קידום ממומן בגוגל
דף הבית » קידום ממומן בגוגל

קידום ממומן PPC

זקוקים לקידום ממומן PPC בגוגל?

סתם באתם לקבל מידע על פרסום בגוגל ppc?

הגעתם למקום הנכון!

לפני שנתחיל, מה זה אומר בעצם קידום ממומן ppc?

קידום ממומן בגוגל או בשם המלא – (PPC – pey per click ) זה בעצם בתרגום פשוט תשלום לפי קליק. 

ומשלמים על הקידום הממומן רק אם הגולש לחץ על המודעה(!)

הפרסומות ברשת החיפוש  של גוגל מופיעות ב-4 המקומות הראשונים בתוצאות, וב- 2 תוצאות האחרונות של העמוד. ניתן להבחין אם התוצאה היא ממומנת או לא על ידי זה שיהיה בצד למעלה סימן קטן של "ad".

מעבר לזה כל שאר התוצאות זה כבר התוצאות האורגניות. צריך לדעת שאין תשלום מינימום בשביל לעשות שיווק ממומן בגוגל, וכל אחד יכול לפרסם שם מכל סכום שרק יבחר גם אם יש לו תקציב של רק 10 שקל ליום.

 

פרסום ממומן בגוגל

איזה סוגי פרסום מרכזיים יש בקידום ממומן ppc?

  1. רשת החיפוש – תחשוב מצב שיש לך עסק פעיל ומישהו מחפש את שם העסק שלך בגוגל. למשל אתה מנעולן ומישהו מחפש בגוגל מנעולן. אז העסק שלך יופיע לו ראשון מכיוון שפרסמת בצורה ממומנת את העסק שלך. יודע כמה לקוחות חדשים אתה יכול להשיג אם תפרסם שם? 

המטרה של קמפיין מהסוג הזה הוא למשוך אלינו לקוחות (PULL) מכיוון שהגולשים מחפשים את מה שהם רוצים, ואנחנו מביאים להם את התשובה לשאלה שלהם. תחשוב ש- 92% (!) מהגולשים מחפשים את שם העסק שלך לפני שהם מבצעים רכישה, ו- 50% מכלל החיפושים בגוגל מידי יום מובילים ללחיצה על מודעות ממומנות.

2. רשת המדיה – רשת המדיה של גוגל מכילה בתוכה מעל ל- 3 מיליון אתרים ואפליקציות שנוכל להופיע עם המודעות שלנו. בהם אתרים פעילים ומוכרים כמו yent, וואלה, כלכליסט ועוד… הפרסום מתבצע עם באנרים (מודעות וויזואליות) ונוכל להגיע לכל הסוגי גולשים על ידי תחומי העניין שלהם וכו'.רק תבינו שפרסום ממומן בגוגל אדס תחת רשת המדיה מאפשר לנו להגיע ליותר מ- 90% מהגולשים שנמצאים באינטרנט.

חשוב לדעת: מתי שיש לנו תקציב לפרסם את העסק שלנו, דבר ראשון נרצה תמיד להשקיע ברשת החיפוש של גוגל לפני כל מקום אחר. מכיוון שאנחנו נרצה תמיד להופיע כתשובה למה שהגולש חיפש! ולא סתם להקפיץ לו מודעות ברשת בלי שהוא חיפש אותם באופן מכוון. 

היתרון המרכזי בקידום ממומן באינטרנט הוא זה שאנחנו לא משלמים סתם, וצריכים לנחש האם הפרסום עבד או לא כמו שמפרסמים על שלטי חוצות וברדיו. מתי שאנחנו עושים פרסום בגוגל אדס אנחנו רואים מיד איזה פרסום עובד טוב ומכניס הרבה לידים ולקוחות ואיתו נמשיך לרוץ, ואיזה פרסום פחות הצליח ונוריד אותו.

צריך להבין שלא מספיק רק לזרוק כסף למערכת בשביל ניהול נכון של קמפיין ממומן בגוגל אדס, וצריך מאחורי כל קמפיין להיות מקצוענים ולהשקיע הרבה מחשבה מכיוון שיש עוד המון מפרסמים שירצו להופיע במקום הראשון.

קידום ממומן PPC

למה אני בתור בעל עסק צריך קידום ממומן ופרסום בגוגל ppc?

יש המון סיבות למה כל בעל עסק היום צריך לעשות קידום ממומן בגוגל לעסק שלו, אנחנו נכתוב פה כמה מהם.

  •  מבין כל המתחרים שלך, אתה הוא זה שתופיע ראשון בתוצאות החיפוש של גוגל, על עשרות אם לא מאות מילים וביטויים שקשורים אליך (!) ברגע שתחליט לעשות קידום ממומן לעסק שלך.  
  • בשונה מכל הפרסומות שעשית עד היום, קידום בגוגל אדוורדס יביא לך תוצאות טובות בזמן קצר מאוד ובלי מאמץ מיותר בשבילך!
  • ברגע שתתחיל לעשות פרסום ממומן בגוגל אדס, אנשים יתחילו לראות אותך בתוצאות החיפוש ולהכנס למודעה שפרסמת. וזה יגרום לך לאט לאט להפוך למותג ואוטוריטה בתחום בו אתה עוסק.
  • אין הגבלה על כמות הכסף איתו תרצה לפרסם בגוגל אדס ואתה לא משלם כלום אם אנשים לא לחצו על המודעה שלך. ולכן זה משתלם לך מאוד ומוזיל עלויות במיוחד אם צריך לעשות קידום ממומן לעסק קטן.
  • קידום ממומן בגוגל PPC יגדיל לך באופן דרסטי את כמות המכירות שאתה מעוניין לעשות מידי חודש.

