דף הבית » קידום אתרים לרואי חשבון
קידום אתרים לרואי חשבון

קידום אתרים לרואי חשבון

קידום אתרים לרואי חשבון חשוב היום במיוחד! מכיוון שהביקוש  לרואי חשבון עולה מיום ליום, וזה פשוט יהיה חבל אם האתר שלכם לא יופיע בגוגל במקומות הראשונים בחיפושים לרואי חשבון.

פידבקים מתוצאות

עליה חדה בגולשים

מה זה בכלל קידום אתרים לרואי חשבון

רואי חשבון הם אנשים שאלופים במספרים וחשבונות, ועל פי נתונים בכל שנה מצטרפים כ- 1,700 רואי חשבון חדשים בישראל (!) מבינים כמה חשוב לתפוס נתח רציני בגוגל?

וזה בדיוק הסיבה למה צריך לבחור חברת קידום אתרים או מקדם אתרים פרילנסר שמבין בזה, כדי שיקדמו את האתר שלכם בגוגל כמו שצריך, הישר למקומות הראשונים.

מה חשוב שיהיה בקידום אתרים לרואי חשבון?

שאנחנו עושים קידום בגוגל לרואי חשבון, יש כמה דברים חשובים שנרצה לשים באתר של הרואה חשבון.

  1. מידע שמפרט על העסק בדיוק, ומה הם השירותים שיש לו להציע.
  2. המלצות מלקוחות קיימים / או כאלה שהיו בעבר לאותו רואה חשבון.
  3. עמוד יצירת קשר, ושיהיה כמובן נוח וכליל להשארת פרטים או יצירת קשר.
  4. עמוד בית מושקע בנראות שכיף לגלוש שם, וכמובן עם תוכן טוב ומקצועי.
  5. עדיף שהבנייה של האתר לרואה חשבון תהיה בקוד פתוח ולא סגור.

איך מבצעים קידום אתרי רואי חשבון?

שירות של קידום אתרים לרואי חשבון זה כמעט אותו דבר כמו קידום אורגני רגיל, אבל עם עוד כמה דגשים שיעזרו לאתר להתקדם הרבה יותר טוב, וכמובן בצורה יותר מהירה בגוגל.

  •  קידום לוקאלי – אנחנו נרצה שכל מי שבאזור השירות של הרואה חשבון, יראה אותו בגוגל בלי קשר לאתר עצמו שמופיע בגוגל. וזה ממש מגדיל את הטראפיק לאתר. איך עושים את זה? פשוט מאוד – פותחים "גוגל לעסק שלי", ושם מכניסים את כל הפרטים של העסק בצורה מסודרת. עם כל מיני הוספות שאפשר לשים כולל מילות מפתח רלוונטיות.
  •  הוספה לאינדקסים – ברגע שנוסיף את האתר לכל מיני אינדקסים בתחום של הרואי חשבון, אנשים רלוונטיים לתחום יותר יכירו אותנו ויחשפו אלינו. וככה נתקדם אורגנית בעוד צורה מצויינת.
  •  קישורים חיצוניים – אם עוד אתרים ממליצים עלינו ושולחים קישור לאתר שלנו, זה מחזק את הכוח שלו בעיניי גוגל. ועל ידי זה לאט לאט אנחנו נעלה מעלה מעלה בתוצאות החיפוש. וזה די דומה למציאות שלקוחות ממליצים עלינו בפני אנשים חדשים.
  •  קישורים פנימיים – בדומה לקישורים חיצוניים, גם קישורים פנימיים ממש עוזרים לקידום של האתר בגוגל. והם מראים בעצם איזה עמודים יותר חשוב לנו לקדם באתר על ידי הטקסט עוגן (Anchor Text) שאנחנו שמים בתוך הביטוי שאותו אנחנו נרצה לקדם.
  •  תוכן אמין ומקצועי – הבסיס לכל קידום אורגני בגוגל זה תוכן. ופה מגיעה הטעות של המון מקדמים או סתם בעלי אתרים, ששמים באתר המון תוכן זבל/ספא. עכשיו חוץ מזה שזה לא באמת מועיל ועוזר לקידום, אחרי העדכונים האחרונים של גוגל תוכן כזה ממש יכול לפגוע באתר! לכן חשוב לשים תוכן טוב ורלוונטי שיהיה מיועד בעיקר לגולשים.
  •  היררכיה נכונה – כמו בכל אתר, גם אתר של רואה חשבון צריך סדר נכון והיררכיה כמו שצריך. וחוץ ממה שזה עוזר לגולשים שמגיעים לאתר, זה עוזר גם לגוגל להבין את הסדר של האתר ומה חשוב בו.
  •  מילות מפתח מדוייקות – בשביל שהגולשים יגיעו לאתר שלנו, לא מספיק רק לבנות אתר. צריך לשלב באתר את הביטויים שהגולשים מחפשים אותנו בצורה נכונה, ועל ידי זה הגולשים ימצאו אותנו בגוגל. 

שאלות נפוצות על קידום אתרי רואי חשבון

אתרי של רואי חשבון הם אתרים עם המון ידע על הרואה חשבון וההצלחות שלו, וחשוב לשים לב לפרטים הקטנים בקידום שלהם.

המחיר של קידום אתרים לרואי חשבון משתנה מאתר לאתר. לפרטים נוספים והצעת מחיר צור איתנו קשר.

קידום של אתר לרואה חשבון יכול לקחת מחודשים מועטים, ועד למעלה משנה. תלוי בתחרות שיש וכמובן בסכום שמשקיעים על הקידום.