• מחבר:
  • זמן קריאה:זמן קריאה 3 דקות
דף הבית » מאמרים על קידום אורגני » קידום אורגני של סרטונים ביוטיוב – איך עושים את זה נכון?
קידום אורגני של סרטונים ביוטיוב - איך עושים את זה נכון?

קידום אורגני של סרטונים ביוטיוב – איך עושים את זה נכון?

קידום אורגני של סרטונים ביוטיוב – זה לגמרי דבר שאתם תרצו לקחת בחשבון במקרה שאתם עושים קידום אורגני לאתר שלכם, מכיוון שאלו תוצאות שפשוט מופיעות במנוע החיפוש של גוגל על ביטויים מסויימים.


מה זה יוטיוב כיום?

יוטיוב קיימת משנת 2005 ומביאה שירות לכל סוגי האנשים. זה מנוע החיפוש השני בגודלו בעולם אחרי גוגל, והיא נחשבת גם כרשת חברתית מכיוון שיש אינטראקציה בין המשתמשים על ידי לייקים או תגובות.

יש ביוטיוב למעלה מ- 3 מיליארד גולשים בחודש! כאשר רובם המוחלט גולשים דרך המובייל.

חלק גדול מהגולשים ביוטיוב נמצאים שם כדי ללמוד ולקבל ידע, וזה דבר שאתם יכולים בהחלט לנצל.

אז אם אתם מחפשים חוץ מהקידום אורגני גם קידום בתשלום – קידום ממומן ביוטיוב בהחלט יכול להיות אלטרנטיבה מצויינת עבורכם, מכיוון שזה עולה ממש זול הפרסום והחשיפה שם.


איך עושים קידום אורגני של סרטונים ביוטיוב?

  • מחקר מילים

כמו כל קידום אורגני אחר, אנחנו מתחילים לעשות מחקר מילים מקיף כדי לראות איך אנשים יחפשו את הסרטון שלנו. ואחרי שעשינו את זה נכון, ככה הגולשים יוכלו למצוא את הסרטונים שהעלנו.

  • מחקר מתחרים

חשוב לראות מה המתחרים שמו על הסרטון שהם העלו. למשל באיזה מילות מפתח הם השתמשו? האם הם שמו האשטגים? האם יש כתוביות על הסרטון? האם הסרטון ארוך? האם הוא מושקע? ועוד דברים כיוצא בזה.

  • שימוש נכון בכותרות

נניח שכבר עברתם על המתחרים ויש לכם אחלה מילות מפתח, אבל אם הכותרת של הסרטון שלכם לא תהיה מספיק מושכת, אנשים פשוט לא יקליקו על הסרטון וחבל. לכן חשוב מאוד לשים כותרות מושכות עם הנעה לפעולה.

  • להעלות תוכן טוב איכותי וארוך

יוטיוב אוהבת ומעדיפה לקדם סרטונים בצורה אורגנית, סרטונים אשר יש בהם תוכן מושקע ואיכותי, וכמובן שיהיה קצת ארוך ולא של כמה שניות. ולכן אם תגרמו שהסרטונים שלכם יהיו כאלו, תקבלו העדפה.

  • לגרום לאחוזי צפייה גבוהים

אם אנשים יאהבו את התוכן שלכם מכל סיבה שלא תהיה, ויצפו בסרטונים שהעלתם הרבה זמן, יוטיוב תבין ששווה לקדם את התוכן שלכם מכיוון שאנשים אוהבים אותו. וזה חלק מהמטרה של הפלטפורמה הזאת שהגולשים יהנו מהתוכן.

  • לגרום לזה שיעקבו אחריכם

אם אנשים יעשו לכם עוקב על הערוץ או לפחות איזה לייק על הסרטון, זה יעודד את יוטיוב לקדם אתכם גם. מכיוון שכל אינטראקציה שהגולשים יעשו איתכם, יוטיוב תעדיף לקדם אורגני דווקא אתכם.

  • לבדוק באיזה תחום יש תוצאות סרטונים בגוגל

תזכרו שהסרטונים ביוטיוב שהעלתם מופיעים גם בתוצאות האורגניות בגוגל על מילות המפתח ששמתם בסרטון. אז חשוב לשים לב באיזה תוצאות הסרטונים מופיעים, ותבחרו את המילים בחכמה וכמובן תשקיעו בכמה שיותר תוכן טוב ואיכותי.


הסתבכתם במשהו? צריכים עזרה בקידום העסק שלכם? פנו אלינו עכשיו – "מיכאל דיגיטל"