דף הבית » קידום אתרים לאדריכלים
קידום אתרי אדריכלים

קידום אתרים לאדריכלים

קידום אתרים לאדריכלים זה בסופו של יום כמו כל קידום אורגני שאנחנו עושים באתרים אחרים. אך צריך להשקיע בו מאוד, מכיוון שזה הנראות והפנים של העסק לאדריכלות.

פידבקים מתוצאות

עליה חדה בגולשים

מה זה אומר קידום אתרים לאדריכלים

אדריכלים הם אנשים שעוסקים בתכנון מבנים מכל הסוגים. ומכיוון שזה עבודה חשובה עם תוצאות קריטיות, גוגל לא סתם תקדם אצלה ותמליץ על אתר של כל אדריכל. אלא צריך לדעת כמו שצריך איך לטפל באתר בשביל שהוא יתקדם בצורה הטובה ביותר שיש בגוגל.

וזה הסיבה למה צריך חברה לשירותי קידום אתרים או מקדם אתרים פרילנסר שמבין בזה.

דגשים חשובים בנוגע לקידום אתרים אורגני לאדריכלים

  1. נראות של האתר – אם בכל אתר חשוב הנראות שלו, בקידום אתרים לאדריכלים הנראות חשובה הרבה יותר. מכיוון שאנשים רוצים לראות מה האדריכל הזה עשה, ודרך זה אולי הם יקחו אותו גם שיעבוד אצלהם. ולכן הוויזואל ממש חשוב באתרי אדריכלים.

2. במה האדריכל מיוחד מהמתחרים – פה נרצה להרחיב למה דווקא עדיף לבחור באדריכל הזה, ובמה הוא טוב ומועדף על המתחרים שלו. מכיוון  שיש המון אדריכלים חייבים שזה יהיה כמו שצריך.

3. פרוייקטים שנעשו – כל בן אדם רוצה לדעת שהוא בא לאדריכל מקצועי ולא סתם לאדריכל שבנה אתר. ולכן נצטרך לשים בתוך האתר את הפרוייקטים וההצלחות של אותו אדריכל, ודרך זה הגולש ישתכנע.

4. להתאים את האתר לקהל היעד – חשוב להתאים את האתר של האדריכל לפי מה שהגולשים שבאתר ירצו לראות, ולאוו דווקא את העיצב שהאדריכל אהב ובחר.

5. חווית משתמש טובה – ברגע שהגולש נהנה לשהות באתר והוא התחבר אליו, הסיכוי שהוא ישאר פרטים גבוה בהרבה מאשר אם הגולש לא נהנה מהגלישה באתר.

6. התאמה למובייל – חשוב שהאתר יהיה רספונסיבי ומותאם גם למובייל, ולא רק לדסקטופ. מכיוון שרוב הגולשים היום נמצאים דווקא דרך המובייל, ויהיה חבל מאוד לפספס אותם.

איך עושים קידום אתרים אורגני לאדריכלים?

בקידום אתרי אדריכלים נרצה להשקיע במיוחד בדברים מסויימים שיכולים ממש להשפיע על הקידום.

  • מחקר מילים – בסופו של יום גולשים צריכים להגיע לאתר על ידי החיפוש שלו, ולכן נבדוק את כל הווריאציות בהם הגולשים משתמשים כדי להגיע לאתר שלנו. ואת המילים האלו נשלב באתר.
  • מחקר מתחרים – כדי לעקוף את המתחרים בגוגל אנחנו נצטרך לדעת מה הם עשו, מה החוזקות שלהם, מה החולשות שלהם, ודרך זה נדע איך להיות יותר טובים מהם וכמובן לעקוף אותם בגוגל.
  • תוכן מקצועי – בלי תוכן טוב ומקצועי האתר פשוט לא יצליח להתקדם בגוגל. ולא משנה איךך האתר נראה או איך החווית משתשמש בו. ולכן צריך להשקיע בתוכן מקצועי שמקיף את כל התחום של האדריכל, ושיביא ערך טוב לגולשים. וכמובן גם שהתוכן יהיה מותאם לגולשים ולא לזחלנים של גוגל.
  • תוכן וויזואלי – מכיוון שאדריכל מתעסק בבניה ועיצוב לאנשים חשוב לראות את תהליך העבודה, וכמובן מה הם התוצאות הסופיות. ועל ידי זה יהיה להם יותר קל לקחת את אותו האדריכל לעבודה.
  • זמן טעינה – כיום ובמיוחד לישראלים אין זמן לכלום, והאם האתר לא יפתח מיד הם פשוט ילכו לאתרים של המתחרים. ולכן חשוב תמיד לשמור על מהירות טעינה גבוהה באתר.
  • כתובת URL – צריך שהכתובת URL של כל דף תהיה ידידותית לגוגל ועדיך שתכיל בתוכה גם את מילת המפתח. ולא שיהיה סתם שירבוט של מספרים ואותיות לא קשורות.
  • קישורים איכותיים – פרמטר חשוב בקידום אתרים, ובמיוחד בקידום אתרי אדריכלים. זה קישורים מאתרם טובים שממליצים על האתר שלנו בשביל שהוא יתקדם בגוגל כמו שצריך.

למה צריך קידום אורגני לאדריכלים?

  • יותר לקוחות – אין בעל עסק שלא רוצה מבול של לקוחות ולידים. ובשביל שזה יקרה צריך שהאתר יתקדם בצורה אורגנית בגוגל. והמעלה הגדולה של זה שלא משלמים לגוגל כלום על זה והלידים בחינם.
  • נוכחות ברשת – כיום עיקר העסקים ונראות עברו לאינטרנט. וכל בעל עסק נורמאלי שמכבד את עצמו צריך להראות שם נוכחות טובה!
  • אלבום דיגיטלי – ברגע שיש לך אתר עם כל הפרוייקטים שייצרת, אתה יכול להראות את זה לכולם בכל רגע נתון. וזה דבר שיכול להרים את המוניטין.

שאלות נפוצות על קידום אתרי אדריכלים

אתרי אדריכלים הם אתרים עם שפע של תמונות ופרטים, וחשוב לשים לב לפרטים הקטנים בקידום שלהם.

המחיר של קידום אתרים לאדריכלים משתנה בהתאם מאתר לאתר. לפרטים נוספים והצעת מחיר צור איתנו קשר.

קידום של אתרי אדריכלים יכול לקחת מחודשים בודדים, ועד למעלה משנה. תלוי בתחרות בסכום שמשקיעים על הקידום.