קידום אתרים לרופאים
דף הבית » קידום אתרים לרופאים

קידום אתרים אורגני לרופאים

רופא? רופאה? צריכים קידום אורגני לאתר שלכם?
הגעתם למקום הנכון!

מה חשוב לדעת בקידום אתרים אורגני לרופאים?

קידום אתרים לרופאים זה קצת שונה ומאתגר מכל קידום אתרים אחר.

והתהליך הזה הוא מורכב הרבה יותר, מכיוון שאנחנו לא רק באים לתת סתם שירות לגולש, או למכור איזשהו מוצר שבא לו באותו הרגע. בקידום אתרים לרופאים אנחנו נותנים או מענה רפואי שהוא נצרך ודחוף לגולש לעכשיו.

ואנחנו בתור רופאים יש לנו מוניטין, ואנחנו צריכים שהאתר שלנו יביא מענה לאדם שמחפש בצורה הכי מקצועית שיש. ושיביא לגולש את כל המידע הרלוונטי שהוא צריך ומתעניין בו, וזה הסיבה למה צריך שרק מומחים בלבד בתחום יקדמו לך את האתר בצורה מקצועית ויעילה.

מה הם השלבים של קידום אורגני לרופאים?

1. מחקר מילים – הדבר הראשון בתהליך קידום אתרים אורגני לרופא וגם בכללי, זה מחקר מילות מפתח מדוייק אשר מתמקד בנישה אותה נרצה לקדם. כמובן שחוץ מהמחקר מילים שעשינו נרצה לשלב עוד רעיונות של איך שהגולשים מחפשים אותנו וגם את זה נשלב באתר. למשל אם רוצים לקדם את הביטוי מחלות גנטיות של דור ישרים, אז נבדוק את כל הווריאציות שאנשים מחפשים את זה בגוגל.

2. תוכן מקצועי – שאנחנו רוצים לעשות קידום אתרים אורגני לרופאים, אנחנו לא יכולים סתם לחרטט מאמרים וכתבות ואנחנו נצטרך להעלות מאמרים בעלי ערך, ותוכן טוב ומקצועי. אשר יעזרו ויתנו לגולש את החוויה וההבנה הכי טובה במה שהוא חיפש.

3. תמונות ומדיה – חשוב מאוד בקידום אתרי רפואה אשר מספקים הסברים לגולשים שיהיה הרבה תמונות, סרטונים, ותוכן ויזואלי. מכיוון שדרך זה אנשים מקבלים את המידע שהם צריכים בצורה יותר טובה, ומבינים את הנושא בצורה יותר נכונה.

4. קישורים איכותיים – שאנחנו מקדמים אתרים חשוב להביא להם קישורים מאתרים אחרים. מכיוון שזה אחד מהדרכים המובילות לעזור לאתר להתקדם בגוגל. ושאנחנו רוצים לקדם אתרי רפואה, חשוב מאוד להביא קישורים מאתרים חזקים או כאלה המובילים בתחום ברפואה.

5. רשתות חברתיות – כידוע אם הרשתות החברתיות פעילות בצורה טובה, זה יכול לעזור לקידום האורגני! וגם כשמדובר בקידום אורגני לרופאים, שם התנועה מהמדיה החברתית יכולה לעזור בהחלט לקידומו של האתר בצורה טובה.

6. אינדקסים רפואיים – חשוב להוסיף את פרטי הרופא והאתר שלו במגוון אינדקסים רפואיים מקצועיים., אשר יעזרו לקידמו של הרופא והאתר.

7. גוגל לעסק שלי – או בשמו באנגלית: Google My Business זה בעצם מראה את העסק שלך בגוגל לכל הסביבה של מי שמחפש את השירותים שאתה מספק. ואותו דבר שאנחנו רוצים לקדם רופאים אז זה מראה את המרפאה שלהם בגוגל לכל האזור. וזה יכול להגדיל משמעותית את הלקוחות או במקרה שלנו את המטופלים.

קידום מרפאות לרופאים

ממה צריך להזהר שמקדמים אתרים לרופאים?

חשוב מאוד שאת התוכן שנכתוב באתר, שלא יכתב על ידי כותבי תוכן שלא מבינים בתחום. אלא או על ידי רופאים, או על ידי אנשים שמבינים בתחום. מכיוון שזה דברים רציניים וחשובים שרק אנשים שמבינים בתחום יוכלו לענות עליהם בצורה הכי מקצועית שיש! 

מה המחיר של קידום אורגני לרופאים?

