דף הבית » קידום אתרי עיצוב פנים
קידום אתרי עיצוב פנים

קידום אתרי עיצוב פנים

קידום אתרי עיצוב פנים דומה במהותו קצת לקידום אתרי אדריכלים, מכיוון שיש בשניהם הרבה יצירה ועיצוב. אך עדיין יש דברים מיוחדים שאפשר לעשות דווקא באתרי עיצוב פנים.

פידבקים מתוצאות

עליה חדה בגולשים

מה חשוב לדעת בקידום אתרי עיצוב פנים?

כשנרצה לקדם אתרי עיצוב פנים, יש דגש מיוחד על כמה וכמה דברים בקידום אורגני בגוגל.

אז בין אם אתם מקדמי אתרים פרילנסרים, או חברת קידום אתרים חשוב שתשימו לזה לב.

  • תוכן מושקע – מכיוון שרוב האתר הוא לא תוכן, התוכן שכן נשים בו בשביל הקידום יהיה חייב להיות תוכן מושקע, וכמובן סמכותי בעיניי גוגל. וזה חובה ממש בשביל הקידום של האתר בגוגל.
  • תמונות מקוריות – אם נשים תמונות לא של מה שעשינו, או כאלה שהם לא מקוריות ונלקחו מאיזה מאגר תמונות חינמיות. זה יכול לפגוע לנו בקידום האורגני של האתר.
  • תגית ALT לתמונות – כדי שנתקדם בגוגל גם על התמונות עצמם בגוגל תמונות, חשוב שנשים על כל תמונה ALT שונה עם מילת המפתח כמובן. ודרך זה חוץ ממה שזה מנגיש את התמונה לבעלי מוגבלויות, זה יקדם אותנו בגוגל כמו שצריך.
  • וויזואליות – חלק מהדבר שחשוב ממש בקידום אתרי עיצוב פנים זה הוויזואליות והנראות של האתר. מכיוון שהגולשים שבאים עליו רוצים לראות מה אותו בעל האתר עשה, ועד כמה הוא מקצועי.
  • מהירות אתר – היום אנשים עצלנים ממש ואין להם זמן וכוח לחכות. ואם האתר שלך לא יטען במהירות סיכוי גבוה שהגולש יעבור לאתר המתחרה, וזה חבל על הזמן תרתי משמע!
  • קישורים – חשוב לחזק את האתר גם בקישורים פנימיים וגם בקישורים חיצוניים. מכיוון שזה מראה לגוגל אלו דפים חשובים לנו, ובמיוחד אם אתרים אחרים ממליצים עליהם.
  • דף אודות – הגולשים רוצים תמיד להכיר מי עומד מאחורי האתר, והאם הוא מספיק אמין. לכן חשוב שתפתחו דף אודות עם כל הפרטים שצריך עליכם, כדי לחזק את האמינות והסמכות שלכם.

מה היתרון בקידום אתרים לעיצוב פנים

מתי שנרצה לעשות שירותי קידום לאתרי עיצוב פנים חלק ניכר מהקידום יהיה דווקא על התמונות והוויזואליות, ולא דווקא על תוכן SEO שהוא כביכול משעמם את הגולשים. (למרות שתכלס הוא לא)

למה חשוב לעשות קידם לאתרי עיצוב פנים?

  • הגדלת הלקוחות – באמצעות הקידום האורגני של האתר, הרבה קהל רלוונטי יחשף אליכם. וזה דבר שיגדיל לכם באופן משמעותי את כמות הלקוחות שיש לכם כרגע.
  • הוכחת עשייה – ברגע שאנשים ישאלו אתכם מה הם הפרוייקטים שעשיתם, ישר תוכלו לשלוח אותם לאתר שמקודם טוב, ודרכו יהיה להם נוח לצפות במה שעשיתם.
  • הגדלת המותג – אם אתם רוצים לגדול ולהפוך להיות מותד ואוטוריטה בתחום שלכם, אתם חייבים להיות מקודמים כמו שצריך ואז אנשים יכירו אתכם. יש כמויות של אנשים שהדבר הראושן שהם עושים זה לחפש את הבעל מקצוע אותו הם צריכים בגוגל.

שאלות נפוצות

בקידום אתרי עיצוב פנים נשקיע יותר בתמונות ובויזואליות, מאשר בסתם קידום אתרים אחר.

המחיר של קידום אתר לעיצוב פנים משתנה בהתאם לאתר לאתר. לפרטים נוספים והצעת מחיר צור איתנו קשר.

קידום של אתר עיצוב פנים יכול לקחת מחודשים בודדים, ועד למעלה משנה. הכל תלוי בסכום שמשקיעים על הקידום, וכמובן במקדם.