מדריך והסבר קצר על פרסום בגוגל ppc

טעויות נפוצות בפרסום בגוגל ppc

  • מילות מפתח – כאשר אנחנו עושים מחקר מילים לקמפיין אותו נרצה להעלות בגוגל אדס, חשוב למצוא מילים בעלי נפח חיפוש גבוה ושמתאימים לחיפוש של המשתמש. אחרת אם נביא מילים שפחות מתאימים סתם כסף יזרק לפח.
  • מילות מפתח שליליות – גם אחרי שיש לנו את המילים שעליהם נרצה לרוץ ולעשות את הקמפיין. חשוב מאוד להכניס למילות שלילה את המילים שקשורות לעסק שלנו, אבל לא נרצה להופיע עליהם כמו- ביקרות, חינם, ועוד.
  • בניית קמפיין – כשבונים את הקמפיין ממומן בגוגל אדס חשוב לשים לב טוב לכל ההגדרות, כדי שהפרסום שנרצה לפרסם נניח ברשת החיפוש, לא יגיע לרשת המדיה, יוטיוב, וכו'.
  • קבוצות מודעות – כשמחלקים את מילות המפתח לקבוצות, חשוב לסדר לכל קבוצת מילים קבוצה מסודרת של מודעות. לדוגמא אם נרצה לפרסם מנעולן – נסדר לכל דבר שהוא עושה קבוצת מודעות חדשה. כמו פריצת דלתות, פריצת רכבים, פריצת מנעולים, ועוד..  בשביל שהקמפיין שלנו יהיה מסודר וירוץ כמו שצריך.
  • תוספי מודעות – בכל מודעה שנריץ ברשת החיפוש של גוגל אדס, חשוב לשים תוספי מודעות. מכיוון שגוגל מעדיפה לשים את מי ששם תוספי מודעות במקומות הראשונים כי זה מביא יותר מידע וערך לגולש בתוצאות החיפוש. (תוספי מודעות זה לדוגמא – תוסף טלפון, יתרונות, תמונות, שעות פתיחה, וכו')
  • A/B Testing – כשמריצים את הקמפיין חשוב מאוד לשים כמה סוגי מודעות (לפחות 2) כדי לבדוק איזה מהמודעות הכי הביאו לנו רווח, ואיזה פחות כדי להוריד אותם ולהשתפר כמה שאפשר.
  • דפי נחיתה – חשוב להביא את הגולש אחרי שהוא לחץ על המודעה שלנו, לדף נחיתה מושקע איכותי וממיר. מכיוון שגוגל בודקת גם את איכות דף הנחיתה שנחנו שמים, ואת הרלוונטיות שלו למה שהגולש חיפש באותו הרגע.
פרסום ממומן PPC

שאלות נפוצות על קידום אתרים ppc

המחיר לקליק בגוגל אדס משתנה בהתאם לתחרות, ואיזה מילות מפתח נבחר. יש תחומים שעולים כמה שקלים לקליק, ויש תחומים שעולים כמה עשרות שקלים לקליק.

אין ספק שהאינטרנט הביא איתו דברים טובים לעולם הפרסום. כזכור אנחנו משלמים רק על אנשים שלחצו על המודעה שלנו, משמע הם תעניינו בנו ורוצים לקנות מאיתנו או צריכים את השירות שלנו. ולכן התוצאות יהיו טובות! כמובן אם נראה שהתוצאות לא טובות, נוכל לבטל את הפרסום בכל רגע נתון מבלי להפסיד הרבה כסף.

בהחלט! קידום בגוגל ppc מתאים לכל מי שרוצה להופיע במקומות הראשונים בגוגל ולקבל עוד לקוחות חדשים!

כל אחד יכול לעשות קידום ממומן לבד. השאלה הגדולה מה יהיו התוצאות וכמה יהיה המחיר לכל קליק! זה כמו שמישהו שלא מבין בשיפות ינסה לשפץ בית. קידום ממומן זהו מקצוע לכל דבר, וצריך לתת את האחריות על הקמפיין למי שמבין מה הוא עושה כמו חברה לקידום ממומן בגוגל.

למה חשוב לעשות גם קידום אתרים ppc וגם קידום אורגני בגוגל?

  • גם עם העסק והאתר שלך מקודמים טוב אורגני, חשוב לעשות גם קידום ממומן. מכיוון שלפעמים מתחרים שמים פרסום ממומן על המילים בהם אתה מקודם אורגנית, והם יופיעו לפניך כתגובה למה שהגולש חיפש.
  • בקמפיין ממומן אתה יכול לכוון את הגולש שילחץ על המודעה שאתה שמת, ולגרום בדיוק לגולש לעשות מה שאתה רוצה שיקרה. בשונה מקידום אורגני שהגולש מגיע לאתר הקלאסי שלך, ושם הוא צריך לחפש מה שהוא צריך או רוצה.
  • ברגע שרואים אותך גם בתוצאות הממומנות וגם בתוצאות האורגניות באותו הדף, זה גורם לך להראות מותג ולתפוס נכס נדל"ן איכותי ברשת. (להזכירך 91% מהגולשים בודקים עליך בגוגל לפני שהם מבצעים איתך רכישה/פעולה)

סיכום על קידום בגוגל ppc:

אנחנו ממליצים לעשות גם קידום ממומן וגם קידום אורגני לעסק שלך, על ידי חברה מקצועית לקידום ממומן ואורגני. במיוחד אם אתה רוצה לגדול ולהפוך להיות מותג ואוטוריטה באתר שלך ובתחום העיסוק שלך.

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם‌!