דף הבית » קידום אתר וורדפרס
קידום אתר וורדפרס

קידום אתרי וורדפרס

קידום אתר וורדפרס בגוגל, זה כמו כל קידום אורגני שאנחנו עושים באתרים אחרים. אך הוא יותר נוח, וכמובן יותר ידידותי לקידום נכון ומוצלח של האתר אותו נרצה לקדם בגוגל.

מה זה בעצם וורדפרס

גוגל הקימה את וורדפרס בשנת 2003, כמערכת אשר דרכה יהיה נוח לנהל בלוגים ותוכן באתר.

המערכת בנויה בקוד פתוח, וכל אדם שרוצה יכול להשתמש בה לאתר שהוא בונה. היא מתאימה בעיקר לקידום אתרי תדמית, קידום אתרי מסחר לא מאוד גדולים, וכל מי שצריך אתר לעצמו, או לעסק שלו.

כיום 1 מכל 4 אתרים בעולם בנוי על המערכת של WordPress (וורדפרס)!!! וזה המערכת שבדרך כלל רוב המקדמי אתרים אוהבים לעבוד איתה. והיא יותר נוחה לקידום לדוגמא מקידום אתרי וויקס.

כמובן חשוב לציין שגם אם האתר בנוי על וורדפרס, עדיין צריך לקחת מקדם אתרים טוב ומקצועי. שיודע מה לעשות ואיך לקדם את האתר וורדפרס כמו שצריך בגוגל.

אז אם אתם קוראים את זה, כנראה שיש לכם אתר וורדפרס שאתם רוצים לקדם והגעתם בדיוק למקום הנכון.

קידום אתרי וורדפרס
ההבדל בחיפושים בין וורדפרס לוויקס

למה נוח לעשות קידום לאתרי וורדפרס?

  • הטמעת קודים בפשטות – מכיוון שוורדפרס בנויה על קוד פתוח ניתן להטמיע קודים באתר בצורה פשוטה.

  • מותאם למובייל – כיום יש חשיבות גדולה להתאים את האתר למובייל, ומכיוון שאתר שבנוי על וורדפרס הוא רספונסיבי, זה יעזור לקידום שלו בגוגל.

  • ממשק נוח – גם אם אין לכם ידע טכני בקוד ואתם לא מפתחים, עדיין תוך זמן קצר מאוד ניתן ללמוד את המערכת ולעבוד איתה. וכמובן להוסיף ולעדכן תכנים באתר בקלות. וזה מצויין בעיקר אם אתם רוצים לעשות קידום לאתר וורדפרס שלכם בגוגל.

  • תמיכה טובה – כל בעיה שתעלה לכם בראש, במערכת יש תמיכה תמיד לפנות אליה. בין אם בקבוצות או פורומים, שם האנשים יעזרו לכם בכל מה שתצטרכו.

  • תוסף אלמנטור – גם אם אתם לא אלופים בעיצוב, התוסף הזה שהמפתחים שלו ישראלים אגב. יעשה לכם את העבודה בקלות. (ובמיוחד אם תקחו את הגרסת פרימיום שלו.)

  • תוסף יוסט – בין אם אתם מקדמי אתרים מקצועיים ובין אם לא, זה התוסף שעוזר ממש ועושה את העבודה כמו שצריך בנוגע לקידום אורגני של וורדפרס.

קידום אתר וורדפרס עם יוסט SEO

תוסף יוסט הוא תוסף שעוזר מאוד בשביל קידם אתר וורדפרס בגוגל, אך חשוב לציין שהוא לא מקדם ממש את האתר אלא בעיקר עוזר לו. מכיוון שתהליך קידום האתר כולל אופטימיזציה, הוספת תוכן טוב, קישורים פנימיים, קישורים חיצוניים, היררכיה נכונה, מילות מפתח מדויקות, ועוד…

תוך כמה זמן רואים תוצאות אם עושים קידום לאתר וורדפרס

תלוי בתחום אותו תרצו לקדם בגוגל. בדרך כלל בתחומים לא מאוד תחרותיים תוך כמה חודשים אמורים להתחיל לראות תוצאות, ולקבבל הרבה יותר טראפיק לאתר מה שיגביר את כמות הלידים.

איך לקדם אתר וורדפרס לבד?

