• מחבר:
  • זמן קריאה:זמן קריאה 22 דקות
דף הבית » מאמרים » קישורים חיצוניים SEO – מה זה ולמה צריך את זה?
קניית קישורים

קישורים חיצוניים seo

לינקים חיצוניים הכי זולים ואיכותיים שיש!

> לצפייה בקישורים עם פירוט בקובץ XL מסודר ללחוץ כאן <

כתובת האתרתחוםמחיר
cat-type.co.ilבעלי חיים130
michael-digital.co.ilדיגיטל130
videoeditor.co.ilעריכת וידאו130
easy-building.co.ilבניה קלה130
gypsum-works.co.ilעבודות גבס130
office-services.co.ilמשרדים130
woodhouses.co.ilבית מעץ130
wooden-house.co.ilבית מעץ130
zimmerbus.co.ilצימרים130
gmachr.co.ilציוד ריגול130
limousinem.co.ilרכבים130
tabuclick.co.ilנסח טאבו130
ripod.co.ilריפודים130
meytarim.org.ilעבודה130
hotelslove.co.ilמלונות130
rikma-m.co.ilרקמה130
macom.co.ilפרקטים130
million-balonim.co.ilבלונים80
ufirst.co.ilדיגיטל80
seo-smo.co.ilדיגיטל80
wigs-wigs.co.ilשיער80
actv.co.ilעסקים80
achotishop.co.ilאמהות80
limozinot.co.ilרכבים80
dismantling-vehicles.org.ilרכבים80
bagolan.org.ilתיירות50
weddys.co.ilחתונות50
israeliwedding.co.ilחתונות50
sadesign.co.ilעיצוב50
minrav-plast.co.ilעיצוב50
chela-art.comעיצוב50
mati-meshulash.org.ilעסקים50
painting-apartments.co.ilצביעת דירות50
scoopim.co.ilחדשות50
seamgallery.co.ilבעלי מקצוע50
biglal.co.ilרפואה50
migonplus.co.ilמצלמות אבטחה50
gilfood.co.ilאוכל50
tashlumit.co.ilהשוואת מחירים50
shreiber.co.ilדיגיטל50
odafimcenter.co.ilחסכונות50

מה זה קישורים לאתר חיצוניים לצורכי SEO

לפני שמתחילים צריך לדעת שמבחינת גוגל אין כזה דבר כביכול לקנות קישורים חיצוניים SEO מאתרים אחרים שיקשרו לאתר שלנו ודרך זה נתקדם בצורה אורגנית בגוגל. (ובאנגלית פשוטה – Backlinks) אלא צריך להשקיע טוב בתוכן אצלנו באתר, ואם התוכן יהיה מספיק טוב אז נקבל קישורים חיצוניים טבעיים כביכול מאתרים אחרים שיקשרו לתוכן שכתבנו.

עכשיו צריך להבין שגוגל בהתחלה בצורה רשמית אמרה שדרך לינקים חיצוניים לאתר אפשר להתקדם טוב בגוגל, ומכיוון שנהיה מזה מסחרה אחת גדולה הם הודיעו שיעשו אכיפה על זה, ויראו שהקישורים החיצוניים הגיעו בצורה טבעית ולא על ידי זה שקנו אותם. כמובן שגוגל לא באמת יכול לדעת האם הקישור נקנה או הגיע בטבעיות. (בתנאי שלא נעשה שטויות ונקנה קישורים במידה מוגזמת או מאתרי ספאם)

מה משפיע על איכות הקישורים חיצוניים SEO?

  • רלוונטיות האתר המקשר – אנחנו רוצים שהאתר והדף שמקשר אלינו לאתר יהיה רלוונטי לתחום אותו נרצה לקדם.

 

  • סמכותיות האתר המקשר – גם אם האתר לא יהיה רלוונטי בדיוק למה שנרצה לקדם, עדיין אם זה אתר טוב שרלוונטי מאוד בתחומו (כמו ynet למשל) הוא יוכל להעביר לנו כוח קידום טוב.