המחיר של קידום אתרים לרופאים משתנה בהתאם לתחרות באותה הנישה של הרפואה. בדרך כלל המחיר יהיה מ- 2,500 ש"ח ומעלה כולל מע"מ, מתחת למחיר הזה הקידום ככל הנראה לא יהיה מקצועי. מה שיגרום לכם לשלם אחר כך הרבה יותר כסף כדי שהאתר יתקדם בצורה איכותית.

האם כל אחד יכול לעשות קידום אתרים לרופאים?

אין ספק שכל אחד יכול לעשות קידום אתרים לרופאים, השאלה האם זה שווה את זה? האם הקידום יהיה מספיק איכותי? האם תראו תוצאות טובות ואמיתיות? האם האתר יקודם לפי הכללים של גוגל? אלו דברים שרק מקדם אתרים מקצועי לרופאים יכול לבצע בצורה הטובה ביותר!

איך עובד קידום אתר לרופא?

שירותי קידום אתר לרופא מתרכז דבר ראשון באון סייט של האתר, שם יהיה המון תוכן מאוד איכותי שנוגע בקשר לשירות שהרופא מעניק, כולל אופטימיזציה שוטפת עם אנקורים פנימיים מדוייקים. לאחר מכן שהאתר מסודר באופן מושלם, נעבור לקישורים חיצוניים וכל האופטימיזציה מחוץ לאתר.

למה רופאים צריכים קידום אורגני?

קידום אורגני לרופאים נצרך מכיוון שזה יכול להגדיל בצורה דרסטית את כמות המטופלים של אותו הרופא שעושה קידום לאתר שלו. ככל שיותר אנשים יראו אתכם בדף הראשון בגוגל, ככה כמות המטופלים שלכם יגדל. אתר לא מגיע סתם ככה לעמוד הראשון, הוא מגיע על ידי קידום נכון ומדויק.

מה זה אומר EAT ואיך זה קשור לקידום אתרים אורגני לרופאים?

  • מומחיות (Expertise) – אנחנו חייבים להיות מומחים ומקצועיים מאוד בתחום שלנו, וזה כולל את כל התכנים שנעלה באתר.
  • סמכות (Authoritativeness) – חשוב להראות באתר שהרופא הוא מוסמך וסמכותי ושעוד אנשים ואתרים מראים את זה.
  • אמינות (Trustworthiness) – צריך להוסיף באתר כל דבר שיגרום לו להראות אמין. כמו וותק, אבטחת אתר טובה, ותעודת SSL.

כל הדברים שהזכרנו כאן, אלו דברים שגוגל הכניסה לאחרונה בעדכונים שלה, בהקשר לאתרים סמכותיים, וביניהם אתרי רפואה. ולכן כשאנחנו מקדמים אתרים לרופאים חשוב מאוד שנשלב את הדברים האלו באתר אותו נרצה לקדם.

קידום אתר לרופא

מה עוד חשוב בשביל קידום אורגני לרופאים?

חשוב להיות תמיד כמה שיותר ראשונים בהבאת מידע שנוגע לתחום שלנו, ולפרסם אותו באתר. מכיוון שזה מעלה בצורה משמעותית את כמות העוקבים באתר, ומעלה את הסמכות שלו. ועל הדרך כמובן מגביר לנו את כמות הלקוחות (:

שאלות נפוצות על קידום אורגני לרופאים

התשלום משתנה בין מקצוע למקצוע, וכמובן עד כמה הנושא תחרותי, וכמה משאבים נצטרך להשקיע. אנו ממליצים לכם ליצור איתנו קשר, ולקבל שיחת התייעצות חינם (:

ניתן לראות את התוצאות כבר תוך כמה חודשים בודדים! תלוי ברמת ההשקעה והזמן אותו נשקיע בקידום האתר.

אם אתה רוצה לבנות מותג. ולרוץ לטווח הרחוק, עדיף לך קידום אורגני. אבל אם אתה רוצה תוצאות מהירות, ולשלם על זה כמובן יותר תשקיע בקידום ממומן. אנחנו כמובן ממליצים לשלב (:

סיכום על קידום אתרים רפואיים:

אם אתה רופא, או רוצה לקדם אתר למי שעוסק ברפואה. אנו ממליצים לך לקדם את האתר אצל מי שמומחה ומבין בזה, כדי שהקידום יהיה בצורה הטובה ביותר. ובשביל שתופיע במקומות הראשונים בגוגל!

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם‌!