הרבה לא יודעים איך לקדם אתר וורדפרס, אתם צריכים להבין שזה לא עד כדי כך מסובך. הנה כמה טיפים שאם תעשו אותם, בטוח שהאתר וורדפרס שלכם יתחיל להתקדם בגוגל.

  1. לבחור חברת אחסון טובה 

כל קידום אתרים, כולל קידום אתר בוורדפרס. צריך אחסון טוב שעליו ישב האתר עם הוורדפרס. אז לפני שאתם בכלל עוד מקימים את האתר ומכניסים אליו תוכן, חשוב שתבחרו חברת אחסון אתרים טובה שמתאימה לכם.

2. עיצוב סביר של האתר

חשוב לבחור תבנית שתהיה טובה ונוחה לעבודה, ועם עיצוב סביר. למרות שלאחרונה השימוש בעיצוב דרך התבנית פוחת, בעיקר בגלל שיש תוספים מדהימים לעיצוב כדוגמת אלמנטור. שדרכם אפשר לייצר אחלה עיצוב לאתר.

אבל בכל זאת התבניות שדרכם הכי נוח לעבוד הן – Astra / OceanWP /  Generatepress.

3. מבנה נכון של URL

אנחנו תמיד נרצה ליצור כתובת URL של מילות מפתח, ולא סתם ג'יבריש של מספרים ואותיות. ובדיוק לכן אנחנו צריכים לסדר את זה בהגדרות הוורדפרס.

נכנס להגדרות – מבנה קישורים – ונבחר במזהה הפוסט.

4. שימוש בכותרות

חשוב להשתמש בכותרות של הדף בצורה נכונה, בין אם זה בכותרת הראשית, ובין בכותרת תיאור הדף. ולהכניס שם מילות מפתח נכונות, וכמובן מילים של הנעה לפעולה. מכיוון שחוץ ממה שגוגל יבין במה הדף שלנו עוסק, אנחנו נרצה גם  שהגולשים גם יקליקו עלינו, בשביל להעלות את אחוזי ה – CTR.

5. הוספת תגיות לתמונות

חוץ ממה שהתמונות מושכות את העין של הגולש בתוך האתר. ברגע שנשים עליהם תגיות בשביל גוגל, אז גם התמונות שלנו יתקדמו בגוגל ויופיעו בחיפוש של התמונות.

6. אבטחת אתר הוורדפרס

כחלק מקידום אתר וורדפרס, חשוב שיהיה אבטחה ברמה טובה באתר. ויש כמה דברים שיכולים לעזור לנו:

  • התקנת תעודת SSL

  • לעדכן את גרסת הוורדפרס כל הזמן

  • להוסיף תוספי אבטחה טובים

  • לבחור סיסמה חזקה למערכת ניהול האתר

  • למחוק תוספים מיותרים

7. לוודאות שהאתר לא חסום לאינדוקס בגוגל

כאשר אנחנו בונים את האתר בוורדפרס בשביל לקדם אותו. תמיד עדיף להגדיר לגוגל שלא יאנדקס את אותו, מכיוון שאז יכנסו לגוגל דפים לא מוכנים וריקים מתוכן וזה יכול לפגוע בקידום.

ולכן אחרי שסיימנו לבנות את האתר כמו שצריך, חשוב לזכור לפתוח אותו לאינדוקס בגוגל.

ניתן להכנס להגדרה הזאת דרך: הגדרות – קריאה.

ואם שאלתם את עצמכם תמיד איך לקדם אתרי וורדפרס, הנה קיבלתם את התשובה ( :

הסתבכתם? תנו לנו במיכאל דיגיטל לעזור לכם ( :

שאלות נפוצות על קידום אתרי וורדפרס

יותר נוח לקדם אתרי וורדפרס מאתרים אחרים, מכיוון שזה בנוי בקוד פתוח, ויש תוספים מיוחדים שממש עוזרים לקידום.

המחיר של קידום אתר וורדפרס משתנה בהתאם לתחרות באותו נישה, וכמובן בין אתר לאתר. לפרטים נוספים והצעת מחיר צור איתנו קשר.

קידום של אתר וורדפרס יכול לקחת מחודשים בודדים, ועד למעלה משנה. הכל תלוי בתחרות, ובסכום שמשקיעים על הקידום.

הסבר מאנידור איך לעשות אופטימזציה לקידום אתר בוורדפרס

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם‌!