 

  • מיקום הקישור – כידוע גוגל סורק את האתר מלמעלה ללמטה. ולכן קישור שנמצא למעלה בעמוד שנרצה להוציא ממנו לינקים חיצוניים לאתר שלנו, הוא קישור שנחשב יותר חשוב ואיכותי מאשר קישור שנמצא למטה בעמוד המקשר בטקסט עוגן לאתר שלנו. לדוגמא אם נרצה לקדם את הביטוי "קידום לעסקים קטנים" אז נשים את הטקסט עוגן עם הקישור בתחילת המאמר. (צריך לדעת שבדרך כלל אף אחד לא יקשר אלינו מכותרת המאמר או ממש בתחילתו, כי זה כביכול יבריח לו את הגולשים מהאתר, ולכן גם אם הקישור לא יהיה ממש בהתחלה אנחנו כן נרצה שזה יהיה לפחות באמצע ולא הכי למטה)

 

  • קישורי follow – כמובן שהשאיפה שלנו לקבל כמה שיותר קישורי follow ולא nofollow מכיוון שאנחנו רוצים שהכוח מהאתר המקשר יעבור אלינו. אבל צריך לדעת שגם אם יהיה לנו קישורים שהם nofollow זה עדיין בסדר גמור! כי זה מראה לגוגל כביכול שקיבלנו קישורים בצורה טבעית לאתר.

 

  • סוג הקישור – חשוב לגוון מסוגי הקישורים החיצוניים וטקסטי העוגן, שיהיו גם מתמונות וגם מטקסטים שונים במאמר כדי שיראה כמה שיותר טבעי בעיניי גוגל.

 

  • טקסט עוגן – או בשמו באנגלית – Anchor Text זה בעצם המילים עם קישור עליהם שבאים מאתרים חיצוניים ומקשרים אלינו לאתר, ואנחנו נרצה שכל פעם הטקסטי עוגן יופיעו בנוסח שונה בדבר שקשור אלינו – לדוגמא אני רוצה לקדם את הביטוי "פרסום ביוטיוב" אז פעם אחת יהיה כתוב בטקסט עוגן "פרסום ביוטיוב" ופעם שניה יהיה כתוב בטקסט עוגן "קידום ביוטיוב" וכן הלאה.

 

  • וותק – כמו שיש ותק של דומיין שזה דבר חשוב ככה אותו דבר בדף המקשר אם יש לו ותק והוא חשוב בעיני גוגל ומדורג גבוה, זה יכול להשפיע על הקידום בצורה טובה. וכן להפך אם האתר ישן ממש וכבר לא רלוונטי בעיניי גוגל אז גם הקישור יהיה פחות רלוונטי.

 

  • קצב גדילת קישורים – כמו שאמרנו חשוב לשמור על טבעיות. ואם נניח נביא את כל הקישורים לאתר בבת אחת ואז יהיה תקופה ארוכה בלי שום קישור, זה ישר ידליק נורה אדומה לגוגל ולכן צריך לאט לאט להוציא קישורים לאתר בצורה טבעית כביכול.

 

  • אחוז דומיינים מקשרים – מה שחשוב בעיקר זה כמה דומיינים חיצוניים שמקשרים אלינו. ולא כמה שיותר קישורים חיצוניים SEO מאותו הדומיין, כי גם אם נניח שמתי בפוטר קישור לאתר שלי וזה מפנה אליו מהמון עמודים עדיין בעיניי גוגל זה נחשב רק כקישור אחד בלבד.

 

  • כמות קישורים מאותו עמוד – כדאי תמיד לחפש קישורים מאתרים חיצוניים שמפנים מהדף שלהם רק לאתר שלנו, ולא לעוד הרבה אתרים. מכיוון שאנחנו רוצים שכל הכוח מהעמוד המקשר ילך לאתר שלך, ולא יתחלק בין כל האתרים שהדף מקשר אליהם.

 

  • קישורים הדדיים – החלפות קישורים זה עולם שלם ונסביר איך זה עובד: בעל אתר א' פונה לבעל אתר ב' ואומר לו אני אפרסם לך מאמר אצלי באתר עם קישור לאתר שלך ואתה תפרסם אצלך מאמר עם קישור לאתר שלי ושנינו נרוויח. עכשיו זה בסדר גמור לעשות את זה, אבל אם מסתכלים במבט מלמעלה רואים בסופו של דבר שכל מי שמקשר לאתר שלי אני מקשר אליו חזרה. וזה נראה כדבר פחות מועיל בעיניי גוגל כי זה נראה פחות טבעי. (מה שכן אפשר לעשות זה לערב אתר שלישי, ואז כל אחד יעביר קישורים לשני בסדר אחר. וזה יראה הרבה יותר טבעי בעיניי גוגל)

 

