טוב ואיכותי.
  • המלצות מלקוחות – ברגע שתשימו דף מיוחד באתר, עם המלצות מלקוחות שצילמתם אותם. זה יכול להעלות את אחוזי ה- CTR באתר שלכם בצורה משמעותית. 
  • מחקר מילים טוב – כמו בכל קידום אורגני, חשוב לעשות מחקר מילים ולראות על איזה מילים אנחנו נרצה להתמקד. ועליהם נעשה את עבודת הקידום בגוגל.
  • קישורים חזקים – תמיד זה טוב שעוד אתרים שולחים לנו קישור, ובמיוחד אם זה אתרים חזקים שקשורים לתחום שלנו. וצריך לזכור שאיכות הקישור עדיפה על הכמות קישורים.
  • הוספה לאינדקסים – אם נרשום את האתר לכל מיני אינדקסים טובים (אפילו בתשלום) זה יכול להעלות את התנועה לאתר, ולהביא עוד לקוחות פוטנציאלים.
  • רשתות חברתיות – מכיוון שלכל אחד יש רשת חברתית היום, סביר להניח שהלקוח יבדוק אתכם גם שם. לכן צריך שיהיה מגוון רשתות חברתיות עם העבודות שלכם, וכמובן שיראה כמו שצריך ואמין.

למה כדאי לעשות קידם אתר לצלמים?

מכיון שיש היום כל כך הרבה צלמים, כל אחד שיתפוס נתח בגוגל ובאינטרנט ירוויח בענק! מכיוון ששם היום הקהל הרלוונטי שלכם נמצא, ודרך החיפוש באינטרנט הוא מוצא אתכם.

שאלות נפוצות על קידום אתר לצלמים

בקידום אתרי צילום אנחנו נשקיע יותר בתמונות ובויזואליות, מאשר בסתם קידום אתרים אחר.

המחיר של קידום אתרים לצלמים משתנה בהתאם לאתר לאתר. לפרטים נוספים והצעת מחיר צור איתנו קשר.

קידום אתר של צלמים יכול לקחת מחודשים בודדים, ועד למעלה משנה. הכל תלוי בסכום שמשקיעים על הקידום, וכמובן במקדם.