דף הבית » קידום אתרי תכשיטים
קידום אתרי תכשיטים

קידום אתרי תכשיטים

קידום אתרי תכשיטים או חנות תכשיטים זה דבר שחשוב היום במיוחד, מכיוון שיש המון אנשים שקונים דרך האינטרנט, וזה פשוט יהיה טעות אם החנות שלכם לא תופיע בגוגל במקומות הראשונים בכל מה שקשור לנושא של קניית תכשיטים.

פידבקים מתוצאות

עליה חדה בגולשים

מה זה אומר קידום אתרי תכשיטים

היום התחרות על הביטויים של קניית תכשיטים בגוגל היא רצינית, מכיוון שזה באמת מביא המון לקוחות חדשים! ולכן התהליך הזה מצריך תכנון נכון ומדוייק. ולא סתם כמו עוד קידום אורגני רגיל.

וזה בדיוק הסיבה למה צריך לבחור חברת קידום אתרים או מקדם אתרים פרילנסר שמבין בזה, כדי שיקדמו את האתר שלכם בגוגל כמו שצריך, הישר למקומות הראשונים.

למה שווה לעשות קידום אורגני לאתרי תכשיטים?

ברגע שאנחנו עושים שירותי קידום אתרים בגוגל לאתרי תכשיטים, יש עוד אלפי איש שנחשפים אלינו שלא הכירו אותנו קודם. מה שאומר שזה עוד עשרות לקוחות חדשים מידי חודש, אם לא הרבה יותר מזה!

מבינים את הפוטנציאל הענק שיש בקידום אורגני לאתרי תכשיטים?

איך מקדמים אתרי תכשיטים?

קידום אתר תכשיטים דומה ברובו לקידום אורגני רגיל, אבל יש עוד כמה דגשים שיעזרו לאתר שלכם להתקדם הרבה יותר טוב, וכמובן בצורה קצת יותר מהירה בגוגל.

  •  קידום לוקאלי – אנחנו תמיד נרצה שכל מי שבאזור השירות של חנות תכשיטים, יראה אותנו בגוגל בלי קשר לאתר עצמו שמופיע בגוגל. וזה ממש מגדיל את התנועה לאתר. איך עושים את זה אתם שואלים? פשוט מאוד – פותחים "גוגל מיי ביזנס", ולשם מכניסים את כל הפרטים של העסק בצורה מסודרת. עם כל מיני הוספות שאפשר לשים כולל מילות מפתח רלוונטיות.
  •  תמונות מקוריות – חשוב לשים תמונות מקוריות באתר של התכשיטים, בשביל אינדוקס טוב יותר בגוגל. כי אם התמונות מועתקות גוגל לא תביא להם העדפה בכלל.
  •  תגית ALT לתמונות – בשביל שגוגל יבין במה כל תמונה עוסקת, חייבים לשים תגית אלט ותיאור על כל תמונה. מה שעוד חשוב לדעת – בכל תמונה נשים מילת מפתח קצת שונה בשביל שלא יהיה קניבליזם.
  •  אופטימיזציה לתמונות – בשביל שהאתר יהיה יותר מהיר ולא מידי כבד, חשוב לעשות אופטימיזציה לתמונות בשביל שלא יהיו מידי כבדות ויעברו את ה- 100KB. (עדיף תמיד לכווץ לפני שמעלים לאתר.)
  • מחקר מילים מקיף – שלב ראשון בכל קידום אתרים, זה מחקר מילים מקיף ומדוייק אשר יראה לנו איך הגולשים בדיוק מחפשים את המוצר שלנו. ואת הביטויים האלו אנחנו נשלב בטקסט.
  • תוכן יחודי לכל מוצר – פה זה נקודה שיכולה ממש לעזור לכם, מכיוון שרוב המקדמים מזלזלים בזה. ואם תשקיעו (זה עבודת נמלים) ותשימו לכל מוצר תיאור יחודי, זה יכול להקפיץ אתכם בתוצאות תוך זמן קצר.
  • המלצות מלקוחות – אין דבר יותר משכנע מאשר זה שאנשים רואים שאתם אמינים, ושיש לכם עוד לקוחות שמרוצים. לכן חשוב לשים המלצות מלקוחות שלכם באתר.
  • פתיחת רשתות חברתיות – זה מצויין בשביל חיזוק המותג ברשת, וגם כדי להביא עוד טראפיק לאתר ממקומות שונים. מה שתכלס יעזור גם לקידום האורגני של האתר.
  • קישורים איכותיים – בין קישורים פנימיים, ובין אם זה קישורים חיצוניים, תשתדלו להביא כמה שיותר קישורים איכותיים. תזכרו תמיד שאיכות עדיפה על כמות!
  • אתר מותאם לנייד  – היום רוב הגולשים באינטרט גולשים דווקא מהנייד, לכן סופר חשוב שיהיה לכם אתר שהוא רספונסיבי, ומותאם לכל סוגי המכשירים שקיימים.

טיפים לקידום אתרי תכשיטים

1. חווית משתמש טובה – מתי שהגולש יהנה להיות באתר שלכם ולגלוש בו, האחוזים שאותו גולש יקנה אחר כך הם גבוהים בעשרות אחוזים, מאשר אדם שלא נהנה באתר ועדיין יקנה בו.

2. מהירות אתר טובה – אם המהירות של האתר לא תהיה מספיק טובה, הגולש יעזוב את האתר עוד לפני שהוא נכנס אליו, וזה יכול להיות הפסד רציני. ככה זה עם הישראלים (: הכל חייב להיות מהיר כאן ועכשיו.

3. מגוון אפשרויות תשלום – ברגע שיהיה מגוון אפשרויות לתשלום באתר, לגולש יהיה יותר נוח להוציא כסף בצורה שהכי נוחה לו. וזה ממש יכול להועיל לכם.

4. אתר מאובטח טוב – מאז העדכונים האחרונים, גוגל שמה דגש על אתרים שיהיו מאובטחים (HTTPS) ולא רק (HTTP). אז לדאוג שהאתר שלכם יהיה באמת מאובטח כמו שצריך.

5. אופציה לפילטור וסינון – מכיוון שיש המון סוגי תכשיטים במגוון מידות, וכמובן לגברים או נשים. לכן חשוב שיהיה אופציה לעשות לזה פילטור וסדר, בשביל שיהיה נוח לגולש.

שאלות נפוצות על קידום אתרי תכשיטים

אתרי תכשיטים הם אתרים עם המון סוגי תמונות, וחשוב לשים לב לפרטים הקטנים בקידום שלהם.

המחיר של קידום אתרי תכשיטים משתנים מאוד מאתר לאתר. לפרטים נוספים והצעת מחיר צור איתנו קשר.

קידום של אתר תכשיטים יכול לקחת מחודשים מועטים, ועד למעלה משנה. תלוי בתחרות שיש וכמובן בסכום שמשקיעים על הקידום.