  • כמה לחצו על הקישור – בסופו של דבר גוגל בודקת בלינקים חיצוניים כמה אנשים באמת לחצו על הקישור שמוביל לאתר שנרצה לקדם, ועד כמה זה עזר לגולשים והיה רלוונטי להם. אז אם הרבה לחצו על הקישור הכוח שלו יהיה הרבה יותר חזק בעיניי גוגל מאשר קישור שלא הרבה לחצו עליו. (ולכן שאנחנו שמים קישור חשוב שהוא יהיה גם קליקבילי)

 

  • כתובות IP – שאנחנו מקבלים לינקים חיצוניים מכל מיני אתרים ברחבי האינטרנט, חשוב שהאתרים ישבו בשרתים שונים או כתובות IP שונות. כי אם הכל יהיה מאותו המקום זה יראה לגוגל שהקישור הגיע בצורה לא טבעית, והוא יוריד ממנו את הכוח קידום.

 

  • אזכורים ברשתות חברתיות – חלק מהדברים שחשובים לא פחות מלינקים חיצוניים שמפנים לאתר שלנו, זה שיזכירו אותנו וידברו עלינו ברשתות החברתיות.

טיפ: אם אנחנו רוצים קישור לאתר שלנו ממקום מסויים כמו אתרי לימודים או ממשלה, ואין לנו איך לקבל משם קישור כי זה לא קל להשיג קישור חיצוני מכאלה מקומות. אז אנחנו נראה למי הם מקשרים עם האתר החזק שלהם, וננסה לקבל ממי שהם המליצו עליו קישור לאתר שלנו.

איזה לינקים חיצוניים אנחנו לא רוצים באתר \:

 

1- מאינדקסים ברמה נמוכה.

2- מפוסטים בבלוגים שלא קשורים אלינו.

3- מכל מיני תוכנות שבונות קישורים באופן אוטומטי.

4- מאתרי לוויין מוזנחים.

5- מאתרי הימורים/פירמידה וספאם.

6- מאתרים באיכות נמוכה.

7- מתגובות לא רלוונטיות מבלוגים.

8- מפורומים שלא קשורים אלינו.

9- מאתרים שמוציאים מידי הרבה קישורים.

10- מאותה חוות קישורים.

מה ההבדל בין קישורים חיצוניים SEO יוצאים לנכנסים?

 

  • קישור יוצא – זה קישור שיוצא מהדומיין שלי ומעביר כוח קידום לאתר אחר. נניח לי יש חברת קידום אתרים בירושלים, ויש לי חבר שיש לו חברת קידום אתרים במקום אחר. אז אני מעביר קישור דרך טקסט עוגן מהאתר שלי לאתר שלו!

 

  • קישור נכנס – זה קישור שיוצא מדומיין אחר ומקשר (נכנס) לאתר שלי בשביל הקידום שלו בגוגל.

 

בשביל SEO וקידום טוב אנחנו נעדיף שכמה שיותר קישורים חיצוניים יפנו אלינו לאתר. (בנוסף לקישורים פנימיים) וכמובן זה גם בסדר שאנחנו נפנה לאתרים אחרים כי זה מראה על טבעיות קישורים באתר וזה טוב בעיניי גוגל. אבל חשוב לדעת שאנחנו מוציאים קישורים לאתר אחר, צריך לבדוק שהאתר בסדר ולא אתר ספאם כי אחרת זה יפגע בנו. ונשתדל לא להוציא קישורים מהדפים הכי חזקים שלנו, כמו דף הבית וכו'.

סיכום על לינקים חיצוניים עם מה זה קישורים לאתר

אנחנו רוצים להביא קישורים חיצוניים טבעיים לאתר שלנו או שיראו לפחות כמו שבאו בצורה טבעית. אם זה מדפי בית באתר, מאמרים, פוטרים, בלוגים, טקסטי עוגן, תמונות, קישורי follow / nofollow, וכן את שאר הדברים שהזכרנו כאן למעלה!

צריכים לינקים או קישורים חיצוניים ל-SEO? פנו אליי עכשיו!

בדומה לעולם האמיתי שאנשים ממליצים על השירות שלך, ככה באינטרנט אתרים ממליצים על האתר שלך.

בוודאי! יש מגוון אתרי פורטלים/אינדקסים/פורומים שישמחו להוציא מהאתר שלהם קישור לאתר שלך.

מה היה לנו עד עכשיו?